Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów ogłasza przetarg
- Adres: 04401 Warszawa, Al. Gen. A. Chruściela
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2017-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów
Al. Gen. A. Chruściela 28
04401 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 1525966300090 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty mieszkaniowego zasobu komunalnego w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Remonty mieszkaniowego zasobu komunalnego w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie 2 dni od daty podpisania umowy, zakończenie zgodnie z treścią oferty – nie później niż do 30.10.2017r. Zamówienie dotyczy: Remontów wybranych lokali mieszkalnych oraz części wspólnych budynków znajdujących się w zasobach komunalnych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy w zakres których wchodzi: 1. Remont pustostanów znajdujących się w zasobach budynków komunalnych Dzielnicy Rembertów 2. Przeprowadzenie remontów w wybranych lokalach mieszkalnych w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. W ramach remontów przewidziane jest wykonywanie robót malarskich, instalacyjnych, posadzkarskich, itp. Na potrzeby zobrazowania skali zamówienia sporządzono przedmiar robót zawierający rodzaj, zakres i opis robót wraz z określeniem jednostek obliczeniowych jak również podaniem ilości przewidywanych do wykonania prac. Zamawiający zastrzega, że ilości przedstawione w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny, a sumaryczna wartość zamówienia wynikająca z przedmiaru robót nie stanowi ceny oferty, a służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Jednocześnie zamawiający informuje, iż umowa zostanie zawarta na wartość jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 199 645,06 zł brutto. Obowiązki wykonawcy: Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umowy, zgodnie z załączoną do materiałów przetargowych dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi , normami a także zaleceniami przedstawicieli Zamawiającego. 1. Wykonawca wydzieli bezpiecznie rejon prowadzonych robót od pozostałej części budynków nie objętej remontem 2. Wykonawca naprawi ewentualne szkody powstałe w czasie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie jego lub jego ewentualnych podwykonawców. 3. Wykonawca zapewni utrzymanie ogólnego porządku w rejonie prowadzonych robót poprzez: • ochronę mienia do czasu uzyskania protokołu odbioru wykonanych robót i przekazania wyremontowanego lokalu Zamawiającemu • zapewnienie zabezpieczenia przeciwpożarowego, • usuwanie awarii związanych z prowadzeniem robót, • wykonanie wymaganych przepisami bhp zabezpieczeń w rejonie prowadzonych robót. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu z protokołami odbioru wykonanych robót wszelkie dokumenty niezbędnymi do stwierdzenia prawidłowości wykonania robót. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy biegnący od daty odbioru końcowego robót. Klauzula społeczna: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę, podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji tj. dwóch brygadzistów do robót w branży: sanitarnej i elektrycznej. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa integracyjnego placu zabaw w miejscowości Łyse
Dodano: 2024-05-14 - Park Achera – rewitalizacja alejek.
Dodano: 2024-05-09 - Rozbudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-04-23 - Wykonanie przebudowy ul. Andriollego na odcinku od ul. Narutowicza do ul. Hrabiego w ramach zadania: „Poprawa bezpieczeństwa i płynności ruchu w mieście Otwock (...)
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Starym Szelkowie
Dodano: 2024-04-22 - Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-04-17 - „Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Zalesie (od drogi krajowej nr 53 do drogi powiatowej nr 2513W)”
Dodano: 2024-04-16 - „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Antoniach”
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa drogi gminnej Zdroje - Wyszyny Kościelne
Dodano: 2024-03-27 - Wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej w ramach zadania budowa drogi gminnej od ul. Chróścielewskiego do ul. Kołbielskiej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2024-03-25