Przetargi.pl
Roboty remontowe w pomieszczeniach Sekcji Obsługi Ubezpieczonych w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 42-44

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 032 7351636
  • Data zamieszczenia: 2016-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
    ul. Kossutha 13 13
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 032 7351636
    REGON: 01544738200030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w pomieszczeniach Sekcji Obsługi Ubezpieczonych w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 42-44
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowo malarskich w budynku Sekcji Obsługi Ubezpieczonych Śląskiego w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 42-44, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się: 1)formularz opis przedmiotu zamówienia, 2)dokumentacja projektowa, (przedmiar robót, rzut kondygnacji i szkic rozmieszczenia klimatyzacji) 3)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 4)wzór umowy. Uwaga! Wykonawca winien niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 pzp wszelkie wątpliwości odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia, w tym do dokumentacji projektowej, w szczególności wszelkie dostrzeżone błędy, wewnętrzne sprzeczności, niezgodności, czy niekonsekwencje. Informuje się, iż budynek przy ul. Grota Roweckiego 42-44 w Tychach jest ogólnie dostępny dla petentów. Istnieje zatem możliwość dokonania przez Wykonawcę ewentualnych oględzin we własnym zakresie.,W przypadku jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości, w tym także wynikających z dokonanych oględzin budynku, Wykonawca winien na podstawie art. 38 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień zgodnie z procedurą określoną w przepisach cyt. ustawy. 2.Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. Niniejsza SIWZ we wzorze umowy określa także: a) wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, b) informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu. Wzór umowy określa zasady zawierania umów o podwykonawstwo zarówno w przedmiocie robót budowlanych, jak i w przedmiocie dostaw i usług. Opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ, w szczególności na opis składają się: dokumentacja projektowa, STWIORB, formularz opis przedmiotu zamówienia, formularz oferty oraz wzór umowy. Równoważność. Zgodnie z art. 30 ust.4 pzp, wszędzie tam, gdzie opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm (standardów), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Spełnienie warunku równoważności Wykonawca zobowiązany jest wykazać na wypełnionym, podpisanym i załączonym do oferty formularzu opis równoważności zastosowanych norm. Formularz opis równoważności zastosowanych norm należy wypełnić przy uwzględnieniu wskazówek zawartych w niniejszym punkcie SIWZ, a także w treści samego formularza. Zgodnie z art.30 ust. 5 pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Niewypełnienie formularza opis równoważności zastosowanych norm oznacza, że Wykonawca oferuje zgodność z normami (standardami) wskazanymi przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia. 1. Zamówienie będzie realizowane w okresie od piątku, tj. od dnia przekazania frontu robót do następnej (drugiej niedzieli) włącznie. 2. Protokolarne przekazanie frontu robót, nastąpi w drugi, ewentualnie trzeci piątek czerwca br. o godz. 13.00. 3. Realizacja poszczególnych robót, zgodnie z ustalonym harmonogramem będzie możliwa w godz. od 7.00 do 20.00. Wykonawca może rozpocząć roboty już w dniu przekazania frontu robót, jednakże dopiero od godz. 14.00. 4. Działalność Sekcji Obsługi Ubezpieczonych w Tychach zostanie wyłączona w okresie realizacji zamówienia. Wyłączenie funkcjonowania SOU, nastąpi w trzecim, ewentualnie czwartym tygodniu czerwca br., i obejmie 5 dni roboczych, począwszy od poniedziałku do piątku. 5. Zamawiający dopuszcza, by prace polegające na położeniu wykładziny zostały wykonane w późniejszym terminie. Powyższy wyjątek dotyczy sytuacji, gdy przygotowane podłoże jest zbyt wilgotne, co uniemożliwia dalsze prace. Badanie wilgotności zostanie przeprowadzone w najbliższy czwartek, po rozpoczęciu robót w obecności pracownika Zamawiającego. W wyniku zaistniałej przeszkody, o której mowa powyżej, prace polegające na położeniu wykładziny będą kontynuowane w najbliższą sobotę i niedzielę przypadającą po planowanym terminie zakończenia robót (odpowiednio 25-26 czerwiec lub 2-3 lipiec 2016). 6. W protokole przekazania frontu robót, Strony wspólnie ustalą harmonogram robót. 7. Odbiór robót, nastąpi w poniedziałek o godz. 8.00. Jeżeli wykonawca nie zakończy wszystkich robót ujętych w dokumentacji w zakładanym terminie, wówczas odbiór będzie dotyczył jedynie prac wykonanych w czterech pomieszczeniach, za wyjątkiem fragmentu odnoszącego się do położonej wykładziny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba pracowników zatrudnionych na postawie umowy o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach