Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2017-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 276255430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe ogólnobudowlane w Ośrodku Pomocy Społecznej w dzielnicy Północ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane w Ośrodku Pomocy Społecznej w dzielnicy Północ, w zakresie określonym w przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacji fotograficznej, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1. Parter – korytarz – montaż wykładziny PCV: naprawa istniejącej posadzki lastrykowej, wykonanie warstwy szczepnej, wyrównanie podłoża wylewką samopoziomującą, ułożenie nowej posadzki z wykładziny PCV rulonowej homogenicznej gr. min. 2,0mm, odpornej na zadrapania i ścieranie, zarysowania i zabrudzenia, antypoślizgowej, z wywinięciem na ściany (10cm) i wyokrągleniem profilem przypodłogowym, zabezpieczenie styków nowej wykładziny z posadzką istniejącą (w tym w otworach drzwiowych) listwą dociskową aluminiową, odmalowanie pasa nad cokolikiem. 2. I piętro – korytarz, sala konferencyjna – montaż wykładziny PCV: zerwanie istniejącej wykładziny PCV, naprawa istniejącego podłoża cementowego z uzupełnieniem ubytków i z oczyszczeniem (przeszlifowaniem), wyrównanie podłoża wylewką samopoziomującą, ułożenie nowej posadzki z wykładziny PCV rulonowej homogenicznej gr. min. 2,0mm, odpornej na zadrapania i ścieranie, zarysowania i zabrudzenia, antypoślizgowej, z wywinięciem na ściany (10cm) i wyokrągleniem profilem przypodłogowym, zabezpieczenie styków nowej wykładziny z posadzką istniejącą (w tym w otworach drzwiowych) listwą dociskową aluminiową, odmalowanie pasa nad cokolikiem. 3. Klatka schodowa – montaż wykładziny PCV: naprawa istniejącej posadzki lastrykowej, gruntowanie, ułożenie nowej okładziny stopni i podstopni schodowych z wykładziny PCV rulonowej homogenicznej gr. min. 2,0mm, odpornej na zadrapania i ścieranie, zarysowania i zabrudzenia, antypoślizgowej, wywinięcie wykładziny na cokół (ok. 30cm), montaż kontrastowych, antypoślizgowych nosków schodowych z elastycznego PCV, odmalowanie pasa nad cokolikiem, demontaż istniejącej balustrady schodowej i montaż nowej ze stali nierdzewnej wys. 1,1m. 4. Remont chodnika: rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej i obrzeży, ręczne wykonanie koryta na szerokości chodnika, ręczne profilowanie koryta na szerokości chodnika, ręczne wykonanie podbudowy, wykonanie rowków dla obrzeży, wykonanie ław betonowych dla obrzeży, wykonanie obrzeży i nawierzchni chodników, humusowanie i obsianie trawą pasów przy chodnikach. UWAGA: Przed zakupem wykładzin PCV kolorystykę wykładziny danej kondygnacji uzgodnić z dyrekcją placówki należy przedstawić co najmniej 3 kolory. Wykładzina PVC musi posiadać minimum 10-letnią gwarancję producenta, świadectwo dopuszczenia do obiektów użyteczności publicznej, i potwierdzenie odporności ogniowej. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót posadzkarskich, - wykonanie robót brukarskich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja poprzez przebudowę i termomodernizację budynku na remizę strażacką dla potrzeb OSP Niegowa oraz budowa remizo-świetlicy w sołectwie Łutowiec
Dodano: 2024-04-02 - Utworzenie klubu integracji międzypokoleniowej w pomieszczeniu byłej kawiarni Kaktus położonej w Mok-u wraz z mediateką
Dodano: 2024-01-16 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2023-12-28 - WYMIANA POKRYCIA DACHU I DOCIEPLENIE STROPU W BUDYNKU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W MYSZKOWIE
Dodano: 2023-10-27 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2023-10-06 - BZP.271.13.2023 "Remont pustostanów w budynkach komunalnych Miasta Tarnowskie Góry"
Dodano: 2023-09-29 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 14 - dostosowanie oddziałów przedszkolnych do przepisów MEN i ppoz
Dodano: 2023-08-01 - CAFE MARIA - aranżacja przestrzeni
Dodano: 2023-07-20 - „PRZEBUDOWA SANITARIATÓW W PRZEDSZKOLU NR 11 W RACIBORZU PRZY UL. JANA 20”
Dodano: 2023-07-12 - Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną
Dodano: 2023-07-06