Przetargi.pl
Remonty dróg zarządzanych przez Gminę Kozienice

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2016-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg zarządzanych przez Gminę Kozienice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw i remontów dróg zarządzanych przez Gminę Kozienice zlokalizowanych na terenie miasta Kozienice i na terenach wiejskich Gminy Kozienice. Zabiegi techniczne mają na celu usunięcie uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, hamowanie procesu powiększania się powstałych uszkodzeń i degradacji nawierzchni oraz poprawę warunków komunikacyjnych dla użytkowników dróg. Zakres zamówienia: 1.1. Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych w zakresie: 1) Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją i grysami - 1200 m2, obejmujących naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, uszczelnienie pojedynczych pęknięć i wypełnienie ubytków o głębokości do 4 cm, z usunięciem nadmiaru grysu po wyrezonowaniu wyremontowanej nawierzchni. 2) Frezowanie nawierzchni - likwidacja garbów i nierówności nawierzchni bitumicznych - 50 m2, obejmujące frezowanie nierówności podłużnych, kolein i innych deformacji nawierzchni. 3) Frezowanie nawierzchni wraz z uzupełnieniem nawierzchni masą asfaltową na gorąco - 1000m2 4) Regulacja wysokościowa wpustów ulicznych i studni - 10 szt. 5) Naprawa (przez uszczelnienie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych dróg gminnych - 1000mb 1.2. Remont odcinka drogi w miejscowości Łaszówka, długości 245mb, powierzchnia jezdni 735m2. 1.3. Remont odcinka drogi w miejscowości Nowiny, ul. Nadrzeczna, długości 556mb, powierzchnia jezdni 1692m2. W zakres robót wymienionych w pkt. 1.2 i 1.3 wchodzi: - wyrównanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni, - poszerzenie podbudowy, - wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa, - regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej, w tym na studniach kanalizacji sanitarnej montaż płyt z pierścieniami i włazami typu ciężkiego, - skropienie emulsją nawierzchni z kruszywa, - wykonanie warstwy bitumicznej o gr. 5 cm dla KR1 wraz ze skropieniem krawędzi, - wykonanie poboczy z kruszywa, - wykonanie zjazdów do posesji z kruszywa - roboty wykończeniowe i porządkowe. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o wytyczne określone w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót dla robót dotyczących remontów cząstkowych dróg oraz rozwiązania konstrukcyjno-techniczne określone w projekcie wykonawczym, szczegółowych specyfikacjach technicznych i przedmiarze robót dla dróg w miejscowości Łaszówka i Nowiny - ul. Nadrzeczna. Roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w/w dokumentach oraz z zachowaniem warunków i wymagań określonych w SIWZ. 3. Szacunkowe ilości robót objętych zamówieniem są wielkościami orientacyjnymi. Ilość robót zleconych do wykonania w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb, zakresu napraw i stanu technicznego nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach