Przetargi.pl
Roboty dekarskie w budynkach komunalnych administrowanych przez NTBS Spółka z o.o.

Noworudzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8722257 w. 24
  • Data zamieszczenia: 2014-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Noworudzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
    ul. Rynek 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8722257 w. 24
    REGON: 89107386500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.noworudzkitbs.pl.tl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty dekarskie w budynkach komunalnych administrowanych przez NTBS Spółka z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty dekarskie w budynkach komunalnych administrowanych przez NTBS Spółka z o.o. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części i Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych wg podziału: Zadanie 1: Remont pokrycia dachowego budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Srebrna 30 w Nowej Rudzie, Zadanie 2: Remont pokrycia dachowego budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Fredry 26 w Nowej Rudzie, Zadanie 3: Remont dachu z wykonaniem termoizolacji połaci i pokrycie papą termozgrzewalną budynku mieszkalnego położonego w Nowej Rudzie przy ul. Wiejska 3, Zadanie 4: Przebudowa kominów w budynkach Stara Droga 9 i Świdnicka 10 w Nowej Rudzie, Zadanie 5: Remont dachu z wykonaniem termoizolacji połaci i pokrycie papą termozgrzewalną budynku mieszkalnego położonego w Nowej Rudzie przy ul. Świdnicka 29, Zadanie 6: Wymiana pokrycia dachowego z papy smołowej na gont bitumiczny w budynku mieszkalnym przy ul. Czarnej 7 w Nowej Rudzie. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają uproszczone dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ 2)W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę, można stosować materiały równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe co materiały wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych  urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te urządzenia. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Zmiana urządzeń określona powyżej każdorazowo wymaga pisemnej zgody ze strony Zamawiającego, wydanej przed ich faktycznym dokonaniem. 3)Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. 4)Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. 3.Uwagi ogólne: 1)Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w uproszczonej dokumentacji projektowej, STWiOR oraz przedmiarach. 2)Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. 3)Wykonawca do oferty załączy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na tygodnie realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.noworudzkitbs.pl.tl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach