Przetargi.pl
Roboty budowlane - remont pomieszczeń Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu w zabytkowym budynku przy ul. Młyńskiej 1a

Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-729 Poznań, ul. Młyńska 1a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6473625 , fax. 061 6473628
  • Data zamieszczenia: 2012-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu
    ul. Młyńska 1a 1a
    61-729 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6473625, fax. 061 6473628
    REGON: 30070593200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane - remont pomieszczeń Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu w zabytkowym budynku przy ul. Młyńskiej 1a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowych w zabytkowym budynku przy ul. Młyńskiej 1a w następujących pomieszczeniach: a. parter - pok. 29, 31, 34a, b. I piętro - sala rozpraw 103, pok. 118, 118a, 120, c. II piętro - pok. 214a, d. III piętro - pok. 307, 309, 309a, 310, 311, 312, 314a i 315, w zakresie robót ogólnobudowlanych oraz instalacji elektrycznej zgodnie z następującą dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do niniejszej SIWZ: - przedmiar robót - załącznik nr 6, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR)- załącznik nr 7 - projekt budowlany zatwierdzony przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu - załącznik nr 8, - pozwolenie wydane przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu na przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - załącznik nr 9. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, ul. Młyńska 1a. 3. Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy: a. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia na wykonany przedmiot umowy 3 lat gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego prac bez zastrzeżeń. b. Okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy wynosi 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego prac bez zastrzeżeń. 4. Prace remontowe będą wykonywane w obiekcie czynnym, dlatego też wszelkie prace związane z hałasem, pyleniem lub rozprzestrzenianiem się szkodliwych woni, nie mogą być wykonywane w godzinach urzędowania Sądu tj. w poniedziałki od godziny 8:00 do godziny 18:00, a od wtorku do piątku od godziny 8:00 do godziny 16:00. 5. Obowiązuje bezwzględny zakaz korzystania z obu wind dla celów przewożenia materiałów budowlanych przez cały okres realizacji umowy. 6. Wykonawca na bieżąco usuwać będzie wszelkie zagrożenia oraz zabrudzenia powstałe w budynku Sądu związane z realizacją prac wykonywanych na podstawie przedmiotowego zamówienia. 7. Po zakończeniu etapu prac, wyremontowane pomieszczenia zostaną oddane do eksploatacji Zamawiającego. Przekazanie pomieszczeń potwierdzone być musi protokołem częściowego odbioru prac. 8. Wykonanie prac remontowych we wszystkich wskazanych pomieszczeniach, równoznaczne z wykonaniem przedmiotu umowy potwierdzone być musi protokołem odbioru końcowego prac bez zastrzeżeń. 9. Szczegółowe regulacje dotyczące odbioru prac zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (wzór umowy). 10. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161122
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium: a. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: - wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, - wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w miejscu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach