Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń i wykonaniu innych drobnych prac w Oddziale Regionalnym KRUS w Białymstoku i Placówkach Terenowych KRUS w Augustowie, Dąbrowie Białostockiej, Grajewie, Hajnówce, Mońkach, Siemiatyczach, Suwałkach, Wysokiem Mazowieckiem

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-099 Białystok, ul. Legionowa 18
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7497300 , fax. 85 7497310
  • Data zamieszczenia: 2015-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku
    ul. Legionowa 18 18
    15-099 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 7497300, fax. 85 7497310
    REGON: 01251326200489
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń i wykonaniu innych drobnych prac w Oddziale Regionalnym KRUS w Białymstoku i Placówkach Terenowych KRUS w Augustowie, Dąbrowie Białostockiej, Grajewie, Hajnówce, Mońkach, Siemiatyczach, Suwałkach, Wysokiem Mazowieckiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń i wykonaniu innych drobnych prac w podziale na TRZY CZĘŚCI. Przedmiotowe roboty prowadzone będą w obiektach KRUS w: 1) OR KRUS w Białymstoku, ul. Legionowa 18, 19-099 Białystok, 2) PT KRUS w Augustowie, ul. Młyńska 29, 16-300 Augustów, 3) PT KRUS w Dąbrowie Białostockiej, ul. Wesoła 23, 16-200 Dąbrowa Białostocka, 4) PT KRUS w Grajewie, ul. Osiedle Centrum 28A, 19-200 Grajewo, 5) PT KRUS w Hajnówce, ul. Armii Krajowej 16, 17-200 Hajnówka, 6) PT KRUS w Mońkach, ul. Tysiąclecia 19A, 19-100 Mońki, 7) PT KRUS w Siemiatyczach, ul. Pałacowa 23, 17-300 Siemiatycze, 8) PT KRUS w Suwałkach, ul. Utrata 4C, 16-400 Suwałki, 9) PT KRUS w Wysokiem Mazowieckiem, Pl. Odrodzenia 9, 18-200 Wysokie Mazowieckie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane w godzinach pracy jednostek KRUS (w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 7:30 do 15:30) po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym frontu robót. Dopuszcza się możliwość realizacji umowy poza godzinami pracy po uprzednim uzyskaniu zgody Kierownika Placówki lub innej wyznaczonej osoby, w której prowadzony jest remont. 4. Prace objęte zamówieniem muszą być realizowane kompleksowo w taki sposób, aby jak najmniej zakłócać bieżącą pracę pracowników jednostek KRUS oraz obsługę interesantów, tj. malowanie i wymiana wykładzin podłogowych w poszczególnych pokojach biurowych musi następować bezpośrednio po sobie, aby czas wyłączenia pomieszczenia z użytkowania był jak najkrótszy. 5. Oprócz wykonania robót budowlanych, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) przed wykonaniem prac remontowych: wyniesienie znajdujących się w pomieszczeniach szaf, biurek, regałów i innych mebli wraz z ich demontażem, jeśli konstrukcja mebli tego wymaga, demontaż innych elementów wyposażenia pokoi, jeżeli jest on niezbędny do wykonania prowadzonych prac (ewentualnie ich przestawienie, jeżeli istnieje możliwość pozostawienia mebli i wyposażenia w pomieszczeniu) oraz zabezpieczenie ich folią, 2) po wykonaniu prac remontowych: wniesienie usuniętych szaf, biurek, regałów i innych mebli wraz z ich montażem, jeśli zostały rozmontowane, i ustawienie w miejscach wskazanych przez użytkowników pokoi, montaż innych elementów wyposażenia, jeśli były zdemontowane. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt mebli lub wyposażenia, jeżeli w trakcie ich demontażu, wynoszenia, wnoszenia, montażu lub ustawiania zostaną uszkodzone. 3) po zakończeniu ww. prac w danym pomieszczeniu: odkurzanie wykładzin, umycie i wyczyszczenie z użyciem odpowiednich środków czyszczących posadzek, stolarki drzwiowej i okiennej z szybami włącznie, parapetów, kaloryferów, szaf, biurek, regałów i innych mebli oraz wyposażenia pokoi (z wyłączeniem sprzętu komputerowego), tak aby pracownicy po wejściu do pomieszczeń mogli bez przeszkód przystąpić do pracy bieżącej. 4) w trakcie wykonywania prac remontowych Wykonawca ma obowiązek utrzymywania porządku i czystości ciągów komunikacyjnych, aby nie dopuszczać do zabrudzeń wykładzin podłogowych w pomieszczeniach oddanych do użytku po remoncie. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w sprawie wizji lokalnej są: 1) w Oddziale Regionalnym KRUS w Białymstoku, Pan Bogdan Korolczuk - kierownik Wydziału Administracyjno- Gospodarczego, tel. 85 749 73 56, 2) w Placówce Terenowej KRUS w Augustowie, Pani Beata Maria Malinowska - kierownik PT, tel. 87 644 67 14, 3) w Placówce Terenowej KRUS w Dąbrowie Białostockiej, Pani Zofia Danilewicz - Kierownik PT, tel. 85 712 14 86, 4) w Placówce Terenowej KRUS w Grajewie, Pani Marta Sztachelska - Kierownik PT, tel. 86 272 31 34, 5) w Placówce terenowej KRUS w Hajnówce, Pani Anna Kraśko - kierownik PT, tel. 85 682-60-90, 6) w Placówce Terenowej KRUS w Mońkach, Pani Elżbieta Kononiuk - Kierownik PT, tel. 85 716 59 03, 7) w Placówce Terenowej KRUS w Siemiatyczach, Pani Katarzyna Jakubiak - kierownik PT, tel. 85 655 34 33, 8) w Placówce Terenowej KRUS w Suwałkach, Pani Agnieszka Putra - Kierownik PT, tel. 87 566-65-19, 9) w Placówce Terenowej KRUS w Wysokiem Mazowieckiem, Pani Izabela Lutostańska, tel. 86 275 22 24. 7. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, liczonej od daty odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatengo usuwania i naprawy ewentualnych usterek lub wad. 8. Wszelkie nazwy materiałów określone w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji kosztorysowej należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości i kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia i obecnie funkcjonującymi. Podanie ewentualnie w opisach nazwy własne mają na celu jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w trybie przetargu do realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego, musi dostarczyć powyższe dokumenty przy odbiorze zamówienia. 10. Z chwilą przejęcia terenu remontu Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia (oddzielnie na każdą część zamówienia)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach