Przetargi.pl
Roboty budowlano-wykończeniowe w budynku zaadaptowanym na potrzeby klubu fitness, biur i galerii sztuki, na parceli nr 2312/4, położonej przy ul. Fabrycznej 2 w Tychach

Katowicka SSE S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-026 Katowice, ul. Wojewódzka 42
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2510736 , fax. 032 2513766
  • Data zamieszczenia: 2015-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowicka SSE S.A.
    ul. Wojewódzka 42 42
    40-026 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2510736, fax. 032 2513766
    REGON: 27307352700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksse.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: art. 3

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlano-wykończeniowe w budynku zaadaptowanym na potrzeby klubu fitness, biur i galerii sztuki, na parceli nr 2312/4, położonej przy ul. Fabrycznej 2 w Tychach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano-wykończeniowe w budynku zaadaptowanym na potrzeby klubu fitness, biur i galerii sztuki, na obszarze KSSE S.A. w Tychach, przy ul. Fabrycznej 2 - montaż płyty na pokrywie włazu przy scenie podnoszonej, - gipsowanie i malowanie ścian, - położenie okładzin na ścianach, - położenie posadzek, - wykonanie sufitów podwieszanych, - montaż drzwi, - montaż oświetlenia, - montaż balustrady, - wyposażenie sanitariatów, - wyposażenie zaplecza galerii i pomieszczenia gospodarczego, - sprzątanie pomieszczeń galerii po zakończeniu robót, - opracowanie planu BIOZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - projekt wnętrz galerii sztuki, - projekt wykonawczy w części dotyczącej prac wykończeniowych w pomieszczeniach biurowych oraz klubu fitness, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ. Prace objęte przedmiotowym zamówieniem muszą zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami prawa. W związku z etapowaniem inwestycji oraz wykonaniem stanów surowych obiektu wraz z instalacjami, w pierwszym etapie, przyszły Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia frontu robót w budynku dla wykonania przedmiotu zamówienia na następujących warunkach -przekazanie frontu robót, części placu budowy oraz wzajemne rozliczenie mediów odbędzie się protokolarnie poprzez komisję, w skład której wchodzić będą przedstawiciele Inwestora, Inspektor Nadzoru Budowlanego, przedstawiciele przyszłego Wykonawcy oraz Wykonawcy I etapu inwestycji, -odbiór frontu robót odbędzie się protokolarnie poprzez komisję, w której skład będą wchodzić przedstawiciele Inwestora, Inspektor Nadzoru Budowlanego, przedstawiciele przyszłego Wykonawcy oraz Wykonawcy I etapu inwestycji, -Wykonawca I etapu inwestycji ma prawo do bieżącej kontroli wykonywania robót instalacyjnych, w porozumieniu z Inspektorem Nadzoru Budowlanego, -Wykonawca obecnego etapu robót jest zobowiązany do współpracy z wykonawcą etapu poprzedniego, przy realizacji inwestycji. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji, o której mowa powyżej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem zachowania parametrów materiałów określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych,ekwiwalentnych, właściwościach i jakości. Gdziekolwiek w dokumentacji lub SIWZ przywołano normy lub nazwy własne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeżeli w dokumentacji lub SIWZ wpisano konkretny asortyment lub sformułowanie lub równoważne, Wykonawca ma obowiązek podać konkretną nazwę tego asortymentu, a w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. Wyposażenie i materiały zaproponowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymagania i parametry określone przez Zamawiającego i szczegółowo opisane w projekcie wnętrz galerii sztuki. Przy ocenie Zamawiający będzie brał pod uwagę -stopień zgodność wyglądu elementów wyposażenia z dokumentacją projektową, -stopień zgodności parametrów technicznych wyposażenia z dokumentacją projektową, -stopień zgodność zaproponowanej kolorystyki z wymogami dokumentacji projektowej, -stopień zgodności zaproponowanych materiałów z wymogami dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania materiałów i wyposażenia równoważnego, w celu potwierdzenia ich parametrów, o których mowa w projekcie wnętrz galerii sztuki, Wykonawca dołączy do SIWZ foldery lub fotografie materiałów i wyposażenia, wraz z opisem, potwierdzające, że spełniają minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Wybrany, w trakcie postępowania przetargowego, Wykonawca zobowiązuje się, przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia, dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kamieni, które zostaną wykorzystane do zrealizowania zamówienia. Wymagany okres gwarancji - Wykonawca udzieli, na przedmiot zamówienia, gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy, licząc od daty końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452230006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 50.000,00 zł, wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Wykonawca wnosi wadium: -w pieniądzu: -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Deutsche Bank PBC S.A. 09 1910 1048 2501 9911 2936 0001, zaznaczając w tytule przelewu temat Wadium - Przetarg Tychy ul. Fabryczna 2 za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: -poręczenia bankowego, -poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, -gwarancji bankowej, -gwarancji ubezpieczeniowej, lub -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - biurze Podstrefy Tyskiej, ul. Fabryczna 2, 43-100 Tychy, I piętro w godzinach 8.00-15.00, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę pełnej kwoty wadium. UWAGA - z treści gwarancji winno wynikać - bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający dokona zwrotu kwoty wadium w oparciu o przepisy określone w art. 46 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 60 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksse.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach