Przetargi.pl
Remont zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork-mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kuczbork

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, Katowicka 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    Katowicka 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    REGON: 531413001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kluczbork.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork-mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kuczbork
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części/zadań. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w każdym zadaniu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań tj. na jedno wybrane zadanie, na dwa zadania, na 3 zadania, na 4 zadania lub na 5 zadań. 2.1. Zadanie nr 1 obejmuje remont mieszkania nr 1 (ul. Sobieskiego 6/4, 46-200 Kluczbork)2.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB), opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącymi załącznik do niniejszej Specyfikacji.2.1.2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany w ofercie. 2.1.3. Minimalny okres gwarancji wymagany dla zadania 1 wynosi 60 miesięcy.2.1.4. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji wymaganej dla zadania 1, krótszy niż 60 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.3. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. 6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie wszystkich części/zadań Zamówienia:- roboty ogólnobudowlane- roboty instalacji sanitarnych,- roboty instalacji elektrycznych.W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Wymaganie to nie dotyczy w szczególności projektantów, kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie). Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia przekazania placu budowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:8.1. W zakresie zadania nr 1:45000000-7 Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych45331110-0 Instalowanie kotłów9. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców. 10. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7, 8 i 9 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 711. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę, jednak nie jest to warunek konieczny.1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części/zadań. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w każdym zadaniu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań tj. na jedno wybrane zadanie, na dwa zadania, na 3 zadania, na 4 zadania lub na 5 zadań. 2.2. Zadanie nr 2 obejmuje remont mieszkania nr 2 (ul. Norwida 9b/11, 46-203 Kluczbork), mieszkania nr 6 (Gotartów 6F, 46-200 Kluczbork), mieszkania nr 7 (ul. Broniewskiego 5/8, 46-203 Kluczbork) 2.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB), opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącymi załącznik do niniejszej Specyfikacji.2.2.2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany w ofercie. 2.2.3. Minimalny okres gwarancji wymagany dla zadania 2 wynosi 60 miesięcy.2.2.4. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji wymaganej dla zadania 2, krótszy niż 60 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.3. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. 6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie wszystkich części/zadań Zamówienia:- roboty ogólnobudowlane- roboty instalacji sanitarnych,- roboty instalacji elektrycznych.W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Wymaganie to nie dotyczy w szczególności projektantów, kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie). Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia przekazania placu budowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:8.2. W zakresie zadania nr 2:45000000-7 Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych9. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców. 10. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7, 8 i 9 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 711. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę, jednak nie jest to warunek konieczny.1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części/zadań. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w każdym zadaniu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań tj. na jedno wybrane zadanie, na dwa zadania, na 3 zadania, na 4 zadania lub na 5 zadań. 2.3. Zadanie nr 3 obejmuje remont mieszkania nr 3 (ul. Zamkowa 15/5, 46-200 Kluczbork)2.3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB), opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącymi załącznik do niniejszej Specyfikacji.2.3.2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany w ofercie. 2.3.3. Minimalny okres gwarancji wymagany dla zadania 3 wynosi 60 miesięcy.2.3.4. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji wymaganej dla zadania 3, krótszy niż 60 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.3. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. 6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie wszystkich części/zadań Zamówienia:- roboty ogólnobudowlane- roboty instalacji sanitarnych,- roboty instalacji elektrycznych.W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Wymaganie to nie dotyczy w szczególności projektantów, kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie). Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia przekazania placu budowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:W zakresie zadania nr 3:45000000-7 Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych45331110-0 Instalowanie kotłów9. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców. 10. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7, 8 i 9 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 711. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę, jednak nie jest to warunek konieczny.1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części/zadań. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w każdym zadaniu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań tj. na jedno wybrane zadanie, na dwa zadania, na 3 zadania, na 4 zadania lub na 5 zadań. 2.4. Zadanie nr 4 obejmuje remont mieszkania nr 4 (ul. Pułaskiego 23/1, 46-200 Kluczbork)2.4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB), opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącymi załącznik do niniejszej Specyfikacji.2.4.2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany w ofercie. 2.4.3. Minimalny okres gwarancji wymagany dla zadania 4 wynosi 60 miesięcy.2.4.4. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji wymaganej dla zadania 4, krótszy niż 60 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.3. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. 6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie wszystkich części/zadań Zamówienia:- roboty ogólnobudowlane- roboty instalacji sanitarnych,- roboty instalacji elektrycznych.W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Wymaganie to nie dotyczy w szczególności projektantów, kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie). Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia przekazania placu budowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:W zakresie zadania nr 4:45000000-7 Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych45331110-0 Instalowanie kotłów9. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców. 10. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7, 8 i 9 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 711. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę, jednak nie jest to warunek konieczny.1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont zasobu mieszkaniowego Gminy Kluczbork – mieszkania dla migrantów wojennych z Ukrainy w gminie Kluczbork2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części/zadań. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w każdym zadaniu. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań tj. na jedno wybrane zadanie, na dwa zadania, na 3 zadania, na 4 zadania lub na 5 zadań. 2.5. Zadanie nr 5 obejmuje remont mieszkania nr 5 (ul. Strzelecka 59/1, 46-200 Kluczbork)2.5.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB), opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiącymi załącznik do niniejszej Specyfikacji.2.5.2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnej gwarancji na okres podany w ofercie. 2.5.3. Minimalny okres gwarancji wymagany dla zadania 5 wynosi 60 miesięcy.2.5.4. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji wymaganej dla zadania 5, krótszy niż 60 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.3. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. 6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie wszystkich części/zadań Zamówienia:- roboty ogólnobudowlane- roboty instalacji sanitarnych,- roboty instalacji elektrycznych.W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Wymaganie to nie dotyczy w szczególności projektantów, kierownika budowy, kierowników robót, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie). Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia przekazania placu budowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:W zakresie zadania nr 5:45000000-7 Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych9. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców. 10. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7, 8 i 9 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 711. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę, jednak nie jest to warunek konieczny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:I. W zakresie Zadania nr 1:1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w zakresie każdego zadania odrębnie tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku o wartości min. 55.000,00 zł. netto w ramach jednego zamówienia;II. W zakresie Zadania nr 2:1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w zakresie każdego zadania odrębnie tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku o wartości min. 55.000,00 zł. netto w ramach jednego zamówienia;III. W zakresie Zadania nr 3:1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w zakresie każdego zadania odrębnie tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku o wartości min. 55.000,00 zł. netto w ramach jednego zamówienia;IV. W zakresie Zadania nr 4:1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w zakresie każdego zadania odrębnie tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku o wartości min. 55.000,00 zł. netto w ramach jednego zamówienia;2. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.:- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;V. W zakresie Zadania nr 5:1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w zakresie każdego zadania odrębnie tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku o wartości min. 55.000,00 zł. netto w ramach jednego zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach