Przetargi.pl
Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Runowie Sławieńskim, Reblinie, Zębowie i w Sycewicach poprzez zagospodarowanie terenów wokół zbiorników wodnych wraz z ich renaturyzacją oraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zadania Nr 1 – Nr 4)

Gmina Kobylnica ogłasza przetarg

  • Adres: 76251 Kobylnica, ul. Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842-90-70 , fax. 59 842-90-72
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobylnica
    ul. Główna 20
    76251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 842-90-70, fax. 59 842-90-72
    REGON: 77097983200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kobylnica.tensoft.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Runowie Sławieńskim, Reblinie, Zębowie i w Sycewicach poprzez zagospodarowanie terenów wokół zbiorników wodnych wraz z ich renaturyzacją oraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (Zadania Nr 1 – Nr 4)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1) Zadanie Nr 1: Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Runowie Sławieńskim poprzez zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego wraz z jego renaturyzacją i wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obejmuje: a) renaturyzację zbiornika wodnego położonego w centrum miejscowości na działce nr 26/12, w tym m.in.: a1) odmulenie, usunięcie roślinności pokrywającej dno i brzegi zbiornika; a2) odbudowę fragmentu brzegu zbiornika, polegającą na podwyższeniu korony grobli; a3) wyprofilowanie, humusowanie i wykonanie nasadzeń trawników wskazanego odcinka brzegu i skarp zbiornika; b) przebudowę i konserwację urządzeń odwadniających, w tym m. in.: b1) odmulenie i oczyszczenie istniejącego przepustu pod drogą powiatową na działce nr 20; b2) konserwacja rowu odpływowego A-1 na odcinku od wylotu z przepustu drogowego (dz. nr 20) do wlotu do rurociągu (dz. nr 61); b3) konserwacja rowu odpływowego A-2 na długości od wylotu z rurociągu do wlotu do rurociągu polegająca na odmuleniu z nadaniem projektowanego spadku, w tym m.in.: odbudowa skarp i koszenie porostów (dz. nr 17/1, 17/2, 17/3,18); b4) oczyszczenie wlotu, studzienek i remont studzienek kontrolno-rewizyjnych na trasie rurociągu tranzytowego z uzupełnieniem pokryw – etap I; b5) przebudowa rurociągu na trasie od wylotu z rowu (dz. nr 61, 17/1 i 18) do wlotu do rowu otwartego A-2 przebiegającego przez działki nr 17/1, 17/2, 17/3 i 18 wraz z przebudową istniejących na trasie rowu rurociągu i studni betonowych – etap II; c) zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego, w tym m.in.: c1) budowa pomostu drewnianego; c2) montaż elementów małej architektury (w tym: ławek drewnianych, kosza); c3) wykonanie nasadzeń trawników; d) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi RPO WP 2014-2020) dostarczonej przez Zamawiającego; oraz e) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 2) Zadanie Nr 2: Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Reblinie poprzez zagospodarowanie terenu wokół zbiorników wodnych wraz z ich renaturyzacją oraz wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obejmuje: a) renaturyzację zbiorników wodnych położonych na działkach nr 80/45, 83 wraz z oczyszczeniem terenu wokół stawów, w tym m.in.: a1) odmulenie i częściowe pogłębienie stawów, usunięcie roślinności pokrywającej dno i brzegi zbiornika, oczyszczenie zbiorników z wszelkich zanieczyszczeń stałych, porastającej rzęsy wodnej, gałęzi, suchych drzew i krzewów; a2) oczyszczenie i konserwacja przepustów łączących stawy, a3) wprowadzenie roślinności, a4) wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów a5) wykoszenie trzciny porastającej zbiorniki, b) zagospodarowanie terenu wokół zbiornika w tym m.in.: b1) montaż urządzeń małej architektury (w tym: ławki parkowe, stalowe kosze na śmieci, stoły z ławkami, stoły do szachów i chińczyka, tablica informacyjna, stojak na rowery) b2) budowa miejsca na ognisko; b3) budowa utwardzeń żwirowych; b4) budowa nawierzchni drewnianej – kładka; b5) przebudowa istniejącego ogrodzenia z paneli montażowych wraz z montażem furtek wejściowych; b6) budowa ogrodzenia terenu żerdziami drewnianymi; b7) wykonanie nasadzeń zieleni; b8) wykonanie nasadzeń trawników; c) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi RPO WP 2014-2020) dostarczonej przez Zamawiającego; oraz d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 3) Zadanie Nr 3: Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Zębowie poprzez zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego wraz z jego renaturyzacją i przebudową urządzeń odwadniających oraz wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obejmuje: a) renaturyzację zbiornika wodnego położonego na działce nr 77, w tym m.in.: a1) oczyszczenie i odmulenie zbiornika; a2) odbudowa brzegów stawu wraz z budową grobli oraz jego biologiczne zagospodarowanie, b) przebudowę urządzeń odwadniających (nr dz. 8/5 26/2), w tym m.in.: b1) oczyszczenie i odmulenie rowu odpływowego; b2) odbudowa skarp rowu odwadniającego wraz z umocnieniem; b3) przebudowa przepustu na przepust z zastawką pod drogą gminną na wylocie rowu ze stawu; c) zagospodarowanie terenu wzdłuż rowu odwodniającego, w tym m.in.: c1) budowa kładki drewnianej nad rowem odwadniającym; c2) wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni żwirowej wzdłuż rowu; c3) nasadzenia roślinności terenów przybrzeżnych wzdłuż zbiornika wodnego; c4) dostawa i montaż ławek parkowych wzdłuż ciągu pieszego; d) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi RPO WP 2014-2020) dostarczonej przez Zamawiającego; oraz e) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4) Zadanie Nr 4: Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Sycewicach poprzez zagospodarowanie terenu wokół zbiorników wodnych, w obrębie ulic Pocztowej i Pogodnej, wraz z ich renaturyzacją oraz wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, obejmuje: a) renaturyzację zbiorników wodnych wraz z przebudową urządzeń odwadniających na działkach nr 4/68 i 3/6, w tym m.in.: a1) oczyszczenie zbiorników z zanieczyszczeń stałych i pływających; a2) odmulenie wlotu i wylotu zbiornika większego (dz. nr 3/6) i wlotu zbiornika mniejszego (dz. nr 4/68) wraz z remontem przepustów; a3) remont zamknięcia zastawki mnicha odpływowego m.in. poprzez wykonanie szandorów z drewna dębowego impregnowanego; b) budowa pomostu drewnianego wraz z demontażem pozostałości po poprzednim pomoście; c) zagospodarowanie terenu wokół zbiornika, w tym m.in.: c1) budowa wiaty drewnianej; c2) budowa altany drewnianej; c3) budowa miejsca na ognisko; c4) montaż urządzeń małej architektury, (tj. ławek parkowych, ławek drewnianych, koszy na śmieci, stołu, stołu do szachów, stół z blatem z granitu, tablic informacyjnych, stojaków na rowery, siedzisk na pniakach) d) budowa oświetlenia terenu lampami solarnymi (2 szt.), zasilanymi energią słoneczną; e) budowa nawierzchni: e1) budowa dojść do placów rekreacyjnych w postaci nawierzchni z płyt kamiennych; e2) budowa schodów terenowych wraz z rozbiórką istniejących; e3) budowa ścieżek pieszych z kruszywa oraz budowa utwardzeń pod ławkami oraz wiatami drewnianymi; e4) rozbiórka istniejącej nawierzchni wraz ze zjazdem z ul. Pocztowej przy północnym brzegu zbiornika na działce nr 3/6 oraz wykonanie w tym miejscu placu do spotkań dla mieszkańców z kostki brukowej; e5) rozbiórka ogrodzenia stalowego wokół zbiornika na działce nr 3/6; e6) wykonanie nasadzeń zieleni; e7) wykonanie nasadzeń trawników; f) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi RPO WP 2014-2020) dostarczonej przez Zamawiającego, oraz g) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, dwóch, trzech lub czterech części zamówienia (Zadań). 2. Wykonawca zobowiązany jest: 1) uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem zamówienia typ oraz kolorystykę materiałów odrębnie dla Zadania Nr 1 - 4; 2) wykonywać roboty budowlane w zakresie dot. budowy urządzeń wodnych w okresie niskich stanów wody oraz poza okresem tarła ryb i minogów, tj. poza okresem od 15 kwietnia do 30 maja, 3) do dostosowania wbudowanych elementów zagospodarowania terenu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 3.0 SIWZ oraz zgodnie z art. 31 PZP za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ, a także w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, odrębnie dla poszczególnych Zadań, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium: 1) dla Zadania Nr 1 – w wysokości 7 000,00 zł, 2) dla Zadania Nr 2 – w wysokości 6 000,00 zł, 3) dla Zadania Nr 3 – w wysokości 2 000,00 zł, 4) dla Zadania Nr 4 – w wysokości 9 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Gminy Kobylnica nr 94 9317 0002 0090 0733 2000 0020 w Banku Spółdzielczym w Sławnie; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób: Wadium - GIF-IZ.271.RB-10.11.2018 Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza, przelewem zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. 9. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zgodnie z art. 46 ust. 4a PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zgodnie z art. 46 ust. 5 PZP Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP dotyczące spełniania warunków udziału, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ, które będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 3) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sporządzone według Załącznika Nr 7 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy; 5) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach