Nadleśnictwo Spała ogłasza przetarg
- Adres: 97-215 Inowłódz, Spała, ul. A. Gabrysiewicza 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 7257050 , fax. 44 7257052
- Data zamieszczenia: 2016-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Spała
Spała, ul. A. Gabrysiewicza 2 2
97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
tel. 44 7257050, fax. 44 7257052
REGON: 59001918100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/spala
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty budynków Nadleśnictwa Spała - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów budynków Nadleśnictwa Spała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych zero groszy). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 3.1.pieniądzu; 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3.gwarancjach bankowych; 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu - sposób przekazania: przelewem na konto Zamawiającego, BGŻ O-Piotrków Trybunalski Nr 18 2030 0045 1110 0000 0049 7100 Wadium - Remont budynków Nadleśnictwa Spała. 5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. 29.04.2016 r. do godz.09:00. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w przypadku, gdy w ofercie będzie załączony przelew, a rachunek Zamawiającego w terminie składania ofert nie będzie uznany, tzn. pieniądze nie będą na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać: 6.1.termin obowiązywania (musi obejmować okres związania ofertą począwszy od upływu terminu składania ofert); 6.2.kwotę (równa kwocie wadium); 6.3.jednoznacznie określonego gwaranta lub poręczyciela (wystawiający gwarancję lub poręczenia); 6.4.określonego beneficjenta gwarancji (Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Spała); 6.5.bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (gwarant lub poręczyciel zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, na konto wskazane przez beneficjenta); 6.6.płatność na pierwsze żądanie (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp); 6.7.nieodwołalność gwarancji lub poręczenia (gwarant lub poręczyciel nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia). 7.Brak w poręczeniu lub gwarancji jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Wykluczone zostaną oferty w których wadium zostanie wniesione w innej formie niż określone przez Zamawiającego, wniesione w mniejszej niż określił Zamawiający wysokości. 8.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej jak pieniądze należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 12 (kasa) przed upływem terminu składania ofert, natomiast jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. Koperta powinna być opisana następująco: Wadium w przetargu na remont budynków Nadleśnictwa Spała. Koperta oprócz opisu jw. winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy. 9.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie: 9.1.wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 9.2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 9.3.na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 11.1.odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 11.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.3.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja udzielona na wykonane roboty
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_spala/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót związanych z tymczasowym zabezpieczeniem budynku biurowo-mieszkalnego, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, znajdującego się przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót dekarskich w podziale na 7 części: Część 1: ul. Sadowa 11; Część 2: ul. Łodzianki 6 - budynek mieszkalny, ul. Łodzianki 6 - budynek gospodarczy; Część 3: ul. Zana 2, ul. Tamka 3, ul. Ogrodowa 28; Część 4: ul. Radwańska 60; Część 5: ul. Skalna 13; Część 6: ul. Wrześnieńska 52; Część 7: ul. 1-go Maja 34.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót dekarskich w podziale na 4 części: Część 1: ul. Abramowskiego 41; Część 2: ul. Aleksandra 11 - budynek mieszkalny, ul. Aleksandra 11 - budynek gospodarczy, ul. Dąbrowskiego 18 a; Część 3: ul. Rzgowska 46, ul. Wólczańska 230, ul. Demokratyczna 23; Część 4: ul. Rzgowska 35.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie robót dekarskich w podziale na 2 części: cz. 1 - Rewolucji 86, cz. 2 - Franciszkańska 15
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg 84/2016 na Wykonanie robót dekarskich w podziale na 3 części: 1: ul. Ogrodowa 26; 2: ul. Przędzalniana 11; 3: ul. Wysoka 13
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie robót związanych z tymczasowym zabezpieczeniem budynku biurowo-mieszkalnego, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, znajdującego się przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi
Dodano: 2016-06-27 - Roboty budowlane - remont dachów budynków w Leźnicy Wielkiej, remonty budynków w Leźnicy Wielkiej, w Nowym Glinniku, w Tomaszowie Mazowieckim, Gałkówku oraz remont węzła sanitarnego w Tomaszowie Mazowieckim. numer sprawy 28/ZP/16
Dodano: 2016-03-14 - ZP/69/2015 NA Remont pokrycia dachowego, naprawa tynków w klatce schodowej oraz wzmocnienie ściany kominowej w budynku mieszkalnym przy ul. Zgierskiej 48 w Łodzi.
Dodano: 2015-08-27 - Remonty budynków Nadleśnictwa Spała.
Dodano: 2015-08-24 - STWORZENIE NOWOCZESNEJ BAZY EDUKACYJNEJ ORAZ BUDOWA CAŁOROCZNEGO KORTU TENISOWEGO - SP 51 SZKOŁĄ DLA EUROPEJCZYKA.
Dodano: 2015-08-05