Przetargi.pl
Roboty porządkowe na terenie gminy Michałowice w 2020 r.

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty porządkowe na terenie gminy Michałowice w 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi (roboty) porządkowe polegające na: −Opróżnianiu koszy ulicznych – trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) wybranie z kosza odpadów, zamiecenie i sprzątnięcie wszelkich odpadów leżących wokół kosza oraz wyprostowanie kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 12:00 zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. −Opróżnianiu koszy na psie odchody – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego, co do zasady trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) wybranie z kosza odpadów, założenie nowego worka, umieszczenie w zasobniku minimum 10 szt. zestawów higienicznych dla zwierząt, zamiecenie i sprzątnięcie wszelkich odpadów leżących wokół kosza. Kosze winny być opróżnione do godziny 12:00. −Zamiataniu ulic i chodników – zebranie wszelkiej ziemi, piasku, liści etc. znajdujących się na jezdni, przy krawężniku i na chodniku, usuwanie przerostów z ulic i chodników. Konieczność zamiatania zostanie każdorazowo zgłoszona pisemnie. Maksymalny termin wykonania usługi (obejmujący cały obszar Gminy) 20 dni kalendarzowych od dnia zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem ulic i chodników otrzymanym od zamawiającego. −Dokonaniu oprysków gminnych ulic, chodników i kamiennych poboczy środkiem chwastobójczym, dwukrotnie w okresie wegetacji. Termin wykonania usługi dwa tygodnie od dnia zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem ulic, chodników i poboczy otrzymanym od zamawiającego. Zamawiający zakazuje używania preparatu Roundap. −Usunięcie przerostów z kamiennych poboczy – usunięcie przerostów z poboczy dróg gminnych wg zlecenia zamawiającego zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego. −Wiosenne i jesienne grabienie, zbiórka i wywóz liści z terenu Gminy – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego (pobocza dróg, parki, skwery i inne tereny publiczne). Ze wzgedu na zwiększoną intensywność prac w okresie od 1 października do 15 grudnia wykonawca winien skierować do realizacji zadania dodatkowo minimum 10 osób. Zamawiający zażąda przedstawienia w terminie do 30 września wykazu dodatkowych osób zajmujących się tylko grabieniem liści. Grabienie wiosenne i grabienie jesienne powinno być wykonywane miotłograbiami. −Czyszczeniu otwartych tablic ogłoszeniowych – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego, co do zasady w każdą pierwszą środę miesiąca oczyszczenie tablicy poprzez zerwanie ogłoszeń, usunięcie zszywek, zamiecenie i zebranie wszelkich odpadów leżacych wokół tablicy;. −Czyszczeniu zamkniętych tablic ogłoszeniowych – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego, co do zasady w każdą pierwszą środę miesiąca oczyszczenie całej tablicy poprzez umycie szyby oraz obudowy, usunięcie graffiti, oraz ogłoszeń naklejonych na tablicę. −Sprzątaniu wiat przystankowych – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego, co do zasady w każdy pierwszy wtorek miesiąca mycie i czyszczenie wiat przystankowych, zamiatanie i usuwanie przerostów z zatok i chodnika pod wiatą. −Zbieranie, wywóz do utylizacji odpadów – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego - sprzątanie z ulic luźnych odpadów; czyszczenie słupów z ogłoszeń; zbieranie pozostawionych worków z odpadami; likwidacja dzikich wysypisk. −Zbieranie, wywóz do utylizacji odpadów z poboczy dróg gminnych – zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiającego - przejście wskazanymi ulicami i zebranie z nich odpadów. −Odbiorze odpadów w ramach akcji sprzątania świata organizowanych przez uczniów i mieszkańców – zebranie, wywóz do utylizacji worków z odpadami z miejsc wskazanych przez zamawiającego. −Zbieraniu, wywozie do utylizacji worków z odpadami pozostawionych po imprezach organizowanych przez Urząd Gminy Michałowice wg zlecenia zamawiającego. −Zbieraniu, wywozie do utylizacji trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) worków z odpadami ustawionych przy czterech strefach rekreacji (Michałowice, Reguły, Komorów x 2), Orliku (Sokołów), placu zabaw w Granicy, Nowej Wsi, Sokołowie i Suchym Lesie. −Montażu koszy ulicznych, −Montażu ławek ulicznych. −Zakupie koszy ulicznych (metalowy na pojedynczym słupku, wzór zgodny z istniejącą architekturą na terenie Gminy). −Zakupie ławek ulicznych (wzór zgodny z istniejącą architekturą na terenie Gminy). −Malowaniu ławek ulicznych (dwukrotne pomalowanie ławek: deski lakierobejcą, elementy metalowe farbą olejną, materiał po stronie Wykonawcy, kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym). Ze względu na specyfikę powyższych prac Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnych ich ilości, szacunkowe, orientacyjne ilości obejmujące cały okres realizacji zamówienia zostały określone w „Kosztorysie” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W związku z tym Zamawiający nie gwarantuje zlecenia wykonania prac w maksymalnych ilościach, a podane wielkości mogą ulec zmianie - zwiększeniu, bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Zmniejszenie ilości prac nie uprawnia Wykonawcy do odszkodowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy). Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Zasady wnoszenia wadium zostały określone w rozdz. 13 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: - posiada zezwolenie na transport odpadów z terenu Gminy Michałowice wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady; Zamawiający będzie honorował zezwolenia obejmujące swoim zakresem cały kraj. Zezwolenie musi być ważne przez cały okres świadczenia usług.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów: 1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych. zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby przedstawiony mu dokument (lub dokumenty) określał w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, oznacza, że podmiot udostępniający zasoby zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 3.Dokument (lub dokumenty) o których mowa wyżej, należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 4.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w pkt. 3. 6.Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności podmiotów trzecich w ramach wyjaśnień i uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium rzeczpospolitej polskiej: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach