GMINA TŁUSZCZ ogłasza przetarg
- Adres: 05-240 Tłuszcz, ul. Warszawska 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA TŁUSZCZ
ul. Warszawska 10
05-240 Tłuszcz, woj. mazowieckie
REGON: 550668166 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tluszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja cmentarza wojennego z roku 1920 w Tłuszczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje kompleksową renowację cmentarza wojennego z roku 1920 w Tłuszczu obejmującą sporządzenie projektów konserwatorskich oraz przeprowadzenie prac konserwatorskich pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie.Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją renowacji cmentarza wojennego z roku 1920 w Tłuszczu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CZĘŚĆ 1• w zakresie wiedzy i doświadczeniaZamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał robotę budowlaną polegającą na zagospodarowaniu terenów publicznych w zakresie placów / skwerów / cmentarzy / nawierzchni ciągów pieszo-jezdnych o wartości minimum 130 000 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.• W zakresie dysponowania osobami:Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał dysponowanie w czasie realizacji zamówienia następującymi osobami: Kierownik budowy – kierownik w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (1 osoba) – wymagania: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia, dodatkowo kierownik budowy musi posiadać kwalifikacje wynikające z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 840).CZĘŚĆ 2• W zakresie dysponowania osobami:Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał dysponowanie w czasie realizacji zamówienia następującymi osobami: Inspektor nadzoru – (1 osoba) – wymagania: Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie niniejszego zamówienia.UWAGA: doświadczenie inspektora nadzoru stanowi kryterium oceny ofert!
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-22
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
Dodano: 2024-04-26 - Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
Dodano: 2024-04-26 - Remont drogi dojazdowej od ul. Przemysłowej do terenu Oddziału Mazowieckiego ITB (...).
Dodano: 2024-04-26 - ,, Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj pod nazwą : adaptacja pomieszczenia 1.55 BT w celu montażu instalacji aparatury naukowo-technicznej MOCVD w budynku CEZAMAT
Dodano: 2024-04-26 - Remont pokrycia dachu budynku Warszawskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej przy ul. 6 Sierpnia 1/5 w Warszawie
Dodano: 2024-04-26 - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Łochów – etap II
Dodano: 2024-04-25 - „Budowa wspólnego miejsca rekreacji w Skaryszewie przy ulicy Dzierzkowskiej na osiedlu Gaj”
Dodano: 2024-04-25 - Budowa garażu w Osówce
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Poniaty Wielkie
Dodano: 2024-04-25 - Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej „Mszczonowianka"
Dodano: 2024-04-25