Przetargi.pl
Roboty budowlane: remont w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Miechowie

Sąd Okręgowy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6195925 , fax. 12 6195927
  • Data zamieszczenia: 2015-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krakowie
    ul. Przy Rondzie 7 7
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6195925, fax. 12 6195927
    REGON: 00032269500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane: remont w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Miechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1- Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane p.n. Remont w zabytkowym budynku Sądu Rejonowego w Miechowie, zgodnie ze szczegółowym opisem i zakresem zawartym w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiącym integralną jej część. Wielkość (zakres) zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane: Prace remontowe w budynku SR w Miechowie związane z usunięciem skutków zalania wodą z instalacji wodnej w pomieszczeniu łazienki na parterze. W pomieszczeniach nr 5 (Biuro Obsługi Interesantów) i nr 6 (gabinet sędziowski) na parterze budynku, po wcześniejszym wyniesieniu mebli, należy wymienić istniejący, mocno zamoczony parkiet dębowy, wraz z listwami drewnianymi. Ułożony parkiet należy wylakierować lakierem akrylowym, a po określonym czasie (przewidzianym przez producenta lakieru) należy z powrotem wnieść meble do pomieszczeń. Na suficie i ścianie korytarza parteru budynku, tuż przy drzwiach zalanej łazienki należy wymienić fragmenty okładziny gipsowo-kartonowej na ruszcie metalowym. W zalanej łazience na parterze należy wymienić drzwi łazienkowe, których ościeżnica spęczniała od naporu wody, na nowe drzwi jednoskrzydłowe pełne o rozmiarze 80, skrzydło w okleinie naturalnej koloru dąb, płaskie - dokładny odcień skrzydła do ustalenia z Zamawiającym, wypełnienie skrzydła - wkład stabilizujący wzmocniony wewnętrznym ramiakiem, całość obłożona płytą oklejoną okleina naturalną, wykończenie lakierem mat, w skład kompletu powinien wchodzić zamek zwykły srebrny połysk, dostosowany pod wkładkę patentową lub z blokadą łazienkową, wkładka do zamka, zawiasy czopowe, ogranicznik otwarcia drzwi, ościeżnica metalowa kątowa o szerokości min. 100mm w kolorze dopasowanym do koloru skrzydła, skrzydło z tulejami wentylacyjnymi, łazienkowe. Zakres prac malarskich w pomieszczeniach nr 5 i 6, łazienki oraz fragmentu korytarza obejmuje renowację powłok malarskich pomieszczeń w zakresie przygotowania powierzchni ścian i sufitów do malowania, z podszpachlowaniem nierówności i ubytków powierzchni, zagruntowanie oraz malowanie farbami emulsyjnymi akrylowymi ścian i sufitów (kolor do ustalenia z Zamawiającym), mycie po robotach malarskich oraz sprzątanie. Minimalne dane techniczne dotyczące farby emulsyjnej akrylowej: Kolor: biały, Stopień połysku: matowy, Bazowy środek wiążący: dyspersja akrylowa, spoiwo kopolimerowe lub żywica akrylowa, Gęstość: ok. 1,5 kg/dm3 + 0,1, Odporność na szorowanie: farba rodzaju I (wg normy PN-C-81914;2002) o wysokiej odporności na zmywanie i szorowanie. Dopuszczalna zawartość LZO poniżej 30g/l wg Dyrektywy 2004/42/WE. System: wszystkie materiały i sprzęt użyty do wykonania zadania muszą być zgodne z przyjętym przez wykonawcę systemem realizacji, wg wymogów producenta. Podczas malowania oraz poszpachlowania sfalowań należy uwzględnić także akrylowanie desek odbojowych i ościeżnic drzwiowych, a także mycie istniejących lamp, korytek elektroinstalacyjnych PVC, parapetów, grzejników, głośników DSO, czujek p.poż. oraz gniazdek i łączników instalacyjnych - ich powierzchnia nie została odjęta od malowanych powierzchni ścian i sufitów. W pomieszczeniach archiwum, pokoju gościnnym oraz pokoju tzw. błękitnym (zaznaczone na rysunkach) w przyziemiu budynku, po wcześniejszym usunięciu tynku, oczyszczeniu muru oraz osuszeniu powierzchni (pomieszczenie archiwum - 40% powierzchni ścian i sufitu, pokój gościnny - 20% powierzchni ścian i sufitu, pokój błękitny - 10% powierzchni ścian i sufitu), należy odgrzybić odsłonięte powierzchnie poprzez 2-krotne malowanie podłoża preparatem grzybobójczym oraz dokonać neutralizacji soli poprzez 2-krotne malowanie podłoża preparatem przeciwsolnym. Po zagruntowaniu ww. wymienionych powierzchni środkiem gruntującym należy wykonać właściwy tynk renowacyjny. Naprawione powierzchnie należy wyszpachlować specjalną systemową szpachlą, a po jej wyschnięciu i oszlifowaniu, należy pomalować wszystkie powierzchnie ścian i sufitów w przedmiotowych pomieszczeniach farbą silikonową, po wcześniejszym jej zagruntowaniu środkiem gruntującym. Gruz oraz materiały z demontażu należy usuwać na bieżąco z remontowanych miejsc prac, tak żeby nie zalegały w miejscu prowadzenia prac, a następnie należy wywieźć w miejsce do tego przeznaczone, natomiast materiały, które tego wymagają - zutylizować. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie oraz przedmiarach robót. 2 - Wymagany okres gwarancji - od 36 do 60 miesięcy (stanowi kryterium oceny ofert). 3 - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty obejmujące całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4 - W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 5 - Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią wymagania minimum. 6 - Miejsce realizacji: 32-200 Miechów, Plac Kościuszki 3a. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7 - Roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w soboty. 8 - Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość krótkotrwałego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności. 9 - Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 10 - Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia powstałe przy prowadzeniu prac muszą być przez wykonawcę naprawione i usunięte na jego koszt. 11 - Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracowników przy realizacji umowy. 12 - Wykonawca ma zrealizować prace zgodnie decyzją pozwolenia na budowę nr 337/2015 z dnia 26.10.2015r. oraz z pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, nr 725_15 z dnia 5.08.2015r., w szczególności pod nadzorem kierownika robót, posiadającego kwalifikacje, o których mowa w §24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 29.07.2011r., tj. kierowania budową przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 13 - Roboty będą prowadzone zgodnie z harmonogramem, będącym załącznikiem do umowy, który Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić najpóźniej na 1 dzień przed podpisaniem umowy. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że mogą zaistnieć po stronie Zamawiającego sytuacje, w których zobowiązany będzie do odstępstw od harmonogramu, w związku z czym Wykonawca gotowy będzie do elastycznego reagowania na zmiany w harmonogramie i przesuwanie frontu robót lub jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 800 zł (słownie: osiemset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach