Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NR 32 CZ. III

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 63 08 099 , fax. 12 63 08 099
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
    ul. Wrocławska 1-3 1-3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 63 08 099, fax. 12 63 08 099
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NR 32 CZ. III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynku nr 32 polegających na wymianie okien w auli Szpitala, zgodnie z załącznikami do SIWZ. Gwarancja nie może by krótsza niż 60 miesięcy. Ze względu na wykonywanie prac budowlanych na terenie działającego Szpitala (bez możliwości wyłączenia użytkowania), organizacja robót musi być uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego i nie może nadmiernie utrudniać działalności Szpitala oraz ma zapewniać kontynuowanie niezmiennego zakresu świadczeń medycznych. Wykonawca może dokonać na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji Zgłoszenie chęci uczestnictwa w wizji lokalnej Wykonawca może dokonać do 5 dni od daty wszczęcia postępowania. Zamawiający wyznaczy termin wizji każdemu z wykonawców nie później niż na 4 dni przed terminem otwarcia składania ofert. Zamawiający informuje, iż nie przewiduje udostępnienia żadnych pomieszczeń socjalnych i magazynowych dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia przed rozpoczęciem realizacji zamówienia projektu warsztatowego, który będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego, obejmującego propozycję wyglądu i montażu stolarki okiennej. KOD CPV: 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 300 zł (słownie: trzysta zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (okres związania ofertą 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert), 2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, 3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, 4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, 5. zapis, iż poręczyciel/gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP-ZOZ Bank Handlowy w Warszawie SA: 97 1130 1150 0012 1150 9320 0004 podając nazwę postępowania, nr sprawy. Skutecznie wniesionym wadium w pieniądzu jest wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (data uznania rachunku). Oryginalny dokument wadium należy złożyć w kasie Zamawiającego (budynek Komendy parter) przed upływem terminu składania ofert. Kasa czynna jest w godzinach od 800 do 1400. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu) należy też podać numer konta, na które należy zwrócić wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach