Przetargi.pl
Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na XIX części

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2017-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na XIX części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na XIX części: 1. ul. Swoboda 66A m 1; 2. ul. Matejki 47 m 19; 3. ul. Średnia 17 m 1a i 2 - połączenie lokali; 4. Pl. Waryńskiego 4A m 33; 5. ul. Galla 11B m 1; 6. ul. Rycerska 41B m 3; 7. ul. Św. Marcin 37 m 13; 8. ul. Jackowskiego 29 m 1A; 9. ul. Opolska 45 m 5; 10. ul. Łobżenicka 8 m 3; 11. ul. Karpacka 12 m 8; 12. ul. Dąbrowskiego 35/37 m 24; 13. ul. Modra 23 m 4; 14. ul. Poranek 13B m 10; 15. ul. Świt 32 m 21; 16. ul. Rolna 8 m 11; 17. ul. Akacjowa 7 m 3; 18. ul. Gliwicka 6 m 1; 19. ul. Marcelińska 83D m 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł 00/100), w tym dla części: 1) ul. Swoboda 66A m 1 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 2) ul. Matejki 47 m 19 – 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100), 3) ul. Średnia 17 m 1a i 2 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), 4) Pl. Waryńskiego 4A m 33 – 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100), 5) ul Galla 11B m 1 – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100), 6) ul. Rycerska 41B m 3 – 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100), 7) ul. Św. Marcin 37 m 13 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), 8) ul. Jackowskiego 29 m 1A – 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100), 9) ul. Opolska 45 m 5 – 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100), 10) ul. Łobżenicka 8 m 3 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), 11) ul. Karpacka 12 m 8 – 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100), 12) ul. Dąbrowskiego 35/37 m 24 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), 13) ul. Modra 23 m 4 – 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 14) ul. Poranek 13B m 10 – 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100), 15) ul. Świt 32 m 21 - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt zł 00/100), 16) ul. Rolna 8 m 11 - 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), 17) ul. Akacjowa 7 m 3 – 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), 18) ul. Gliwicka 6 m 1 – 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100), 19) ul. Marcelińska 83D m 1 – 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100), W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu,o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach