Przetargi.pl
roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy budynków wraz z infrastrukturą techniczną na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Kilińskiego 84 dla zadania inwestycyjnego pn.: MIA 100 KAMIENIC w nieruchomościach gminnych administrowanych przez AN Łódź - Śródmieście Centrum II.

Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2536419 , fax. 042 2536422
  • Data zamieszczenia: 2013-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II"
    ul. Dowborczyków 5 5
    90-019 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2536419, fax. 042 2536422
    REGON: 47203521100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane w zakresie remontu i przebudowy budynków wraz z infrastrukturą techniczną na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Kilińskiego 84 dla zadania inwestycyjnego pn.: MIA 100 KAMIENIC w nieruchomościach gminnych administrowanych przez AN Łódź - Śródmieście Centrum II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Zakres prac obejmuje: a) dostosowanie pomieszczeń do obowiązujących przepisów i norm w zakresie BHP i ochrony ppoż. oraz wymogów stawianych pomieszczeniom mieszkalnym i użyteczności publicznej, b) termomodernizację : - ściany południowej , północnej i wschodniej budynku frontowego, - ściany wschodniej prawej i lewej oficyny, - ściany północnej prawej oficyny, - ściany południowej lewej oficyny, c) remont elewacji frontowej, d) wymianę stolarki drzwiowej i okiennej , e) remont prześwitu bramowego, f) wymianę i konserwację konstrukcji więźby dachowej oraz stropów, g) renowację klatek schodowych, h) izolację przeciwwilgociową oraz termiczną ścian fundamentowych, i) rozbiórkę budynków niemieszkalnych j) wykonanie nowych instalacji elektrycznej , oświetleniowej i domofonowej, k) wykonanie nowych instalacji wod - kan, gaz i CO, l) wymianę nawierzchni podwórza z elementami małej architektury. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : - projekt budowlano-wykonawczy przebudowy i rewitalizacji wraz z infrastrukturą techniczną na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Kilińskiego 84 - załącznik nr 9, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 , - przedmiary robót - załączniki nr 11.1 - 11.6 UWAGA: Roboty budowlane wykonywane będą na terenie położonym w śródmiejskiej zabudowie. Budynki w trakcie wysiedlania najemców. 3.3 Wszelkie nazwy, symbole i znaki firmowe użyte przez Zamawiającego podane zostały w celu doprecyzowania jakościowego materiałów - należy je odczytywać jako: typu lub równoważne, oznacza to, że Wykonawca może użyć do realizacji zamówienia innych wyrobów, pod warunkiem, że nie będą one o gorszych parametrach niż podane przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość zastosowania systemu równoważnego pod warunkiem, że zachowana zostanie przyjęta w projekcie kolorystyki paleta barw i parametry techniczne materiałów. Dopuszcza się stosowanie różnych systemów i producentów odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych pod warunkiem zachowania norm i zaprojektowanej technologii robót. W tych przypadkach gdy w dokumentacji projektowej zapisane jest wskazanie określonego produktu Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych Wszystkie materiały i wyroby użyte do robót muszą spełniać wymagania odpowiednich norm i posiadać certyfikaty i atesty producenta . Materiały budowlane stosowane do wykonania remontu muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Wyroby dla których nie ustanowiono Polskiej Normy należy stosować zgodnie z Aprobatą techniczną producenta wyboru (Dz. U. z 1998r. nr 107 poz. 679 z późniejszymi zmianami.) 3.4 Wykonawca na własny koszt zapewni składowanie powstałych w wyniku prowadzonych robót odpadów i gruzu oraz na własny koszt usunie je z miejsca prowadzonych robót. 3.5 Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje też urządzenie własnym kosztem i staraniem zaplecza budowy i ponoszenie kosztów jego utrzymania (w tym koszty zabezpieczenia (dozoru) oraz ochrony mienia znajdującego się na placu budowy). 3.6 Zamawiający wymaga, udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości i 60 miesięcznej rękojmi za wady licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 3.7 Wykonawca ponosi koszty wykonania projektu zajęcia pasa drogowego na czas wykonywania zamówienia oraz koszty związane z załatwieniem wszelkich formalności z tego wynikających. 3.8 Zamawiający wymaga aby Wykonawca dla potrzeb Zamawiającego , nieodpłatnie udostępnił powierzchnię rusztowań . 4) Wykonawcy przed złożeniem ofert powinni dokonać oględzin nieruchomości objętej zamówieniem celem szczegółowego zapoznania się, przed złożeniem oferty, z aktualnym stanem technicznym budynku. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfikacji i charakteru zlecanych robót , jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. W celu ustalenia terminu wizji należy skontaktować się z Panem Mirosławem Tomczykiem - tel: 42 253 64 11 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z zapisem art. 45 ust. 2 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 100 000,00 złotych. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert ,przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego . 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Getin Bank SA nr rachunku 98 1560 0013 2027 2238 5901 0002, z dopiskiem na przelewie: Wadium - robota budowlana - Łódź, ul. Kilińskiego 84 . 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach