Przetargi.pl
Robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy części: 1.Naprawa pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku nr 8 WT Łomża, 2.Remont budynku nr 48 na terenie WT Łomża, 3.Remont pomieszczeń budynku nr 3 na terenie WKU w Łomży.

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2015-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy części: 1.Naprawa pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku nr 8 WT Łomża, 2.Remont budynku nr 48 na terenie WT Łomża, 3.Remont pomieszczeń budynku nr 3 na terenie WKU w Łomży.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy części: Część nr 1 : Naprawa pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku nr 8 WT Łomża CPV: 45454100-5 Odnawianie - zakres obejmuje: - szpachlowanie powierzchni tynków wewnętrznych, - odnowienie powłok malarskich, - naprawę i częściową wymianę wyeksploatowanych elementów armatury sanitarnej, - naprawę i częściową wymianę wyeksploatowanych elementów instalacji elektrycznej, - naprawę stolarki drzwiowej, - naprawę i uzupełnienie powierzchni tynków wewnętrznych, - naprawę posadzek i okładzin ściennych, - naprawę nierówności tynków wewnętrznych, - usunięcie zawilgoceń ścian wewnętrznych budynku, - naprawę izolacji pomieszczeń sanitarnych. Część nr 2: Remont budynku nr 48 na terenie WT Łomża CPV: 45454100-5 Odnawianie - zakres obejmuje: - szpachlowanie, malowanie pomieszczeń, - remont posadzek oraz okładzin z płytek ceramicznych, - remont i częściową wymianę wyeksploatowanej armatury sanitarnej, - remont i częściową wymianę wyeksploatowanego osprzętu instalacji elektrycznej, - remont i częściową wymianę wyeksploatowanej stolarki drzwiowej, - naprawę, remont powierzchni tynków wewnętrznych, - remont i częściową wymianę elementów kontroli przejścia, - naprawę posadzek i okładzin ściennych, - remont schodów i wymianę barierki, - naprawę nierówności tynków wewnętrznych, - usunięcie zawilgoceń ścian i sufitów wewnętrznych budynku, - naprawę izolacji pomieszczeń sanitarnych. Część nr 3: Remont pomieszczeń budynku nr 3 na terenie WKU w Łomży CPV: 45454100-5 Odnawianie - zakres obejmuje: - szpachlowanie, malowanie pomieszczeń, - uzupełnienie posadzek oraz okładzin z płytek ceramicznych, - remont i częściową wymianę wyeksploatowanej armatury sanitarnej, - remont i częściową wymianę wyeksploatowanego osprzętu instalacji elektrycznej, - remont i częściowa wymiana wyeksploatowanej stolarki drzwiowej, - naprawę i uzupełnienie powierzchni tynków wewnętrznych, - naprawę posadzek i okładzin ściennych, - naprawę nierówności tynków wewnętrznych, - usunięcie zawilgoceń ścian i sufitów wewnętrznych budynku, - naprawę izolacji pomieszczeń sanitarnych. UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 700 do 1500, praca w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Komendanta i użytkownika. 2. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony. 3. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 21 Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 4. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 5. Kierownik (budowy) robót powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 7. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 8. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 9. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 10. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg. rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady - surowce wtórne (żeliwo, stal, miedź, mosiądz, itp.) należy przekazać do magazynu Sekcji Obsługi Infrastruktury w Łomży za odpowiednim dokumentem przekazania wg. wzoru Zamawiającego. Pozostałe odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadu (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 11. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt. Wizja lokalna!!! 12. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 12 czerwca 2015 roku na godz. 9.00. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji i kontakt z Wykonawcami zainteresowanymi jest p. Adam Czarniewicz tel. 727 - 040 - 694. Jednocześnie Zamawiający informuje, że udział w wizji lokalnej w/w obiektu nie jest obowiązkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454541005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. 1.Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część 2 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część 3 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert). 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem Wadium w postępowaniu 21/PN/2015 - Robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy części: 1. Naprawa pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku nr 8 WT Łomża, 2. Remont budynku nr 48 na terenie WT Łomża, 3. Remont pomieszczeń budynku nr 3 na terenie WKU w Łomży. 4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach