Przetargi.pl
Remonty cząstkowe dróg kategorii powiatowej w 2016 roku - ponowny

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 384c
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 353 72 28
  • Data zamieszczenia: 2016-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 384c 384c
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 353 72 28
    REGON: 09236636000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpinowroclaw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe dróg kategorii powiatowej w 2016 roku - ponowny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje (szczegółowy zakres zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1a): 1) remonty cząstkowe grysami i emulsją w tym: -głębokości do 2 cm: 400 m2, -głębokości od 2 do 4 cm: 1000 m2, -głębokości powyżej 4 cm: 600 m2, 2) remonty nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną: 100 ton, 3) profilowanie i zagęszczenie dróg gruntowych (drogi 2531C, 2535C, 2519C): 56500m2, 4) roboty nawierzchniowe polegające m.in. na: -wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni grubości 4 cm z mieszanki mineralno-asfaltowej: 1000m2; -skopienie: 3000m2; -oczyszczenie: 3000m2; -wyrównanie mieszanką mineralno asfaltową: 200 ton; -frezowanie nawierzchni do 4 cm w wywozem destruktu do zamawiającego: 1000 m2; -regulacja pionowa włazów kanałowych: 10 szt.; -regulacja pionowa kratek ściekowych: 10 szt.; -regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych: 10 szt.; 5) powierzchniowe utrwalenie: 2000 m2 (droga nr 2558C i 2567C); 6) remont chodnika w Radłowie; 7) remont skrzyżowania w Kołodziejewie (skrzyżowanie dróg 2550C i 2407C); Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik do SIWZ. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do wykonania: a) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami, b) uporządkowania terenu po zakończeniu robót. c) czynności podstawowych i towarzyszących zgodnie z specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 11.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8149 0000 0022 6266 2000 0005 (przelew: zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe) b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Szybkość rozpoczęcia realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/przetargi_nieograniczone.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach