Przetargi.pl
Renowacja i konserwacja elewacji wraz z architektonicznie spójnymi elementami kościoła pw. Św. Antoniego Padewskiego w Niewodnicy Kościelnej, ul. Kościelna 3

Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Antoniego Padewskiego w Niewodnicy Kościelnej ogłasza przetarg

  • Adres: 18-106 Niewodnica Kościelna, ul. Kościelna 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6632968
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Antoniego Padewskiego w Niewodnicy Kościelnej
    ul. Kościelna 3 3
    18-106 Niewodnica Kościelna, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6632968
    REGON: 04004191800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niewodnicaparafia.orgs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek wyznaniowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja i konserwacja elewacji wraz z architektonicznie spójnymi elementami kościoła pw. Św. Antoniego Padewskiego w Niewodnicy Kościelnej, ul. Kościelna 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    remont elewacji budynku, wymiana cokołu wraz ułożeniem izolacji pionowej, wykonanie obróbek blacharskich - parapetów pod witrażami, ułożenie opaski wokół budynku, zabezpieczenie otworów na wieży siatką na ramie stalowej, remont bram w ogrodzeniu, odrestaurowanie fresku na elewacji, malowanie elementów stalowych - krzyże, kraty, balustrady, ramy okienne, remont drzwi w elewacji kościoła.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123607
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 19 000 zł. Może być wniesione w pieniądzu na konto 35 1240 1154 1111 0010 0690 5955 lub w formie gwarancji bakowej, ubezpieczeniowej itp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223 poz.1655 t.j.), b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223 poz.1655 t.j.), c) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie potwierdzone dokumentami przez zamawiających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z zał. nr 4. Za zamówienia porównywalne będą uważane roboty budowlane występujące łącznie: - związane z wykonaniem remontu elewacji budynków zabytkowych (w tym tynkowanie, malowanie, układanie sztablatur itp.) o powierzchni elewacji nie mniejszej niż 300 m2. Minimalna wymagana ilość wykonanych i potwierdzonych robót wynosi trzy; - renowacja fresków. Minimalna wymagana ilość wykonanych i potwierdzonych robót wynosi jeden; - dysponują pracownikami posiadającymi wymagane przepisami uprawnienia do zrealizowania zamówienia wymienionego w pkt. 1 (uprawnienia budowlane, w tym min. dwuletnie doświadczenie w pracach konserwatorskich); d) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1, Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223 poz.1655 t.j.) oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 - na formularzu oferty, c) oświadczenie, że żadna z osób reprezentujących firmę nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym z tytułów określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oferty, d) oświadczenie, że firma nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na formularzu oferty, e) oświadczenie, że firma znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - na formularzu oferty, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z zał. nr 4. Roboty budowlane muszą odpowiadać opisowi pkt. 2 lit. c. g) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu - zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, h) kopia ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wykonawcy, i) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niewodnicaparafia.orgs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach