Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
- Data zamieszczenia: 2015-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
pl. Bolesława Chrobrego 1 1
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
REGON: 00052605000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej i ziemnej zgodnie ze zleceniami Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje likwidację ubytków, zapadlisk, spękań i deformacji ww. nawierzchni poprzez: 1. Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco (bez uzupełniania lub odtwarzania podbudowy). 2. Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno (bez uzupełniania lub odtwarzania podbudowy). 3. Remont cząstkowy nawierzchni recyklerem. 4. Uzupełnienie podbudowy tłuczniem. 5. Odtworzenie podbudowy. 6. Frezowanie nawierzchni. 7. Wykonanie nawierzchni za pomocą rozkładarki mas bitumicznych. 8. Wyrównanie nawierzchni drogi żwirowej, tłuczniowej, ziemnej i uzupełnienie braków materiałem kamiennym lub frezowiną. 9. Wymianę uszkodzonych krawężników. 10. Wykonanie ścinki poboczy. 11. Wykonanie i likwidację progów zwalniających z mieszanki mineralno - asfaltowej. Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy prace w miarę potrzeb wynikających ze stanu technicznego nawierzchni dróg, ciągów pieszych i placów. Zlecenia składane będą w formie pisemnej i przesyłane faksem lub drogą elektroniczną jako skan zlecenia, w takim wypadku wymagane będzie potwierdzenie przyjęcia zlecenia zwrotnym faksem lub mailem, albo przekazywane do ręki właściwej osobie ze strony Wykonawcy. Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby upoważnione do kontaktów w sprawie realizacji usługi. W zleceniu, o którym wyżej mowa Zamawiający określi termin wykonania, określenie terminu niezwłocznie oznacza, że wskazane miejsce uszkodzenia nawierzchni należy zabezpieczyć w ciągu 3 godzin oraz przystąpić do robót w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia. Wskazane przez Zamawiającego, w formularzu kosztorysu ofertowego - zał. nr 10, ilości robót służą wyłącznie do rozstrzygnięcia niniejszego przetargu. Rzeczywiste wartości robót będą wynikały ze zleceń składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. W związku z tym wykonane roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie obszaru robót zarówno pod kątem przepisów BHP jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego i ponosi wszelkie koszty z tym związane oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne powstałe szkody. Odpowiedzialność Wykonawcy będzie obowiązywać od chwili otrzymania przez niego zlecenia, o którym wyżej mowa. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. Wykaz ulic zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka - zał. nr 9 do SIWZ, prace będą zlecane również na ciągach pieszych i placach niewymienionych w tym załączniku. Specyfikacja techniczna - zał. nr 8 do SIWZ; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 0 100). 2. Wadium wnosi się na okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 Ustawy PZP. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego, tak aby znalazły się one na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Nr rachunku Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strzelinie o w Kłodzku, nr konta 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050 z adnotacją: Wadium - Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta. 5. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 6. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 Ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.klodzko.pl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=3264
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ O NR INWENTARZOWYM DL 12/2.3 W LEŚNICTWIE UNISŁAW Z DOSTOSOWANIEM JEJ DO POTRZEB PPOŻ
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO SIEDZIBY LEŚNICTWA GLINIK I NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH ORAZ KOMPLEKSU LEŚNEGO W LEŚNICTWIE GLINIK
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 114453D w Ciechanowicach od km 0+000 do km 0+180 i od km 0+215 do km 0+355 [powódź czerwiec 2013 r.]
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1971D polegająca na budowie chodnika ul. Tyniecka w miejscowości Domasław
Dodano: 2016-07-20 - Rewitalizacja centrum Przemkowa poprzez remont targowiska miejskiego i chodników - etap obejmujący ulice Głogowską i Plac Wolności
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3364 D w Sokołowsku - od km 0+960 do km 2+400 - gm. Mieroszów
Dodano: 2016-07-18 - ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE NAWIERZCHNI I KONSTRUKCJI DROGI UL. LEŚNEJ, DZ. NR EW. 253, WRAZ Z WŁĄCZENIEM DO UL. WROCŁAWSKIEJ, DZ. NR EW. 248 W MIEJSCOWOŚCI DOMASZCZYN, GM. DŁUGOŁĘKA
Dodano: 2016-07-15 - Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na części - część I.
Dodano: 2016-07-14 - Remont ulicy Głównej w Kowarach w km odcinek I 0+000 - 0+385, odcinek II 0+523 - 1+062,50 (intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.). [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej ul. H. Sawickiej realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja ul. Hanki Sawickiej w Boguszowie-Gorcach
Dodano: 2016-07-13