Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO KOMPLEKSU WOJSKOWEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY ULICY WOJSKA POLSKIEGO 21 W GIŻYCKU

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU OGRODZENIA ZEWNĘTRZNEGO KOMPLEKSU WOJSKOWEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ PRZY ULICY WOJSKA POLSKIEGO 21 W GIŻYCKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskiego znajdującego się przy ulicy Wojska Polskiego 21 w Giżycku. PKOB- 2420 - ogrodzenia 1.Zakres prac obejmuje: 1.1.remont ogrodzenia od strony ulicy Wojska Polskiego: 1.1.1rozbiórka istniejącego ogrodzenia wykonanego z paneli stalowych. Rozbiórka swym zakresem ma obejmować demontaż paneli, rozebranie cokołu wraz ze słupami murowanymi przy budynku nr 21. 1.1.2na dwóch słupach przy bramie PKT (budynek nr 21) należy zamontować nowe gniazda na flagi (każde gniazdo na 3 flagi); 1.1.3nowe ogrodzenie ma być wykonane z paneli stalowych, zespawanych czołowo z płaskowników 15x10[mm], które utworzą oczko o wymiarach 5x20 cm, kolor panelu czarny; 1.1.4panele zamocowane do słupów wykonanych z cegły klinkierowej z wewnętrznym rdzeniem żelbetowym, słupy wymurowane na podbudowie betonowej z betonu C16/20, fundament pod słupy zagłębiony na głębokość 140cm (głębokość przemarzania dla Giżycka); 1.1.5cokół wykonany z cegły klinkierowej na podbudowie betonowej z betonu C16/20, podbudowa cokołu posadowiona 60cm poniżej poziomu gruntu, grubość 30cm; 1.1.6należy wykonać izolację przeciwwilgociową na styku cegła-beton, cegła-grunt (występuje różnica poziomów między stroną zewnętrzną i wewnętrzną kompleksu wojskowego; 1.1.7mur ogrodzeniowy ma mieć wysokość od gruntu min. 200cm, słupy wysokości 235cm. 1.1.8dwie bramy wjazdowe zaznaczone na rysunkach nr 4 i 6 należy odnowić i przemalować; 1.1.9furtka wejściowa do kompleksu do wymiany; 1.1.10należy wykonać fragment ogrodzenia wewnętrznego przy furtce (o takich samych parametrach jak ogrodzenie zewnętrzne); Kolor cegieł należy dobrać do istniejącego ogrodzenia przy bramie głównej. 1.2.niwelacja terenu wzdłuż wymienianego ogrodzenia; 1.3.wymiana nawierzchni placu postojowego z betonowej na płyty ażurowe, podjazd wykonany z kostki polbrukowej; 1.4.wymiana istniejącego przepustu wód gruntowych; 1.5.wykonanie ogrodzenia wokół placu postojowego o takich samych parametrach jak ogrodzenie zewnętrzne; 1.6.wykonanie dwóch bram wjazdowych o szerokości 4,8m (zaznaczone na rysunki nr 1 i 2) o następujących parametrach: 1.6.1.Osadzenie bram wjazdowych z profili zamkniętych 50x50x4 wypełnionych pionowymi prętami o średnicy minimum 12mm w rozstawie co 5cm - o wym. 4.8x2,0m - 2szt, Zabezpieczone kłódką co najmniej klasy zabezpieczenia 5 oraz odporności na korozję co najmniej klasy 3. Bramy przesuwne na prowadnicach i słupach dostosowanych do masy bramy z odpowiednio dobranym przeciwciężarem. Bramy umieszczone wewnątrz kompleksu wojskowego. Należy zachować odstęp od ogrodzenia maksymalnie 5 cm. UWAGA: Prac związanych z wykonaniem ogrodzenia należy dokonywać odcinkami, po każdym dniu pracy ogrodzenie musi stanowić całość, nie dopuszcza się sytuacji, że ogrodzenie będzie niekompletne. Należy zwrócić szczególną uwagę na rośliny zielone (drzewa, krzewy, itp...) znajdujące się w obrębie prac, prace należy wykonywać bez uszczerbku na roślinności. Wykonawca ma obowiązek na każdym etapie prac prowadzić pomiary geodezyjne trasy ogrodzenia, ponadto po zakończeniu całości zadania ma dostarczyć geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, w celu potwierdzenia wykonania całości ogrodzenia w granicy działki Zamawiającego. Wszystkie prace geodezyjne mają być prowadzone przez uprawnionego geodetę. Przy wycenie należy uwzględnić opłaty, które wykonawca będzie musiał ponieść na skutek zajęcia pasa drogowego. Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy dokonać stosownego zgłoszenia, wraz z wykonaniem projektu organizacji ruchu, w Zarządzie Dróg. Po zakończeniu całości zadania chodnik należy przywrócić do pierwotnej postaci. Szczegóły pokazane są na załącznikach graficznych. 2.Warunki realizacji zadania: 2.1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 24.03.2015r. do 27.03.2015r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC tel. (87) 429-49-81 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM tel. (87) 429-47-74. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 2.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 2.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.4.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 2.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 2.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 2.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 2.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Zamawiającego. 2.9.Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Zamawiającego, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 2.10.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 2.11.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.12.Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). 2.13.Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 2.14.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p. poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 2.15.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2.16.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 2.17.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 2.18.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 2.19.Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 2.20.Wykonawca w harmonogramie wykonania robót winien uwzględnić fakt, że obiekt jest użytkowany. 3.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Gizycku. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 3797 ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest pozwolenie wydane na zasadach określonych w Decyzji Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 zł. (słownie: osiemnaście tysięcy, złotych). 1.2.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 08.04.2015r. r. do godz.: 08.00. 1.3.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 25/2015 - roboty budowlane w zakresie remontu ogrodzenia - JW. 3797 Giżycko 1.5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 1.6.W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach