Przetargi.pl
Roboty remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń administracyjno-biurowych w siedzibie Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Gorzowie Wielkopolskim

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń administracyjno-biurowych w siedzibie Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Gorzowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót remontowych obejmuje w szczególności: a) malowanie ścian, b) malowanie sufitów podwieszonych. 2. Zakres zamówienia obejmuje wszystkie pomieszczenia budynku będącego siedzibą Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Gorzowie Wielkopolskim. 3. Do malowania wszystkich pomieszczeń należy użyć farby emulsyjnej w kolorze białym. 4. Wszystkie roboty wchodzące w zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami sztuki budowlanej oraz aktualną wiedzą techniczną. 5. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. 6. Do realizacji zamówienia muszą być użyte materiały budowlane odpowiadające co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku, gdy materiały nie zostały zakwalifikowane, zgodnie z wymienioną regulacją do wyrobów budowlanych, winny spełniać wymogi ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm. ). Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót. 7. Przedmiot zamówienia musi być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się bezpośrednio do użytkowania po dokonaniu wszystkich odbiorów technicznych. 8. Termin gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usuwać ujawniające się wady i usterki, z wyłączeniem uszkodzeń będących następstwem niewłaściwej eksploatacji. 9. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektu będącego przedmiotem postępowania i zapoznanie się z warunkami prowadzenia robót na tym obiekcie. Zamawiający może, zorganizować zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. O jego terminie powiadomi Wykonawców oddzielnym pismem, opublikowanym na swojej stronie internetowej: www.udt.gov.pl - zakładka: zamówienia publiczne. Zamawiający sporządzi informację zawierającą zgłoszone na Zebraniu pytania o wyjaśnienie treści SIWZ oraz udzieli odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytań. Zgłoszone pytania i udzielone odpowiedzi zostaną umieszczone na internetowej Zamawiającego. 10. Prace remontowe mają być prowadzone w sposób niezakłócający pracy pracownikom Zamawiającego. Prace zakłócające pracę pracownikom Zamawiającego mają się odbywać w godzinach od 16.00 do 06.30 oraz w dni wolne od pracy Zamawiającego - w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem obiektu. 11. W przypadku, gdy będzie to niezbędne dla zachowania umownego terminu wykonania robót, Wykonawca obowiązany jest prowadzić prace jak w punkcie powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl zakladka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach