Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA BUDOWIE DRÓG ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA -ZADANIE NR 2

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12
    55095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA BUDOWIE DRÓG ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA -ZADANIE NR 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie dróg powiatowych oraz dróg gminnych w gminie Długołęka – zad. Nr 2, w związku z budową dróg rowerowych. 1.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wg poniższego zakresu: 1. Zadanie nr 2.1.- budowa drogi rowerowej na odcinku wzdłuż drogi powiatowej nr 1453D, (ul. Trzebnicka w miejscowości Domaszczyn) na odcinku od granicy gminy Długołęka z miastem Wrocław, do skrzyżowania ul. Trzebnickiej w Domaszczynie (dz. nr ew. 245/1) z drogą gminną zlokalizowaną na działce nr ew. dz. 245 obręb Domaszczyn oraz wzdłuż drogi powiatowej nr 1341D na odcinku od skrzyżowania ul. Klonowej z ul. Trzebnicką w miejscowości Szczodre do skrzyżowania ul. Parkowej z ul. Wrocławską w miejscowości Długołęka oznaczonych w dokumentacji projektowej jako zadanie nr 2.1 i będących w zarządzie Starosty Powiatu Wrocławskiego 1) wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych; 2) wykonanie robót ziemnych; 3) wykonanie rozbiórki krawężników betonowych; 4) wykonanie demontażu istniejących znaków drogowych; 5) wykonanie kładek w ciągu w/w dróg rowerowych 6) wykonanie przepustów drogowych w ciągu w/w dróg rowerowych; 7) wykonanie nawierzchni drogi rowerowej z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z wykonaniem konstrukcji drogi, 8) wykonanie dla w/w dróg rowerowych parkingów wraz z oświetleniem i urządzeniami rekreacyjnymi;; 9) wykonanie demontażu i montażu reklam zlokalizowanych w pasie drogowym; 10) wykonanie wycinki drzew; 11) wykonanie regulacji pionowej urządzeń infrastruktury podziemnej;; 12) wykonanie zastępczej organizacji ruchu; 13) wykonanie docelowej organizacji ruchu; 2. Zadanie nr 2.2. - budowa drogi rowerowej w obrębie miejscowości Domaszczyn i Szczodre, w tym: 1) na odcinku od skrzyżowania ul. Trzebnickiej w Domaszczynie (dz. nr ew. 245/1) z drogą gminną zlokalizowaną na działce nr ew. dz. 245 obręb Domaszczyn - wzdłuż ul. Wrocławskiej w Domaszczynie i ul. Zakrzowskiej w Szczodrem - do skrzyżowania ul. Zakrzowskiej z ul. Klonową w Szczodrem, oznaczonej w dokumentacji projektowej jako zadanie nr 2.2 i będącej w zarządzie Wójta Gminy Długołęka; a) wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych; b) wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno c) wykonanie robót ziemnych; d) wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej; e) wykonanie przepustów drogowych w ciągu w/w dróg rowerowych; f) wykonanie kładki w ciągu drogi rowerowej; g) wykonanie wycinki drzew; h) wykonanie nawierzchni drogi rowerowej z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z wykonaniem konstrukcji drogi, i) wykonanie dla w/w dróg rowerowych parkingu wraz z oświetleniem i urządzeniami rekreacyjnymi; j) demontaż i montaż reklam zlokalizowanych w pasie drogowym; k) wykonanie regulacji pionowej urządzeń infrastruktury podziemnej; l) wykonanie zastępczej organizacji ruchu; m) wykonanie docelowej organizacji ruchu; 2) wykonanie nawierzchni ul. Klonowej w miejscowości Szczodre, oznaczonej w dokumentacji projektowej jako zadanie nr 2.2 i będącej w zarządzie Wójta Gminy Długołęka; a) wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych; b) wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno; c) wykonanie robót ziemnych; d) wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej; e) wykonanie wycinki drzew; f) wykonanie nawierzchni drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z wykonaniem konstrukcji drogi; g) usunięcie kolizji oświetlenia drogowego; h) wykonanie regulacji pionowej urządzeń infrastruktury podziemnej; i) wykonanie zastępczej organizacji ruchu; j) wykonanie docelowej organizacji ruchu; 3) Wykonanie i montaż w widocznym, wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu na terenie realizacji inwestycji dwóch tablic informacyjnych w ramach projektu pn. „Budowa sieci dróg dla rowerów na terenie Gmin Długołęka, Kobierzyce i Wrocław”. 3. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia opisany jest: 1) w dokumentacji projektowej wykonanej przez: P.W.K. -PROJEKTOWANIE I WYKONAWSTWO KOMUNIKACJA ul. Wojska Polskiego 33 pok. 108, 65-077 Zielona Góra, tel. 696 348 074 oraz 2) w WYTYCZNYCH TECHNICZNYCH dla wykonania i montażu tablicy informacyjnej dla projektu pn.: „Budowa sieci dróg dla rowerów na terenie Gmin Długołęka, Kobierzyce i Wrocław” stanowiących załącznik nr 1 do umowy. Tablicę informacyjną należy wykonać zgodnie z aktualnym dokumentem „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” oraz informacjami zawartymi na stronie www.rpo.dolnyslask.pl, w tym zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach RPO WD 2014-2020. 4. W czasie prowadzenia prac należy zwrócić szczególną uwagę na przebiegające w drodze przewody drenarskie. Należy zabezpieczyć wszelkie urządzenia w/w infrastruktury w taki sposób, aby po położeniu nawierzchni nie było zakłócone ich prawidłowe funkcjonowanie. 5. Zadanie realizowane będzie w ramach projektu partnerskiego „Budowa sieci dróg dla rowerów na terenie Gmin Długołęka, Kobierzyce i Wrocław.” Zamawiający informuje, że: 1) podpisana została umowa o dofinansowanie projektu "Budowa sieci dróg dla rowerów na terenie Gmin Długołęka, Kobierzyce i Wrocław" pomiędzy Województwem Dolnośląskim a Beneficjentem- Gminą Wrocław w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego, Oś priorytetowa 3: Gospodarka niskoemisyjna, poddziałanie 3.4.2, Wdrażanie strategii niskoemisyjnych – ZIT WrOF. 2) w dniu 1 lipca 2016r. zawarł umowę partnerską z Gminą Wrocław (Lider) i Gminą Kobierzyce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości wadium wynosi 90 000,00 złotych (słownie: dziewięćdziesiąt osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359 ze zm.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka – w nieprzekraczalnym terminie (tj. dzień i godzina) wyznaczonym na składanie ofert. Kopię dokumentu, należy załączyć do oferty, za wyjątkiem ust. 13.5. 5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: „Przetarg nieograniczony – Budowa dróg rowerowych na terenie Gminy Długołęka - ZADANIE NR 2” (RI.271.5.2018.MK). tak by na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający złożenie wadium należy załączyć do oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Treść oferty stanowi wypełniony „Formularz oferty” 2. Wraz z ofertą muszą być złożone: 1) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. 6 ust. 6.1 siwz 3) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.7. siwz, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów 4) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 7.2. siwz, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagana forma oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia). 6) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania Wykonawcy – względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeśli ofertę wraz z załącznikami podpisuje Pełnomocnik). 7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017r, poz. 570 ze zm.). 8) Zaleca się by do oferty zostało dołączone potwierdzenie wniesienia wadium. Kserokopię dowodu wpłaty wadium lub kserokopię gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach