KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Aleje Racławickie 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
ul. Aleje Racławickie 14
20-950 Lublin, woj. lubelskie
REGON: 000514064 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna Szkoła Wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane związane z wykonaniem klap przeciwpożarowych w istniejącej wentylacji mechanicznej w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej KUL przy ul. Chopina 27 w Lublinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem klap przeciwpożarowych w istniejącej wentylacji mechanicznej w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej KUL przy ul. Chopina 27 w Lublinie (działka nr 12, art. 6, obr. 36 – Śródmieście), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 10 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz art. 98 ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłożony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Pekao SA III O/Lublin 50 1240 2382 1111 0010 2390 2519. W tytule przelewu należy umieścić informację: Roboty budowlane klapy BU nr sprawy AZP.274.19/2023.6. Zamawiający zaleca, by Wykonawca załączył do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej.7. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę Wykonawcy, beneficjenta oraz gwaranta / poręczyciela gwarancji oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem gwarancji , którego należy wskazać w ww. dokumencie będzie Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II posiadający NIP: 712-016-10-05, REGON: 000514064, mieszczący się pod adresem: Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem;3) kwotę gwarancji / pomieszczenia;4) termin ważności gwarancji / poręczenia;5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji / poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w dyspozycji art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma nieprzerwanie ciągłości wadium do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w sytuacji, o której mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 – 5 ustawy Pzp.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.w sytuacji wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie dokonania przelewu kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego.W sytuacji wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument należy przekazać w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące: posiadania doświadczenia:Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5-ciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych brutto), polegającą na budowie lub przebudowie instalacji wentylacji mechanicznej.Przez wartość jednej roboty budowlanej Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych robót w ramach jednej umowy.* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału, winien wykazać, że dysponuje odpowiednim pod względem kwalifikacyjnym potencjałem kadrowym, zdolnym do realizacji zamówienia, który uczestniczyć będzie w realizacji zamówienia, w tym:- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.*Osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego mogą pełnić więcej niż jedną z funkcji zdefiniowanych przez Zamawiającego w SWZ, pod warunkiem spełnienia wymagań dla każdej z funkcji.** Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunków może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 poz. 220 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz.U. 2019 poz. 1117) , którą przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy.***Ilekroć Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w poszczególnych specjalnościach, uznawał będzie także odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń zaplecza kuchennego
Dodano: 2023-11-29 - Remont, docieplenie stropodachu z wymianą pokrycia wraz z zabezpieczeniami przeciwwodnymi ścian fundamentowych budynku Archiwum - realizacja zadania : „Modernizacja budynku Archiwum Szpitalnego”
Dodano: 2023-11-15 - Przebudowa i remont budynku internatu segment A część II przy ZSCKR w Różańcu
Dodano: 2023-10-10 - Prace konserwatorskie i remontowe magazynu zbiorów etnograficznych (pom. 210-218 Zamek Lubelski)
Dodano: 2023-09-21 - Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Rozłopach
Dodano: 2023-09-06 - Wykonanie prac remontowych w Domach Studenckich Cebion i Dodek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Langiewicza 6 i 8.
Dodano: 2023-08-14 - Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępna Gmina Komarówka Podlaska
Dodano: 2023-07-24 - WYKONANIE POSADZEK NA BLOKU OPERACYJNYM NEUROCHIRURGII NA I PIĘTRZE BUDYNKU A W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM SZPITALU KLINICZNYM NR 4 W LUBLINIE
Dodano: 2023-07-20 - „Przebudowa schodów, tarasu i opaski przy budynku Urzędu Miasta w Józefowie nad Wisłą”
Dodano: 2023-06-30 - Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępna Gmina Komarówka Podlaska
Dodano: 2023-06-28