Przetargi.pl
Remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2016-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 00052385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach bieżących nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg wraz z transportem - średnia odległość w granicach adm. miasta Kołobrzeg tj. do 5 km, w tym: 1. Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych POZBET, materiał Inwestora -100,00m2; 2. Przełożenie nawierzchni z żelbetowych POZBET -100,00m2; 3. Utwardzenie nawierzchni drogi gruntowej gruzem betonowym z recyklingu -400,00m2; 4. Remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych 20x20x5cm o fakturze ostrzegającej osoby niewidome o przejściu dla pieszych- 100,00m2; 5. Wymiana uszkodzonych elementów pomostu drewnianego -120,00m2; 6. Założenie trawników dywanowych siewem- 500,00m2; 7. Remont nawierzchni nieulepszonej-żwirowej z uzupełnieniem materiału, pospółka- 500,00m2; 8. Remont nawierzchni nieulepszonej kamieniem łamanym -3000,0m2; 9. Remont uszkodzonych miejsc kamieniem łamanym -100,00m3; 10. Naprawa nawierzchni typu Hanse Grand - 50,00m2; 11. Naprawa nawierzchni typu Terra Way- 50,00 m2; 12. Remont nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej -1000,0m2; 13. Remont nawierzchni chodników z płyt betonowych i kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej - 920,00m2;14. Remont nawierzchni i podbudów betonowych -150,00m2; 15. Remont nawierzchni z kostki kamiennej i brukowca na podsypce cementowo-piaskowej - 440,00m2; 15a) Remont nawierzchni z kostki kamiennej o wysokości 8-11 cm, nowa kostka kamienna, materiał Wykonawcy - 400,00 m2; 16. Naprawa, wypełnienie spoin między kostką brukową kamienną piaskiem kwarcowym z żywicą epoksydową 1.700,00mb; 17. Remont nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych - 230,0m2; 18. Przestawienie krawężników betonowych i kamiennych wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem - 300,00mb; 19. Przestawienie obrzeży betonowych - 300,00mb; 20. Regulacja kratek ściekowych ulicznych oraz wymiana uszkodzonych rusztów kratek ściekowych - 24,00szt.; 21. Remont cieków ulicznych z kostki betonowej i kamiennej -60,00mb.; 22. Wymiana studzienki ściekowej ulicznej oraz przykanalika -2,00 szt.; 23. Regulacja wysokościowa urządzeń: włazu kanałowego, zaworów, studzienek telekomunikacyjnych- 14,00szt.; 24. Wymiana przepustu pod zjazdem oraz ścianki czołowej przepustu - 30,00mb; 25. Wypełnienie przekopów-przełomów piaskiem stabilizowanym cementem - 20,00m3; 26. Transport materiałów budowlanych - 60,00 ton;27. Mechaniczne wykonanie wykopu w gruncie kat II-IV z odwiezieniem urobku na odległość do 5,- km -300,00m2; 28. Rozebranie nawierzchni asfaltowej oraz podbudowy betonowej - 90,00m2; 29. Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych 35x35x5 cm, 50x50x7 cm, płyt kamiennych i kostki betonowej, podsypka cementowo-piaskowa - 450,00m2; 30. Rozebranie obrzeży betonowych 6x20 cm i 8x30 cm na podsypce piaskowej - 200,00mb; 31. Wykonanie symboli P-20, P-24, C-13 i C-16 - 53,- szt.; 32. Remont muru oporowego z kamienia - 6,00 m3;33. Remont balustrad mostowych -150,-mb; 34. Rowki pod krawężniki, obrzeża i ławy krawężnikowe -100,-mb; 35. Ciśnieniowe mycie ekranów akustycznych - 3000 m2; 36. Remont - wymiana przykanalika śr. 160 mm - 20,00 mb; 37. Ustawienie - wykonanie oznakowania w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom w przypadku wystąpienia awarii, tj. uszkodzenia nawierzchni stwarzające bezpośrednie zagrożenie dla użytkowników drogi; 38. Oznakowanie prowadzonych robót w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom dróg; 39. Wykonanie obmiarów wykonanych napraw nawierzchni, udokumentowanie w książce obmiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 8.500,00 zł (słownie zł: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIII SIWZ i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO Bank Polski S.A. nr 25 1020 2791 0000 7502 0228 1632 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na: Remonty bieżące nawierzchni dróg i chodników w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu otwarcia ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie należy załączyć do oferty, 4.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiedni dokument - oryginał, należy wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji, grupy interwencyjnej, na zgłoszenie zabezpieczenia pasa drogowego dla zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1484
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach