Przetargi.pl
Remonty i bieżące utrzymanie schodów na terenach administrowanych przez ZDZiT w Olsztynie w 2024 r.

ZARZĄD DRÓG ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 10-015 Olsztyn, ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE
    ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B
    10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 281358034
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i bieżące utrzymanie schodów na terenach administrowanych przez ZDZiT w Olsztynie w 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach ww. zamówienia, planuje się remonty schodów terenowych o nawierzchni brukowej, betonowej, kamiennej zlokalizowanych na terenach administrowanych przez ZDZiT w Olsztynie. Roboty te polegać będą między innym na wykonaniu robót ziemnych, rozbiórkowych, podbudów, nawierzchni schodów, ustawieniu krawężników i obrzeży wraz z pracami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres robót zawiera Załącznik nr 4 do SWZ (Specyfikacja techniczna) oraz Załącznik nr 5 do SWZ (Przedmiar robót - Kosztorys ofertowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233260-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał/wykonuje roboty budowlane, których przedmiotem były remonty nawierzchni brukarskich o łącznej wartości min. 100 000,00 zł (brutto).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach