Przetargi.pl
Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2012 roku

Powiat Strzelecki (MP) ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4401703, 4401783 , fax. 077 4401701
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki (MP)
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4401703, 4401783, fax. 077 4401701
    REGON: 53141223700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego polegać będą na pięciu zasadniczych n/w zadaniach, : 1) Przebudowa drogi powiatowej 1804 O Strzelce Opolskie - Kolonowskie w m. Strzelce Opolskie ul. Osiecka 2) Przebudowa konstrukcji jezdni drogi powiatowej 1805 O Strzelce Opolskie - Leśnica - Kędzierzyn-Koźle w m. Poręba 3) Przebudowa konstrukcji jezdni drogi powiatowej 1461 O Sieroniowice - Ujazd w m. Nogowczyce 4) Przebudowa konstrukcji jezdni drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie w m. Lichynia i m. Zalesie Śl. 5) Remonty nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego masami mineralno - bitumicznymi Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót Wykonawca na wykonane prace udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego). 2. Lokalizacja inwestycji Drogi powiatowe wg lokalizacji określonej w Przedmiarze Robót 3. Zakres robót Zakres robót obejmuje opracowanie projektu organizacji ruchu dla wszystkich robót objętych umową, oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, wykonanie prac zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót, wykonanie wszystkich niezbędnych badań laboratoryjnych (dotyczy działów kosztorysowych nr 1 - 4) oraz demontaż oznakowania. Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres prac określony jest w: a) przedmiar robót - załącznik do SIWZ, b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - załącznik do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę jedynie na całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza udzielania wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki stanowiących nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego - dotyczy zadania nr 5 Remonty nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego masami mineralno - bitumicznymi. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. 1. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy, z wyłączeniem utrzymania terenów zielonych dla którego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od dnia spisania protokołu odbioru końcowego w zakresie wolnym od wad, a w przypadku stwierdzenia wad przy odbiorze końcowym od dnia protokolarnego potwierdzenia ich usunięcia. 2. Wykonawca oświadczy, że przedmiot gwarancji zostanie wykonany zgodnie z umową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i przepisami techniczno - budowlanymi. 3. Wykonawca oświadczy, iż ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną przedmiotu gwarancji. 4. W okresie gwarancji Wykonawca obowiązany jest do nieopłatnego usuwania wad ujawnionych po odbiorze końcowym. 5. W przypadku ujawnienia wady Zamawiający zgłosi ten fakt Wykonawcy na piśmie. 6. Ustala się poniższe terminy usunięcia wad: a) jeśli wada uniemożliwia użytkowanie przedmiotu gwarancji zgodnie z obowiązującymi przepisami - niezwłocznie; b) w pozostałych przypadkach w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 7. W przypadku zwłoki Wykonawcy w usunięciu wad zgłoszonych przez Zamawiającego, stwierdzonych w okresie gwarancji, Wykonawca upoważnia Zamawiającego do zlecenia ich usunięcia innemu podmiotowi według wyboru Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. 8. Usunięcie wady zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez Zamawiającego. 9. W przypadku, o którym mowa w pkt 7 Zamawiający nie traci gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. 10. Dokumentację powykonawczą i protokół przekazania przedmiotu gwarancji do użytkowania przechowuje Zamawiający. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody i straty, które spowodował w czasie prac nad usuwaniem wad. 12. Wykonawca, niezależnie od udzielonej gwarancji, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu gwarancji. 13. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej (w tym podpunkcie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 4.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach