Przetargi.pl
REWITALIZACJA I ZAGOSPODAROWANIE TERENU EŁCKIEJ KOLEI WĄSKOTOROWEJ NA POTRZEBY MUZEUM HISTORYCZNEGO W EŁKU – I ETAP

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2017-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWITALIZACJA I ZAGOSPODAROWANIE TERENU EŁCKIEJ KOLEI WĄSKOTOROWEJ NA POTRZEBY MUZEUM HISTORYCZNEGO W EŁKU – I ETAP
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówieni a jest rewitalizacja i zagospod arowanie terenu Ełckiej Kolei Wąskotorowej na potrzeby Muzeum Historycznego w Ełku, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Ope racyjnego Województwa Warmińsko -Mazurskiego na lata 2014-2020. Inwestycja zlokalizowana w centr um Ełku, powyższy teren jest wp isany do rejestru zabytków. Całość zadania inwestycyjnego składa się z 3 etapów, tj.: - Etap I – Przebudow a budynku stacyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu (Strefa F - Zielony Skwer; Strefa G - Plac Stacyjny) - Etap II – Zagospodarowanie terenu (Strefa C - Park Odkrywców Kolei Strefa; D - Droga wewnę trzna; Strefa E - Strefa Garażowa) - Etap III – Budowa nowej siedziby muzeum wraz z zagospodarowaniem terenu (Strefa A - Nowa Siedziba Muzeum Historycznego w Ełku; Strefa B - Plac muzealny). 1.1. Zakres za mówienia Zakres za mówienia obejmuje realizację jedynie I etapu inwestycji, w tym: a) przebudowę i a daptację budynku sta cyjnego o powierzchni zabudowy 317m2 i kubaturze 2720m3, b) oznakowanie i dostosowani e pomieszczeń do wymogów przeciw pożarowych wg opracowanej instru kcji bezpieczeństwa pożarowego, c) rozbiórkę budynku gospodarczego o powierzchni zabudowy 56,7m2 i kub aturze 242m3, d) rozbiórkę wia t i obiektów tymczasowych, w tym: - obiekt o powierzchni zabudowy 17m2 i kub aturze 42m3, - obiekt o powier zchni zabudowy 25m2 i kubaturze 74m3, - obiekt o powierzchni zabudowy 16m2 i kubaturze 48m3, e) rozbiór kę rampy z wiatą na torach, f) rozbiórkę schodów przy likwidowanych wejśc iach do budynku stacyjnego, g) przebudowę ogrodzeni a terenowego, tj. (demontaż, piaskowanie, cynkowan ie i malowanie proszkowe wszyst kich przęseł, oczyszczenie i dwukrotne malowanie istniejących słupków, słupki w nowej lokalizacji wyko nać identycznie jak przęsła, wykonanie fundamentów, ponowny montaż przez skręcanie), h) przełożenie or az wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych, i) zagospodarowanie terenu zielenią wysoką i nisk ą wraz z pielęgnacją, j) budowę obiektów terenowych: - rampa dla niepełnosprawnych, - rampa na torach, - brama wjazdowa, - brama ze śmietnikiem, k) wykonanie elementów małej arch itektury, w tym: ławki parkowe , kosze, obudowa skrzynki gazowej, l) wykonanie oświetlenia zewnętrzne go, m) budowę i przebudowę zewn ętrznych sieci (wodociągowej, gazowej, kanalizacji sanitarnej, elektryc znej i teletechnicznej) wraz z przyłączami, n) ewen tualne odtworzenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych lub te renów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych, o) wykonanie dokume ntacji powykonawczej w 2 egzemp larzach: - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego dla budynku stacyjneg o, - projekt tymczasowej organi zacji ruchu, - dokumentacja geodezyjna powykonawcza, - oświadczenia kie rowników robót, - inspekcja TV wykonanych sieci sanit arnych, - opracowanie z badań archeologicznych, - prot okoły z badań i pomiarów przepr owadzonych w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty n iezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. UWAGA: Z zakresu zamówienia Zamawiający wyklucza w yposażenie stałe budynku opisane w pkt. 5.9 opisu technicznego. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zo bowiązany będzie: a) zapewnić nadzór archeologa nad wykonywanymi pracami budowlanymi oraz uzyskać po zwolenie WKZ na prowadzenie badań archeologicznych, b) zapewnić na dzór konserwatora zabytków nad wykonywanymi pracami budowlanymi, c) opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas budow y oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na cza s budowy, rozebrania i doprowad zenia terenu przyległego do stanu pierwotnego wraz z opłatą za cza sowe zajęcie tego pasa, d) zape wnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej prac y w okresie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt wykonawc zy „Rewitalizacja tere nu i obiektów Ełckiej Kolei Wąskotorowej wraz z budową nowej siedziby muzeum historyc znego w Ełku – 1 etap ”, szczegółowe specyfikacje techniczne. Załączo ne przedmiary robót są przykład owe, określające orien tacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamó wienia, ułatwiając tym samym sk alkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy d o późniejszego rozliczenia umow y – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realiz acji. W cenie oferty należy uwz ględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedm iarze, a które należy wykonać z godnie z projektem wykonawczym. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowani a ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niez będnych do wykonania umowy a wy nikających z załączonego projektu. Wykonawca wyłoniony w ramach nin iejszego postępowania zobowiąza ny będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopię opłaconej polisy u bezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedm iotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 PLN. 1.2. Wymagania ogólne Za mawiającego w zakresie realiza cji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte mater iały do wykonania przedmiotu za mówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 k wietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentual nie nazwy materiałów w dokument acji podano jako przykładowe i określające ich standard technic zny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określon emu w dokumentacji lub ten stan dard podwyższają. UWAGA: Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacj i Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonani a prac budowlanych pod nadzorem osób upr awnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z póź n. zmianami” oraz „O ochron ie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003r 1.3. Wymagania Zamawia jącego w zakresie zatrudnieni a pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3.1. Zamawiający w ymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wyko nujących wskazane poni żej czynności w tra kcie realizacji zamówienia: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c ) roboty budowlane, d) roboty z wiązane z zagospodarowaniem zielenią, e) roboty związane z wykonaniem naw ierzchni utwardzonych, f) robot y związane z wykonaniem sieci i instalacji, g) inne czynności związane z wyk onywaniem bezpośrednio prac bud owlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. (Wymóg te n dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośre dnio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. p racowników fizycznych. Wymóg ni e dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania c zynności kontrolnych wobec wyko nawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umo wy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1 czynności . Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierd zenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwośc i w zakresie potwierdzenia speł niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3. W trakcie r ealizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w ty m wezwaniu terminie wykonawca p rzedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdze nia spełnienia wymogu zatrudnie nia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób w ykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wyko nawcy lub podwykonawcy o zatrud nieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określen ie podmiotu składającego oświad czenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem c zynności wykonują osoby zatrudn ione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rod zaju umowy o pracę i wymiaru et atu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub po dwykonawcy; b) poświadczoną za zgod ność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonu jących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczen ie wykonawcy lub po dwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporząd zony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych p racowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawa rcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zid entyfikowania; (Uwaga: Wyliczen ie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimiz acji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisa mi ww. ustawy.) 1.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lu b podwykonawcę wymogu zatrudnie nia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności zamawiający pr zewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umo wnej w wysokości określonej w i stotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówien ia publicznego. Niezłożenie prz ez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w c elu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umo wy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lu b podwykonawcę wymogu zatrudnie nia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności . 1.3.5. W przy padku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, za mawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Pa ństwową Inspekcję Pracy. 2. GW ARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach