Przetargi.pl
Remonty dróg tłuczniowych na terenie Gminy Mogilany z podziałem na: Zadanie 1-Remont dróg tłuczniowych na terenie Gminy Mogilany kamieniem drogowym łamanym –kruszywo porfirowe Zadanie 2-Remont dróg tłuczniowych na terenie Gminy Mogilany destruktem asfaltowym

Gmina Mogilany ogłasza przetarg

  • Adres: 32031 Mogilany, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 10 13 wew. 245 , fax. 122 701 677
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilany
    Rynek 2
    32031 Mogilany, woj. małopolskie
    tel. 12 270 10 13 wew. 245, fax. 122 701 677
    REGON: 35155565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg tłuczniowych na terenie Gminy Mogilany z podziałem na: Zadanie 1-Remont dróg tłuczniowych na terenie Gminy Mogilany kamieniem drogowym łamanym –kruszywo porfirowe Zadanie 2-Remont dróg tłuczniowych na terenie Gminy Mogilany destruktem asfaltowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remonty dróg tłuczniowych na terenie Gminy Mogilany z podziałem na: Zadanie 1- Remont dróg tłuczniowych na terenie Gminy Mogilany kamieniem drogowym łamanym – kruszywo porfirowe Zadanie 2-Remont dróg tłuczniowych na terenie Gminy Mogilany destruktem asfaltowym 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - kompletna oferta przynajmniej na jedno zadanie. 3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania : 3.3.1. Zadanie 1 - Remont dróg tłuczniowych na terenie Gminy Mogilany kamieniem drogowym łamanym – kruszywo porfirowe obejmujący: a) Wyrównanie i profilowanie odcinków nawierzchni tłuczniowych kamieniem drogowym łamanym - kruszywo porfirowe w ilości szacunkowej 1000 t; 3.3.2. Zadanie 2 - Remont dróg tłuczniowych na terenie Gminy Mogilany destruktem asfaltowym obejmujący: a) Wyrównanie i profilowanie odcinków nawierzchni tłuczniowych destruktem asfaltowym (grubość po zagęszczeniu 10cm) w ilości szacunkowej 7500 m2. 3.4. Roboty wykonywane będą etapami w rozbiciu na poszczególne zadania, wg wskazań Zamawiającego. 3.5. Przed przystąpieniem do robót zostanie określony ich zakres i termin wykonania. 3.6. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna wraz ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (SST) – Załącznik nr 7 oraz Przedmiar robót - Załącznik nr 8 3.7. Rozliczenie robót dokonywane będzie fakturami częściowymi po zrealizowaniu kolejnych etapów zadania na podstawie kosztorysu powykonawczego częściowego, książki obmiaru (w rozbiciu na poszczególne drogi) i protokołu odbioru zadania zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru działającego z ramienia Zamawiającego, z zastosowaniem cen jednostkowych zawartych w ofercie przetargowej. 3.8. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty. 3.9. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać jakością co najmniej jakości podanej w dokumentacji przetargowej. Zastosowane technologie oraz użyte materiały powinny spełniać wymagania normowe przyjęte w dokumentacji technicznej. 3.10. Wykonawca załączy do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarem robót, który jest załączony do SIWZ (Załącznik nr 8 do SIWZ). 3.11. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia na okres 12, 18 lub 24 miesiące. 3.12. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi po podpisaniu umowy na wezwanie telefoniczne lub pisemne Zamawiającego. Wykonawca niezwłocznie przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia na odcinkach dróg danego obszaru wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : Zadanie 1: 1500,00 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych) Zadanie 2: 1500,00 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w zakresie każdego z zadań, że dysponuje (lub będzie dysponował) osobą zdolną do realizacji niniejszego zamówienia, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne zamienne – do pełnienia funkcji kierownika budowy i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy), 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór) 3.Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót. Cena zawarta w kosztorysie musi być zgodna z ceną ofertową (ma charakter pomocniczy i poglądowy dla zamawiającego) Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach