Gmina Stara Dąbrowa ogłasza przetarg
- Adres: 73-112 Stara Dąbrowa, 20
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 5739820, 5739832 , fax. 0-91 5739822
- Data zamieszczenia: 2013-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Dąbrowa
20 20
73-112 Stara Dąbrowa, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 5739820, 5739832, fax. 0-91 5739822
REGON: 81168572800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.staradabrowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja budynku mieszkalnego w miejscowości Nowa Dąbrowa (dot. Pałacu i oficyny pałacowej) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest renowacja zabytkowego budynku mieszkalnego w miejscowości Nowa Dąbrowa 39a, 39b i 39c (Pałac i oficyna pałacowa) zlokalizowanego na działce nr geod. 195/7, obręb Nowa Dabrowa, gmina Stara Dabrowa, wpisanego do rejestru zabytków nr 1081. 1) Zakres przewidywanych prac budowlanych przy dachu istniejącym w budynku mieszkalnym Nowa Dabrowa 39a obejmuje: - demontaż pokrycia z papy asfaltowej na lepiku w miejscach zawilgocenia ( więźby dachowej i deskowania, - demontaż mokrego i zagrzybionego deskowania w celu jego wymiany, - demontaż papy i deskowania w strefie przyokapowej, - przemurowanie kominów powyżej połaci dachowej, - przełożenie instalacji odgromowej istniejącej, - demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - uzupełnienie więźby dachowej o elementy nowoprojektowane - wymiany przy kominach, - zabezpieczenie więźby dachowej preparatem zabezpieczającym przeciwko korozji biologicznej i ogniochronnym, - pokrycie dachu papą asfaltową wg technologii producenta, - wymiana desek okapowych i podbitki, - renowacja i odtworzenie elementów sztukatorskich na podbitce dachowej. - wymiana obróbek dachowych, - montaż rur, rynien spustowych tytan-cynk i instalacja rynsztoków odprowadzających wodę od budynku o dł. 3 m każdy, - wymiana 4 okien na elewacji frontowej 01 1 szt. i 02 3 szt. - zabezpieczenie więźby dachowej preparatem zabezpieczającym przeciwko korozji biologicznej i ogniochronnym; 2) Zakres przewidywanych prac budowlanych przy dachu istniejącym w budynku mieszkalnym Nowa Dabrowa 39b obejmuje: - demontaż pokrycia z płyt azbestowo-cementowych i ich utylizacja, - przemurowanie kominów powyżej połaci dachowej, - przełożenie instalacji odgromowej istniejącej, - uzupełnienie więźby dachowej o elementy nowoprojektowane - słupy i miecze, - zabezpieczenie więźby dachowej preparatem zabezpieczającym przeciwko korozji biologicznej i ogniochronnym, - pokrycie dachu dachówką zakładkową, - uzupełnienie tynków na gzymsie okapowym, - wymiana obróbek dachowych, - montaż rur, rynien spustowych tytan-cynk i instalacja rynsztoków odprowadzających wodę od budynku o dł. 3 m każdy, - montaż ław kominiarskich i stopni na połaci dachu oraz wyłazu dachowego 60x60 cm, - zabezpieczenie więźby dachowej preparatem zabezpieczającym przeciwko korozji biologicznej i ogniochronnym; 3) Zakres przewidywanych prac budowlanych przy dachu istniejącym w budynku mieszkalnym Nowa Dąbrowa 39c obejmuje: - demontaż pokrycia z płyt azbestowo-cementowych z łatami, - przemurowanie komina powyżej połaci dachowej oraz gzymsu, - przełożenie instalacji odgromowej istniejącej, -uzupełnienie więźby dachowej o elementy nowoprojektowane - słupy, - zabezpieczenie więźby dachowej preparatem zabezpieczającym przeciwko korozji biologicznej i ogniochronnym, - pokrycie dachu dachówką zakładkową, - odtworzenie gzymsu ciągnionego okapowego, -montaż rur, rynien spustowych tytan-cynk i instalacja rynsztoków odprowadzających wodę od budynku o dł. 3 m każdy, - montaż ław kominiarskich i stopni dachowych - zabezpieczenie więźby dachowej preparatem zabezpieczającym przeciwko korozji biologicznej i ogniochronnym, - wykonanie wieńca żelbetowego na budynku z odtworzeniem gzymsu. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z: 1) sporządzeniem dokumentacji powykonawczej przebiegu wskazanych prac oraz opracowaniem wyników badań, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć, 2) sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem, 4) ubezpieczeniem budowy do wysokości co najmniej równej wartości przedmiotowego zamówienia, nie mniej niż 250 000,00 zł, 5) wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych, 6) zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, 7) pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia, w tym koszt zatrudnienia na czas realizacji w/w zamówienia publicznego Kierownika Budowy wskazanego przez Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie w decyzji Nr 1005/2013 z dnia 09 września 2013 r. 9) koszty z tytułu dokonanych zniszczeń nie wynikających z zakresu robót. 10) koszty wynikające z dokumentacji projektowej dotyczące rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie ujętych w przedmiarze robót. Jeżeli w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiarze robót - stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt, stanowiących o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości itp. i spełniających kryteria zakreślone w projekcie i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Jeżeli w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarze robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót wymienione zostały materiały budowlane, bez uszczegółowienia ich parametrów typu, materiał, z jakiego mają być wykonane, charakterystyczne parametry wytrzymałościowe, Wykonawca jest zobowiązany zadać pytanie na etapie składania ofert o uszczegółowienie tych parametrów. Nie zadanie pytania przez Wykonawcę, nie może skutkować założeniem przez Wykonawcę danego rodzaju materiału, czy parametrów wytrzymałościowych, i brakiem możliwości wyboru materiału w trakcie realizacji robót przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do założenia materiałów najwyższego gatunku i najwyższej klasy, przy uwzględnieniu faktu, iż prace maja być wykonywane na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wbudowania, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. rozbiórkowych, ziemnych będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. W przypadku materiałów nie nadających się do ponownego użycia, np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się ich przeróbką i utylizacją. Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia prac. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają: - Dokumentacja techniczna - stanowiąca załącznik nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - Decyzja Nr 1005/2013 Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie z dnia 09.09.2013 r., -załącznik nr 12 do SIWZ, - Decyzja Nr 757/2013 Starosty Stargardzkiego z dnia 25.09.2013 r.-załącznik nr 13 do SIWZ. Zamawiający żąda udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Oferty zawierające krótszy termin gwarancji i rękojmi za wady, będą przez Zamawiającego odrzucone, jako niespełniające warunków Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000, 00 zł (słownie zł: cztery tysiące 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP S.A. w Stargardzie Szczecińskim Nr 39 1020 4867 0000 1502 0007 9905 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Sposób przekazania wadium - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 7. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staradabrowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25