Przetargi.pl
Rewitalizacja budynku F przy ul. Zyty w Zielonej Górze - dokończenie budowy

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 68 4565404
  • Data zamieszczenia: 2015-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 68 4565404
    REGON: 97077008900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubuskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja budynku F przy ul. Zyty w Zielonej Górze - dokończenie budowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i remontowych celem rewitalizacji budynku F przy ul. Zyty 26 w Zielonej Górze, na działce 61/5 objętych zadaniem realizowanym w ramach projektu własnego Województwa Lubuskiego pn.:Rewitalizacja budynku F przy ul. Zyty w Zielonej Górze, ujętego w Indykatywnym Planie Inwestycyjnym Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 - Priorytet IV - Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej, Działanie 4.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich. Inwestycja dotyczy budynku usytuowanego na terenie Wojewódzkiego Szpitala w Zielonej Górze na działce nr 61/5, znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej. Zakres obejmuje roboty budowlane i remontowe mające na celu zakończenia przerwanych przez poprzedniego wykonawcę robót. Inwestycja ma na celu przywrócenie dotychczasowych funkcji zdegradowanemu technicznie budynkowi, poprawi jego stan techniczny pozwalając na użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem i potrzebami Inwestora oraz dostosowanie przedmiotowego budynku do współczesnych standardów użytkowych i bezpieczeństwa. 2. Opis budynku, podlegającego rewitalizacji: Budynek biurowo - magazynowy: Budynek trzyczęściowy, 2 - 3 kondygnacje, w tym poddasze użytkowe, częściowo podpiwniczony (piwnice do likwidacji przez zasypanie). Budynek został wzniesiony w latach 1904 - 1905 jako jeden z pierwszych budynków budowanego szpitala. Na potrzeby projektu budynek podzielono na trzy części. W części A budynek jest dwukondygnacyjny z użytkowym poddaszem, częściowo podpiwniczony, obsługiwany przez dwubiegową klatkę schodową. W części B budynek jest dwukondygnacyjny, w części C z nieużytkowym poddaszem, podpiwniczony. Budynek jest obiektem wolnostojącym objętym ochroną konserwatorską. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią specyfikacja istotnych warunków zamówienia, projekt budowlano-wykonawczy oraz projekt budowlany zamienny wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót pozostałych do wykonania. 4. Uwaga: Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 45 000,00 złotych (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach