Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-967 Poznań, ul. Piekary 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6475221 , fax. 061 8525561
- Data zamieszczenia: 2016-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu
ul. Piekary 17 17
60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6475221, fax. 061 8525561
REGON: 00065864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
roboty budowlane i usługi w systemie - zaprojektuj i wybuduj, pn.: Działania energooszczędne w budynkach użyteczności pu-blicznej na terenie ojewództwa wielkopolskiego realizowane w obiekcie administracyjno - biurowym znajdującym się w Poznaniu przy ul. Piekary 17, miasto Poznań, pow. poznański, woj. wielkopolskie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonanie, w systemie zaprojektuj i wybuduj, termomodernizacji budynku użyteczności publicznej, wraz z wymianą oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne, wprowadzeniem systemu automatycznego zarządzania energią i zagwarantowaniem oszczędności ekonomicznej i efektu ekologicznego zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym (zwanym dalej PFU) zgodnie z punktem A.I.2 stanowiącego załącznik do SIWZ, w tym w szczególności: 1.1. Wykonanie, zgodnie z PFU, pełnobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji i termomodernizacji dla 16 kondygnacyjnego budynku administracyjno-biurowego znajdującego się w Poznaniu przy ul. Piekary 17, wraz z: a) ustaleniem harmonogramu rzeczowo - finansowego szacowanych kosztów prac projektowych i robót budowlano-instalacyjnych dla zadania polegającego na termomodernizacji budynku biurowego znajdującego się w Poznaniu przy ul. Piekary 17 zgodnie z Audytem Energetycznym Budynku (zwanym dalej Audytem Energia) stanowiącym załącznik do SIWZ oraz Audytem Oświetlenia wbudowanego (zwanym dalej Audyt Oświetlenia) stanowiącym załącznik do SIWZ b) uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę i pozwolenia na eksploatację. Projektant zobowiązany będzie do przedstawiania i uzgodnienia z Zamawiającym założeń projektowych (w formie pisemnej) oraz zawartych w nich propozycji rozwiązań technicznych, wariantów, porównania kosztów w zależności od proponowanych wariantów, wykonanych zgodnie z postanowieniem art. 20 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 1994 r. Nr 89 poz. 414 ze zm.) Akceptację Zamawiającego, ustała się jako warunek konieczny przyjęcia rozwiązań dla dalszego kontynuowania prac projektowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w terminie do 7 dni, wniesienia uwag lub akceptacji ze wskazaniem wybranych rozwiązań lub wariantu. Akceptacja nie wyklucza możliwości wprowadzenia zmiany koncepcji rozwiązań projektowych w wyniku uwarunkowań zewnętrznych na dalszym etapie realizacji umowy, których nie można było przewidzieć na etapie opracowania PFU. 1.2. Realizacja instalacyjno - budowlana prac na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego projektów, o których mowa w punkcie 1.1. z ich pełnym rzeczowym zakresem realizacji zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji, oraz realizacja pełnego zakresu rzeczowego, o którym jest mowa w umowie o dofinansowanie z NFOŚiGW w Warszawie i Harmonogramie Rzeczowo - Finansowym dla przedsięwzięcia pn.: Działania energooszczędne w budynku użyteczności publicznej na terenie województwa Wielkopolskiego w zakresie realizowanym przez WZMiUW, a w szczególności w zakresie opisanym w części A.I.2 PFU.: Dopuszcza się przystąpienie do realizacji prac nie objętych i nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę jeszcze przed uzyskaniem pozwolenia na budowę. Projekt budowlany oraz realizowane na jego podstawie wszelkie prace budowlane muszą być realizowane zgodnie z wydaną Decyzją RDOŚ w Poznaniu z dnia 21.07.2014 r. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zaleceń wynikających z ww. decyzji wraz z przygotowaniem sprawozdania z zakresu wykonania zezwolenia wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w Decyzji. 2. Zagwarantowanie osiągnięcia oszczędności ekonomicznej i efektu ekologicznego zgodnie z zadeklarowanym w trakcie składania oferty przetargowej na realizację zadania stopniem oszczędności i uniknięcia emisji dwutlenku węgla, i zgodnie z zapisami Umowy -Zaprojektuj i wybuduj , (odniesienie do Audytu Energetycznego i oświetlania Budynku WZMIUW - Zał. do SIWZ) tj.: 2.1. dla efektu ekologicznego ograniczenia lub uniknięcia emisji dwutlenku węgla wynikającego z umów Zamawiającego z NFOŚiGW (Zał. do SIWZ) o dofinansowanie, w wysokości nie niższej niż 314 Mg CO 2 /rok; w zakresie realizowanym przez WZMiUW, 2.2. dla oszczędności ekonomicznej zapotrzebowania energetycznego budynku WZMiUW nie niższej niż 40%, 3. Na potwierdzenie efektów, o których mowa w punkcie 2. Wykonawca będzie sporządzał roczne raporty potwierdzające osiągnięcie efektu ekologicznego: 3.1. w postaci zmniejszenia/redukcji/uniknięcia emisji CO2, za okres jednego pełnego roku rozliczeniowego w postaci raportu zgodnie z tabelą w pkt 8 ust 2 lit a) opracowanego wg wzoru - Tabela nr 1 w Instrukcji sporządzenia dokumentacji dotyczącej monitorowania i raportowania stanowiącej załącznik nr 3 do Metodyki oraz zgodnie z Instrukcją dla wnioskodawców w sprawie sporządzania dokumentacji określającej scenariusz odniesienia baseline, stanowiącej załącznik nr 1 do Metodyki oraz zgodnie z Instrukcją oszacowania emisji i redukcji, ograniczenia lub uniknięcia emisji stanowiącą Załącznik nr 2 do Metodyki. Metodyka wraz z załącznikami stanowi załącznik do umowy z NFOŚiGW w Warszawie. Raport, o którym mowa w punkcie 3. sporządzane będą dla każdego pełnego roku kalendarzowego w okresie Trwałości projektu po zakończeniu Przedsięwzięcia i przekazane w terminie do 31.01. roku następnego po sprawozdawczym W przypadku gdy wskazana w raportach, o których mowa w punkcie 3.1. wielkość zmniejszenia /redukcji/uniknięcia emisji CO2, różni się o więcej niż 30% od wielkości wskazanej w punkcie 2.1. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić uzasadnienie powstałej różnicy przedstawiając stosowne dokumenty i obliczenia oraz inne istotne dowody. Okres trwałości przedsięwzięcia zdefiniowany został w zawartej umowie o dofinansowanie z NFOŚiGW w Warszawie stanowiącej załącznik do SIWZ. 4. Przeprowadzenie działań promujących polegających na umieszczeniu Tablicy informacyjnej oraz Tablicy pamiątkowej zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - 75 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) obejmujące cały okres związania z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: GWARANCJA OSZCZĘDNOŚCI
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Pakosławiu
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja chodników na terenie miasta Nowy Tomyśl na ulicach: Łąkowej, Zbąszyńskiej, Szpitalnej - Nowej, Kościuszki, Janusa - Wiatrakowej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na terenie wsi Lipnica-Czyściec
Dodano: 2016-07-27 - Budowa punktu gromadzenia odpadów w miejscowości Raczyce gm. Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Remont dachów obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy i Miasta Odolanów
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 4 zadania
Dodano: 2016-07-27 - CS/PN/1/2016 Przebudowa i modernizacja boiska
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM SOCJALNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. A. i WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
Dodano: 2016-07-27 - Remont pięciu pomieszczeń archiwum oraz korytarza w części piwnicznej, remont klatki schodowej oraz wymiana rur wodnych i demontaż zbędnych rur wodnych w piwnicach budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej oraz wykonanie nowego podziału funkcjonalnego budynku mieszkalnego przy al. Wolności 9a.
Dodano: 2016-07-27