Politechnika Białostocka ogłasza przetarg
- Adres: 15351 Białystok, ul. Wiejska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
- Data zamieszczenia: 2017-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
ul. Wiejska
15351 Białystok, woj. podlaskie
tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
REGON: 167200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pb.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty naprawcze fasady przeszklonej w budynku głównym Wydziału Elektrycznego Politechniki Białostockiej w Białymstoku przy ul. Wiejskiej 45D - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są Roboty naprawcze fasady przeszklonej w budynku głównym Wydziału Elektrycznego Politechniki Białostockiej w Białymstoku przy ul. Wiejskiej 45D 2) Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja (Przedmiar robót, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Dokumentacja projektowa archiwalna dotycząca fasady) - Załącznik Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 2 do SIWZ); 2) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy; 3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami, o których mowa powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór oświadczenia będzie stanowił załącznik do informacji zamieszczonej na stronie internetowej) 4) W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporządzić zgodnie z zapisami określonymi w pkt 11 ppkt 9 lit. c) SIWZ; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; c) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SIWZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie; d) w odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ); e) każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1 lit. a) i b); f) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Montaż drzwi automatycznych w budynkach Inspektoratów Augustów, Siemiatycze i Suwałki Oddziału ZUS w Białymstoku
Dodano: 2020-12-11 - Adaptacja pomieszczeń części budynku ZSTiOzOI na potrzeby prowadzenia działalności gastronomicznej, dydaktycznej.
Dodano: 2020-06-16 - Montaż drzwi automatycznych w budynkach Inspektoratów Augustów, Siemiatycze i Suwałki Oddziału ZUS w Białymstoku
Dodano: 2020-03-20 - Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2019-08-02 - Remont wolnego lokalu mieszkalnego Nr 1 w budynku przy ul. Ciesielskiej 5A w Suwałkach.
Dodano: 2019-05-27 - Wykonanie prac budowlanych w ramach budowy kompleksu centralnego magazynu zbiorów muzealnych z funkcją wystawienniczą i edukacyjną.
Dodano: 2018-05-21 - Dostawa i montaż wewnętrznej, przeszklonej przegrody aluminiowej z drzwiami dwuskrzydłowymi na potrzeby Laboratorium Badań Materiałów Wydziału Mechanicznego Politechniki - DO-120.362/44/17
Dodano: 2017-06-07 - Dostawa i montaż wewnętrznej, przeszklonej przegrody aluminiowej z drzwiami dwuskrzydłowymi na potrzeby Laboratorium Badań Materiałów Wydziału Mechanicznego Politechniki - DO-120.362/44/17
Dodano: 2017-04-25