Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4 - malowanie pomieszczeń i wymiana wykładzin - nr Sz/SO/0160/II/18/2011

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-502 Szczecin, ul. Wały Chrobrego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8144206 , fax. 091 81-44-222
  • Data zamieszczenia: 2011-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie
    ul. Wały Chrobrego 4 4
    70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8144206, fax. 091 81-44-222
    REGON: 01034470800671
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4 - malowanie pomieszczeń i wymiana wykładzin - nr Sz/SO/0160/II/18/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowe w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych OT w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4. Zakres prac przedstawia się następująco: Zadanie częściowe A - wymiana wykładziny dywanowej. Wymiana wykładziny dywanowej na parterze budynku w następujących pomieszczeniach: Wg rzutu PARTERU: 7 - pom. biurowe - 16,00 m2 9 - biblioteka - 18,81 m2 10 - pom. biurowe - 33,06 m2 11 - sala wykładowa - 33,81 m2 13 - pom. biurowe - 21,13 m2 12 - sala wykładowa - 24,72 m2 15 - pom. biurowe - 12,74 m 2 ogółem parter 160,27 m2 Wg. Rzutu I PIĘTRA: Nr pomieszczenia: 1.4 - pom. biurowe - 12,99 m2 1.4a - pom. biurowe - 14,10 m2 1.5 - popm. biurowe - 22,34 m2 1.12 - sala - 16,53 m2 1.13 - pom. biurowe - 18,88 m2 1.13a - pom. biurowe -15,63 m2 1.14 - pokój - 18,67 m2 1.15 - pokój -16,67 m2 1.20 - pokój - 16,82 m2 1.21 - pokój - 12,52 m2 ogółem I piętro 165,01 m2 Wg rzutu II PIĘTRA Nr pomieszczenia 2.1 - holl - 30,01 m2 2.2 - pokój - 28,50 m2 2.5 - pokój - 11,00 m2 2.8 - korytarz - 8,40 m2 2.9 - pokój - 21,00 m2 2.10 - pokój - 29,62 m2 2.12 - pokój - 22,00 m2 2.14 - korytarz - 5,40 m2 2.15 - pokój - 22,00 m2 2.16 - korytarz - 6,72 m2 2.18 - korytarz - 30,36 m2 2.20 - pokój - 26,48 m2 2.23 - pokój - 23,53 m2 2.24 - pokój - 15,34 m2 2.26 - pokój - 24,01 m2 ogółem II piętro 278,96 m2 powierzchni wykładzin 604,24 m2 Zadanie częściowe B - dwukrotne malowanie ścian i sufitów. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi na parterze, pierwszym i drugim piętrze budynku w wybranych pomieszczeniach: Parter: pok. nr 4,5,6,7,8,9,11,12 Holl i klatka schodowa całość I Piętro: Pom. nr: 15.16.17.24.26.27.28.29 Holl II Piętro: Pokój nr: 35,36,37,41 - 2 pom. , 40, 39 ( bez archiwum) Holl II p. Ogółem łączna powierzchnia do malowania: - sufity - 786,10 m2 - ściany - 1 844,86 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem wszelkich dodatkowych czynności, które mają być wykonane w ramach umowy został określony w będących integralną częścią SIWZ następujących załącznikach: a.)załącznik nr 1 - Przedmiar robót - wykładzina b.)załącznik nr 2 - Przedmiar robót - malowanie c.)załącznik nr 3- inwentaryzacja wraz ze szkicem pomieszczeń . 3. Zakres prac o, których mowa w pkt. III ust. 1 SIWZ obejmuje również : a.) wyniesienie mebli z pomieszczeń, b.) utylizacja starej wykładziny dywanowej, c.) wniesienie mebli do pomieszczeń. d.) sprzątnięcie pomieszczeń po wykonanych pracach. 4. Wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne wykładziny to: a.) kolor melanż zielony, ciemne bordo, rudy brąz. Ostateczny kolor zostanie wybrany przez Zamawiającego z wzornika przedstawionego przez Wykonawcę w terminie do 4 dni od dnia podpisania umowy. b.) wykładzina welurowa, splot saksoński, średniej wysokości na spodzie lateksowym ; c.) rodzaj włókna : 100%polamid d.) wysokość całkowita: od 7,6 mm do 9 mm e.) wysokość włókna: od 5,7 mm do 6mm f.) waga włókna: od 1030 mm do 1350 g/m2 g.) ilość włosów włókna na 1m2 : od 197500 do 245300 h.) odporność na światło: 5-6/8 i.)odporność na gumę: 4-5/5 j.) tłumienie dźwięków: Lw32dB k.) odporność ogniowa: M3 l.) odporność na meble rolkowe: A ł.) materiał antystatyczny: < 2kv m.) gwarancja producenta minimum 5 lat. 6. Wymagana przez Zamawiającego farba do malowania pomieszczeń to farba emulsyjna o kolorze białym. 7. Godziny wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia - od poniedziałku do piątku w godzinach 15.00 - 20.00, w soboty od 08.00 do 20.00. Zmiana godzin wykonywania prac może nastąpić po indywidualnym ustaleniu z Zamawiającym. Zamawiający informuje, iż w siedzibie Agencji pracownicy wykonują pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.30 do 15.30. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przedłożenia przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykazu pracowników wraz z numerami i serią dowodów osobistych, którzy w jego imieniu będą realizować niniejsze zamówienia wraz z określeniem osoby pełniącej funkcje nadzoru, b) przestrzegania przepisów BHP oraz ochrony przeciwpożarowej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz prac objętych gwarancją i rękojmią, c) Stosowania zabezpieczeń i osłon stałego wyposażenia pomieszczeń w czasie trwania prac remontowych, d) Ponoszenia kosztów związanych z koniecznością przeniesienia mebli biurowych znajdujących się w remontowanych pomieszczeniach, e) Prowadzenia robót w sposób nie zakłócający działalności Oddziału Terenowego AN, a roboty o dużym nasileniu hałasu, drgań i zapyleniu prowadzić po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy Zamawiającego. f) Nie naruszenia w toku prowadzonych prac struktury budynku i istniejących w nim instalacji, pod rygorem skutków finansowych. g) Utrzymanie pomieszczeń i korytarzy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, 9. Wykonanie przedmiotu umowy: a) z materiałów odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, na które przedłoży przed wbudowaniem niezbędne aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty i świadectwa, b) zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością, bezpieczeństwem, dobra jakością i właściwą organizacją, c) uprzątnięcia pomieszczeń i terenu posesji w miejscach, w których wykonywane były prace, bezpośrednio po ich zakończeniu, d) ponoszenia pełnej odpowiedzialności związanej z ewentualnymi szkodami, które spowodował Zamawiającemu i osobom trzecim podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz w trakcie usuwania wad i usterek w okresie trwania udzielonej gwarancji. e) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które uzyskał w toku wykonywania przedmiotu zamówienia, f) pisemnego zgłoszenia o gotowości do odbioru końcowego całości robót. 10. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie siedziby ANR OT w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4 oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, niezależnie od informacji zawartych w SIWZ. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego w sprawie uzgodnienia z Wykonawcami terminu i sposobu przeprowadzenia wizji lokalnej jest p. Michał Łuczak, tel. (xx91) 8144267 w godz. 8.15.- 15.00. (poniedziałek - piątek). 11. Wszelkie użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie określenie parametrów technicznych i jakościowych produktów (urządzeń, materiałów i wyposażenia) - wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Wykonawca może zaproponować produkty równoważne, przy czym obowiązkiem wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego produkty mają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie, jak wyroby wymienione w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót. Ciężar wykazania równoważności oferowanych wyrobów spoczywa na Wykonawcy, który musi przedstawić dowody potwierdzające równoważność, w postaci kart technicznych, aprobat technicznych lub innych dokumentów (sporządzonych w języku polskim) i bezwzględnie dołączyć do oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach