Przetargi.pl
Roboty remontowe korytarzyka bocznego i pomieszczeń nr 5,7,8 w budynku W-2 (10-19) Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej ul.Warszawska 24 w Krakowie - w formule zaprojektuj i wykonaj

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2016-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe korytarzyka bocznego i pomieszczeń nr 5,7,8 w budynku W-2 (10-19) Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej ul.Warszawska 24 w Krakowie - w formule zaprojektuj i wykonaj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres: 1.Wykonanie projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami Sanepid, BHP i PIP, etc. 1.1Wymagania ogólne do wykonania projektu budowlanego: -analiza wytycznych zawartych w dokumentach dostarczonych przez Zamawiającego -przekazanie Zamawiającemu informacji odnośnie możliwości realizowania jego wytycznych w kontekście ewentualnych ograniczeń wynikających z przepisów budowlanych, wymagań norm i sztuki budowlanej -bieżąca informacja dla Zamawiającego o postępach prac projektowych oraz uzgadnianie z nim rozwiązań funkcjonalno-użytkowych -zapewnienie Zamawiającemu informacji i konsultacji -opracowanie projektu budowlanego -uzyskanie uzgodnień w zakresie wymagań sanitarno-higienicznych (SANEPiD), bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) -uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego dla wykonywanego projektu i wprowadzanych rozwiązań technicznych. -projekt budowlany winien być sporządzony wyłącznie przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, będące członkami właściwej Izby Projektowania -projekt budowlany powinien uwzględniać zakres i specyfikę planowanych prac i robót budowlanych -projekt budowlany powinien zawierać informację dotyczącą bezpieczeństwa ochrony zdrowia, odpowiadającą wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i opracowaną z uwzględnieniem specyfiki projektowanych robót budowlanych 1.2 Materiały i inne dokumenty do pozyskania przez Wykonawcę w ramach wykonywania zadania projektowego: -prawomocne pozwolenie na budowę (jeżeli okaże się to konieczne Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania przed organami administracji państwowej oraz instytucjami opiniującymi we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem dokumentacji), koszty uzyskania niezbędnych dokumentów, uzgodnień itp. ponosić będzie Wykonawca. -Wykonawca ponosić będzie wyłączną i pełną odpowiedzialność za treść dokumentacji projektowej, poczynione w niej założenia i dokonane na jej potrzeby ustalenia -Wykonawca powinien założyć, że posiadane i/lub udostępniane przez Zamawiającego dokumenty wymagają aktualizacji staraniem i na koszt Wykonawcy, a informacje przekazywane przez Zamawiającego w formie ustnej i/lub pisemnej wymagają zweryfikowania przez Wykonawcę ze stanem faktycznym w toku oględzin i/lub ustaleń własnych Wykonawcy. -W przypadku nie posiadania lub nie udostępnienia przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać je własnym staraniem i na własny koszt, niezależnie od ich formy i źródła uzyskania. 1.3 Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę Jeżeli okaże się to konieczne Wykonawca otrzyma od Zamawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania przed organami administracji państwowej oraz instytucjami opiniującymi we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem dokumentacji z zastrzeżeniem, że koszty uzyskania niezbędnych dokumentów, uzgodnień itp. ponosić będzie Wykonawca 2.Wykonanie robót remontowych w/w pomieszczeń na postawie opracowanej dokumentacji 3.1.Korytarzyk boczny parter 3.1.1Roboty budowlane demontaż drewnianej okładziny ścian rozbiórka istniejących posadzek wymiana warstw podposadzkowych wykonanie nowych posadzek z wykładziny przemysłowej PCV przetarcie , uzupełnienia tynków wewnętrznych malowanie ścian i sufitów wykonanie sufitu podwieszonego 3.1.2 Roboty elektryczne demontaż istniejącej instalacji elektrycznej przebudowa tablic elektrycznych wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu montaż nowych opraw w suficie podwieszonym podłączenie czujki p.poż i sygnalizatora z zasilaniem i podłączeniem do SSP 3.2.Pomieszczenie nr 5,7 3.2.1Roboty budowlane demontaż drewnianej okładziny ścian demontaż drzwi rozebranie ścianki działowej rozbiórka istniejących posadzek wymiana warstw podposadzkowych wykonanie nowych posadzek z wykładziny przemysłowej PCV elektrostatyczna przetarcie , uzupełnienia tynków wewnętrznych malowanie ścian i sufitów 3.2.2 Roboty instalacyjne demontaż i ponowny montaż grzejników montaż nawietrzaków okiennych wykonanie wentylacji pomieszczenia 3.2.3 Roboty elektryczne demontaż istniejącej instalacji elektrycznej przebudowa tablic elektrycznych wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu demontaż i ponowny montaż istniejących opraw oraz montaż nowych wykonanie instalacji słaboprądowej wraz montażem puszek podłogowych wykonanie zasilania do sterowania roletami i tablicą wykonanie okablowania do projektora 3.3.Pomieszczenie nr 8 3.3.1Roboty budowlane demontaż drewnianej okładziny ścian i pawlacza rozebranie ścianki działowej rozbiórka istniejących posadzek wymiana warstw podposadzkowych wykonanie nowych posadzek z wykładziny przemysłowej PCV lub paneli AC5 przetarcie , uzupełnienia tynków wewnętrznych malowanie ścian i sufitów 3.2.2 Roboty instalacyjne demontaż i ponowny montaż grzejników wymiana podejść do kącików sanitarnych wymiana przyborów 3.2.3 Roboty elektryczne demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu demontaż i ponowny montaż istniejących opraw wykonanie instalacji słaboprądowej wraz montażem osprzętu Zakres wykonania dokumentacji projektowej: Wielobranżowy projekt budowlany + pozwolenie na budowę (uprawomocnione) Wielobranżowy projekt powykonawczy Informacja dotycząca planu BIOZ Uzyskanie uzgodnień potwierdzających spełnienie wymagań ochrony przeciwpożarowej, sanitarno-higienicznych (SANEPiD), bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 , zm. Dz.U. z 2015 r. poz. 1554, Dz.U. z 2013 r. poz. 762) - edycja w formie tomów. Inne opracowania stanowiące załączniki np. uzgodnienia formalne, obliczenia statyczne i inne, winny być dołączone. Projekty budowlany należy wykonać w 4 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk z wersji elektronicznej), oraz w wersji elektronicznej - 2 egz. płytek w formacie oryginalnych, edytowalnych plików i 2 egz. płytek w formacie *.pdf. Opracowania rysunkowe i tekstowe mają być wzajemnie powiązane tak, aby każdy rodzaj roboty budowlanej opisany w ramach specyfikacji, był łatwy do zlokalizowania na rysunkach Projekt powykonawczy należy wykonać w 2 egzemplarzach w wersji tradycyjnej (wydruk wersji elektronicznej), oraz w wersji elektronicznej - 2 egz. płytek w formacie oryginalnych, edytowalnych plików i w formacie *.pdf. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1 do SIWZ obejmujący program funkcjonalno-użytkowy, rysunki i zaleceni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach