Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania, zwane dalej częściami : 1) Część Nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew; 2) Część Nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie gminy Zgierz oraz gminy Ozorków; 3) Część Nr 3 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Liczba części - 3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 części zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany będzie do realizacji zamówienia jednocześnie na terenach wszystkich miast i gmin objętych tymi częściami. 3. Przedmiotem zamówienia (dla wszystkich części zamówienia) jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną na gorąco , lepiszcze: asfalt, ręczne obcinanie krawędzi, masa grysowa oraz sprzątanie pozimowe na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego, o których mowa w załączniku Nr 9 do SIWZ. W przypadku, kiedy powyższe składowe zadania się nakładają przed przystąpieniem do realizacji remontów cząstkowych Wykonawca, każdorazowo, po wcześniejszym ustaleniu z uprawnionym do tej czynności przedstawicielem Zamawiającego, zobowiązany będzie do przeprowadzenia czynności związanych z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości i szerokości na terenie poszczególnych miast i gmin. Czynności te polegać będą w szczególności na: 1) oczyszczeniu wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami, nawierzchni zatok, parkingów; 2) zebraniu piasku z korytek ściekowych i innych urządzeń odwodnieniowych; 3) zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych; 4) wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Dokładna lokalizacja zakładanych remontów cząstkowych oraz sprzątań pozimowych wskazana jest w wykazie dróg - załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: 1) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych - stanowiących załączniki od Nr 7A do Nr 7C do SIWZ; 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową - stanowiącej załącznik Nr 8 A do SIWZ; 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Sprzątanie dróg i ulic Powiatu Zgierskiego - stanowiącej załącznik Nr 8 B do SIWZ 4) wykazie dróg - stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; 5) przedmiarach - stanowiących załączniki nr 10A-10C do SIWZ. 5. Szacunkowe ilości zamówienia : 1 2 3 4 Numer części Nazwa części Mieszanka mineralno - bitumiczna w tonach/km Oczyszczenie nawierzchni po okresie zimowym w km Część Nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew 93/35,869 18,08 Część Nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie gminy Zgierz oraz gminy Ozorków 225/85,917 25,34 Część Nr 3 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno- bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno 86/32,118 29,81 Zamawiający informuje, że szacunkowe ilości zamówienia (wskazane w tabeli odrębnie dla danej części zamówienia) są ilościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem niniejszego postępowania oraz przewidywanego na rok 2016 r. zapotrzebowania, przyjętymi w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, z tego tytułu nie należy się Wykonawcy żadne roszczenie. Umowa na realizację zamówienia publicznego zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia (w ramach danej części zamówienia), natomiast rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie cen jednostkowych brutto wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz faktycznie zrealizowanego przez Wykonawcę zakresu prac. Wynagrodzenie to będzie mieć charakter wynagrodzenia ryczałtowego. Podstawą do wyliczenia ceny ryczałtowej są specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie dokumentacji technicznej lub pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno - budowlanego. 7. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 8. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 12 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (w ramach danej części zamówienia). Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady równa jest okresowi gwarancji jakości. W dniu odbioru ostatecznego Wykonawca zobowiązany będzie (w ramach danej części zamówienia) do złożenia w siedzibie Zamawiającego, o której mowa w dziale I ust. 2 pkt 5 SIWZ, dokumentu potwierdzającego udzielenie gwarancji jakości, w formie pisemnej. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Realizacja przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzgierski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach