Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 713 917 105
- Data zamieszczenia: 2018-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 713 917 105
REGON: 931934644 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei z podziałem na zadania. CPV 45233142-6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei z podziałem na zadania. CPV 45233142-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - zadanie nr 1 - 2.000,00 PLN - zadanie nr 2 - 2.000,00 PLN - zadanie nr 3 - 3.000,00 PLN - zadanie nr 4 - 2.500,00 PLN - zadanie nr 5 - 1.000,00 PLN - zadanie nr 6 - 1.500,00 PLN - zadanie nr 7 - 1.500,00 PLN - zadanie nr 8 - 4.500,00 PLN - zadanie nr 9 - 1.000,00 PLN w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 PZP
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Kosztorys ofertowy – wg załączników do SIWZ. II. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. III. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg załącznika do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I - masą asfaltową, CZĘŚĆ III - drogi oraz chodniki z kostki betonowej i kamiennej, CZĘŚĆ IV - drogi gminne gruntowe mieszanką tłucznia kamiennego
Dodano: 2024-05-22 - Poprawa infrastruktury dróg wiodących do budynków użyteczności publicznej w Gminie Leśna
Dodano: 2024-05-13 - REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ
Dodano: 2024-05-09 - Wyk. robót budowlanych związanych z remontem ul.Żeromskiego w Dzierżoniowie na odcinku 617m w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Remont drogi gminnej numer 117136D – ul. Żeromskiego w Dzierżoniowie”
Dodano: 2024-05-09 - Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Lubin.
Dodano: 2024-03-28 - Remonty dróg gminnych na terenie Miasta Szklarska Poręba w roku 2024
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa i remont dróg powiatowych: nr 1402 D, nr 1401 D odc. Ruda Sułowska - Olsza, nr 1440 D Wierzchowice – do skrzyżowania z drogą nr 1441 D
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3397 D ul. Żeromskiego w Boguszowie-Gorcach
Dodano: 2024-03-08 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich poprzez budowę windy oraz modernizacja dojść wraz z miejscami parkingowymi – ETAP 1
Dodano: 2024-02-29 - Remonty cząstkowe dróg
Dodano: 2024-02-27