Przetargi.pl
Remont zaplecza technicznego i sanitarnego w budynku Gimnazjum nr 39 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie (znak sprawy ZP-25/16)

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6998449 , fax. 22 6998154
  • Data zamieszczenia: 2016-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6998449, fax. 22 6998154
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zaplecza technicznego i sanitarnego w budynku Gimnazjum nr 39 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie (znak sprawy ZP-25/16)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zaplecza technicznego i sanitarnego sal gimnastycznych wraz z korytarzem i remontem zaplecza trenerskiego w budynku Gimnazjum nr 39 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie - II etap, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy zaplecza technicznego i sanitarnego w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonany dnia 30 maja 2015 r. przez POWERSUN Sp. z o.o., Lublin, ul. Kowalska 9/2. Autorami opracowania są: architektura - mgr inż. arch. Małgorzata Deryło, konstrukcja - inż. Grzegorz Koziński, branża sanitarna - mgr inż. Łukasz Witkowicz, branża elektryczna - mgr inż. Robert Wrona. 2) Przedmiar robót - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zaplecza technicznego i sanitarnego w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie - branża elektryczna, wykonany dnia 27 czerwca 2015 r. przez POWERSUN Sp. z o.o., Lublin, ul. Kowalska 9/2. Autorem opracowania jest mgr inż. Robert Wrona. 3) Przedmiar robót przebudowy zaplecza technicznego i sanitarnego w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie - branża sanitarna, wykonany dnia 20 maja 2015 r. przez POWERSUN Sp. z o.o., Lublin, ul. Kowalska 9/2. Autorem opracowania jest mgr inż. Łukasz Witkowicz. 4) Przedmiar robót przebudowy zaplecza technicznego i sanitarnego w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie - branża budowlano-konstrukcyjna, wykonany dnia 19 maja 2015 r. przez POWERSUN Sp. z o.o., Lublin, ul. Kowalska 9/2. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Małgorzata Deryło. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przebudowy zaplecza technicznego i sanitarnego w budynku Zespołu Szkół nr 68 przy ul. Hożej 11/15 w Warszawie, wykonaną dnia 25 maja 2015 r. przez POWERSUN Sp. z o.o., Lublin, ul. Kowalska 9/2. Autorami opracowania są: architektura - mgr inż. arch. Małgorzata Deryło, branża sanitarna - mgr inż. Łukasz Witkowicz, branża elektryczna - mgr inż. Robert Wrona. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Dane ogólne obiektu: Powierzchnia objęta remontem ok. 168,02 m2. W zakres zamówienia II etapu wchodzi wykonanie m.in.: - robót rozbiórkowych i demontażowych, - nowych warstw posadzkowych, - przemurowanie kanału c.o., - podłogi systemowej podniesionej, - nowego systemu odwodnienia pomieszczeń mokrych, - nowych ścian działowych, - nowych ścian systemowych wc i natrysków, - okładzin gresowych ścian i natrysków, - gładzi gipsowych, - malowania ścian i sufitów, - wymiany stolarki drzwiowej i okiennej, - wyposażenia i aranżacja wnętrz, - obudowy grzejników, - nowych instalacji wod.-kan., wentylacji i hydrantowych, - wymiany oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego. UWAGA: 1. Zamawiający w I etapie remontu wykonał roboty budowlane, które są ujęte w projekcie budowlano-wykonawczym, a nie są przedmiotem zamówienia w II etapie. Zakres robót I etapu obejmował: a) remont dachu: dwukrotne krycie papą termozgrzewalną, uzupełnienie systemu odwodnienia oraz wymianę obróbek blacharskich na dachu łącznika do sali gimnastycznej, odmalowanie ściany elewacji małej sali gimnastycznej, czyszczenie dachu stalowego na częścią trenerską i jego malowanie, montaż dwóch wyrzutni dachowych dn 200 na podstawie BII z cokołem izolowanym; b) wymianę sprzęgieł w systemie otwierania okien dużej sali gimnastycznej. 2. Oprawy oświetleniowe oraz osprzęt elektryczny muszą być średniej klasy. Przed zakupem opraw i osprzętu Wykonawca przedstawi propozycję Użytkownikowi i Inwestorowi do uzgodnienia. 3. Zamawiający udostępnia odpłatnie Wykonawcy istniejące miejsca poboru wody, energii elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. Wykonawca musi posiadać własne podliczniki celem opomiarowania i właściwego rozliczenia po zakończeniu robót. 4. Wykonawca musi zorganizować, a następnie zlikwidować zaplecze budowy oraz zaplecze sanitarne dla pracowników w ciągu 3 dni od daty odbioru końcowego robót. Koszty organizacji i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu zaplecza obciążają Wykonawcę. 5. Realizacja dostaw sprzętu i materiałów na budowę będzie odbywać się poza godzinami szczytu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagany termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie wykonania przedmiotu umowy nastąpi od dnia 18 czerwca 2016 r. - zakończenie wykonania przedmiotu umowy nastąpi do dnia 19 sierpnia 2016 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi byś zabezpieczona wadium w wysokości 14000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach