CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZYDŁOWIE ogłasza przetarg
- Adres: 64-930 Jaraczewo, Jaraczewo 2A
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZYDŁOWIE
Jaraczewo 2A
64-930 Jaraczewo, woj. wielkopolskie
REGON: 004611440 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń mieszczących się w Jaraczewie i Róży Wielkiej na potrzeby Centrum Usług Społecznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont budynku w którym mieści się Centrum Usług Społecznych (dawny GOPS) w Jaraczewie1) PIWNICA- wymiana posadzki (płytki gresowe)- wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia- prace polegające na przerobieniu instalacji c.o.- wymiana stolarki drzwiowej- remont okładziny schodów i wymiana balustrady- malowanie ścian (uzupełnienie ubytków, gruntowanie i malowanie farbami rozpuszczalnikowymi akrylowymi do bezpośredniego malowania wilgotnych ścian i sufitów piwnic)2) PARTER - remont pomieszczeń WC, pom. 1, 2, klatki schodowej i komunikacji- przebudowa pomieszczeń w celu utworzenia łazienki dla niepełnosprawnych: wykonanie otworu wejściowego do łazienki, wykonanie instalacji wod – kan (wymiana kanalizacji podposadzkowej, wykonanie podejść odpływowych do WC i umywalki, wykonanie podejść dopływowych wody zimnej i ciepłej, montaż przepływowego elektrycznego podgrzewacza wody o mocy ok. 3,5kW, montaż umywalki przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych, montaż WC kompaktu przeznaczonego dla osób niepełnosprawnych, montaż baterii przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych, montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych – jednego składanego i dwóch stałych); wymiana posadzki (płytki gresowe), położenie płytek gresowych lub ceramicznych na ścianach, malowanie sufitu, montaż grzejnika o mocy ok. 900W, wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, wymiana stolarki drzwiowej;- remont pomieszczeń 1,2 – wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, rozprowadzenie zasilania do klimatyzatora, montaż klimatyzatora o mocy ok 3,5kW wraz z instalacją freonową i odprowadzeniem skroplin, demontaż istniejącej instalacji c.o., rozprowadzenie i podłączenie nowej instalacji grzewczej, montaż dwóch grzejników o mocy ok 1000W każdy, montaż zaworów i głowic grzejnikowych, wykonanie niezbędnych prób, uruchomienie instalacji, wymiana posadzki (płytki gresowe), malowanie ścian (tynk gipsowy maszynowy, gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi), wymiana stolarki drzwiowej;- klatka schodowa i komunikacja - wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, wymiana posadzki (płytki gresowe), malowanie ścian (tynk gipsowy maszynowy, gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi), remont okładziny schodów (płytki gresowe antypoślizgowe), wymiana balustrady na nierdzewną;3) PIĘTRO- klatka schodowa i komunikacja - wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, wymiana posadzki (płytki gresowe), malowanie ścian (tynk gipsowy maszynowy, gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi), remont okładziny schodów (płytki gresowe antypoślizgowe), wymiana balustrady na nierdzewną;4) PRACE NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU- demontaż istniejących jednostek zewnętrznych klimatyzatorów i ponowny montaż po wykonaniu docieplenia elewacji,- docieplenie elewacji całości budynku,- docieplenie stropodachu,- wymiana stolarki okiennej (bez okien w pomieszczeniach CUS zlokalizowanych na 1 piętrze)- wymiana drzwi zewnętrznych,- naprawa schodów zewnętrznych i wymiana balustrady na nierdzewną,- rozbiórka i odtworzenie nawierzchni utwardzonej przy docieplaniu fundamentów budynku.Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie biurowym, a w związku z tym wykonawca:1) zapewni wykonywanie robót bez wstrzymywania ruchu w obiekcie i w sposób niedezorganizujący pracy na terenie obiektu;2) zapewni zabezpieczenie dróg komunikacyjnych prowadzących do terenu budowy, w celu zabezpieczenia istniejących okładzin posadzek;3) zapewni bieżące sprzątanie terenu budowy.Ponadto Wykonawca:1) przedstawi zamawiającemu do akceptacji, w dniu wprowadzenia na budowę, wszystkie materiały wykończeniowe i urządzenia;2) zapewni prowadzenie robót w sposób niepowodujący szkód i zagrożenia bezpieczeństwa dla ludzi oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej;3) zapewni systematyczne sprzątanie i pozostawianie w czystości pomieszczeń, dróg transportowych, sanitariatów itp. wykorzystywanych w czasie prac, w stanie w jakim je zastał;4) zabezpieczy teren wykonanych robót w przypadku przerwania prac;5) zapewni bieżące usuwanie gruzu i innych materiałów.Przed przygotowaniem oferty celowe jest odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu. Odbycie wizji lokalnej nie jest konieczne (zamawiający tego nie wymaga).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).Remont budynku w którym mieści się DDP “Dom Seniora” w Róży Wielkiej (trzypomieszczenia, zlokalizowane na parterze budynku):- malowanie ścian (tynk gipsowy maszynowy, gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi),- wymiana podłóg (zdjęcie istniejącej wykładziny podłogowej, płyta OSB 22 mmgrunt który zawiera piasek kwarcowy, siatka podłogowa z włókna szklanego, samopoziomujący - podkład podłogowy cementowy wzmocniony włóknami polipropylenowymi 0,5 cm, płytki ceramiczne lub gressogranitowe na zaprawie klejącej wysokoelasycznej,- wymiana instalacji elektrycznej,- wymiana stolarki drzwiowej,- wymiana instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach z montażem grzejników (dwa grzejniki o mocy ok. 1400W w pom o pow. 19,2m2, jeden grzejnik o mocy 1800W w pom. O pow. 11,7m2 i jeden grzejnik o mocy 1000W w pom. O pow. 6,9m2) wraz z montażem zaworów i głowic grzejnikowych, wykonaniem niezbędnych prób i uruchomieniem instalacji.Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie biurowym, a w związku z tym wykonawca:1) zapewni wykonywanie robót bez wstrzymywania ruchu w obiekcie i w sposób niedezorganizujący pracy na terenie obiektu;2) zapewni zabezpieczenie dróg komunikacyjnych prowadzących do terenu budowy, w celu zabezpieczenia istniejących okładzin posadzek;3) zapewni bieżące sprzątanie terenu budowy.Ponadto Wykonawca:1) przedstawi zamawiającemu do akceptacji, w dniu wprowadzenia na budowę, wszystkie materiały wykończeniowe i urządzenia;2) zapewni prowadzenie robót w sposób niepowodujący szkód i zagrożenia bezpieczeństwa dla ludzi oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej;3) zapewni systematyczne sprzątanie i pozostawianie w czystości pomieszczeń, dróg transportowych, sanitariatów itp. wykorzystywanych w czasie prac, w stanie w jakim je zastał;4) zabezpieczy teren wykonanych robót w przypadku przerwania prac;5) zapewni bieżące usuwanie gruzu i innych materiałów.Przed przygotowaniem oferty celowe jest odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym istniejącego obiektu. Odbycie wizji lokalnej nie jest konieczne (zamawiający tego nie wymaga).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części budynku Przedszkola Gminnego w Orchowie na potrzeby Klubu Maluszka w Orchowie
Dodano: 2024-05-17 - Budowa rurociągu wody surowej S1 od ujęcia wody do SUW w Piotrowie.
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-05-15 - ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KONINIE O KLATKĘ SCHODOWĄ
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień- etap II.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ulicy Grzybobranie w miejscowości Borówiec
Dodano: 2024-05-09 - Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01