Przetargi.pl
Rewitalizacja zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - etap V - PT.2370.2.2014

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-248 Poznań, ul. Bobrzańska 6a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 22 20 300 , fax. 61 22 20 315
  • Data zamieszczenia: 2014-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
    ul. Bobrzańska 6a 6a
    61-248 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 22 20 300, fax. 61 22 20 315
    REGON: 63129637000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - etap V - PT.2370.2.2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Rewitalizacji budynku strażnicy JRG-2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 16a - ETAP V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony został w załączniku nr 1 do SIWZ (m. in. program prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych, który ze względu na obszerną formę papierową jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego, postanowienie nr 31/2013 dotyczące zatwierdzenia pod względem konserwatorskim przedmiotowego projektu i programu prac konserwatorskich, przedmiar robót (zamieszczony pomocniczo - należy uszczegółowić z projektem lub podczas wizji lokalnej), projekty budowlane, aneks nr 1 do projektu, szczegółowy projekt dachu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). W/w dokumenty dotyczą kompleksowej rewitalizacji zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu. W przedmiotowym postępowaniu tj. -Rewitalizacja zabytkowego obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu - etap V- - PT.2370.2.2014 zakres prac został częściowo doprecyzowany w stosunku do w/w dokumentacji w pomocniczo załączonych przedmiarach robót, które ze względu na zastosowane rozliczenie ryczałtowe nie stanowią katalogu zamkniętego robót do wykonania. Wszelkie wątpliwości dotyczące zakresu prac i zapisów zawartych w projekcie oraz w pomocniczych przedmiarach, a także w pozostałej dokumentacji należy konsultować z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty. Wszelkie niesygnalizowane niejasności będą interpretowane na korzyść Inwestora. Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje: 1.Kompleksowe wykonanie pokrycia dachu wraz z obróbkami, płytką STRUKTONIT (w układzie zbliżonym do oryginalnego - -krycie niemieckie-) - zatwierdzone przez Miejskiego Konserwatora Zabytków pismem nr KD-II.4125.2.231.2013.M. Kolor struktonitu zostanie określony przez MKZ w Poznaniu, oraz wykonanie podbitki dachowej. 2.Demontaż i powtórny montaż układu solarnego wraz z próbnym uruchomieniem. 3.Przemurowanie wszystkich kominów. 4.Zakup, dostawa i montaż kolcy przeciw ptakom, mocowane na parapetach, gzymsach, więźbie dachowej i balustradach. 5.Zakup i montaż folii mlecznej na okna. 6.Dostawa i montaż oznakowania na placu przed budynkiem JRG-2 wraz z wymalowaniem linii zgodnie z załącznikiem do SIWZ - schemat nr 1. Przedmiotowe prace dotyczą budynku głównego strażnicy JRG-2, ul. Grunwaldzka 16a. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć, wycenić i wykonać wszystkie roboty niezbędne do wykonania kompletnego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach