Przetargi.pl
Remont zaplecza sanitarno - szatniowego wraz z budową podjazdu dla niepełnosprawnych w ramach zadania pt.: Budowa boiska ORLIK przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Nowej Soli w ramach Ogólnopolskiego Programu Moje boisko - Orlik 2012

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4586800 , fax. 068 4586831
  • Data zamieszczenia: 2010-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki 3B 3B
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 4586800, fax. 068 4586831
    REGON: 97077758800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zaplecza sanitarno - szatniowego wraz z budową podjazdu dla niepełnosprawnych w ramach zadania pt.: Budowa boiska ORLIK przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Nowej Soli w ramach Ogólnopolskiego Programu Moje boisko - Orlik 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamwienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) . 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu zaplecza sanitarno - szatniowego wraz z budową podjazdu dla niepełnosprawnych w ramach zadania pt.: Budowa boiska ORLIK przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Nowej Soli w ramach Ogólnopolskiego Programu Moje boisko - Orlik 2012. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Remont zaplecza sanitarno - szatniowego: zakres remontu obejmuje remont pomieszczeń socjalnych, pomieszczeń natrysków, WC oraz szatni - posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych, - licowanie ścian w pomieszczeniach natrysków, WC oraz przedsionków z umywalkami do wysokości 2,00 m, - gładzie gipsowe ścian i sufitów, - roboty malarskie ścian i sufitów, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana instalacji wod-kan oraz elektrycznej w pomieszczeniach remontowanych. 2.2. Budowę podjazdu dla niepełnosprawnych: zakres budowy obejmuje wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz remont schodów zewnętrznych (dostosowanie do podjazdu) do pomieszczeń socjalnych, pomieszczeń natrysków, WC oraz szatni - wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi PCV lewe, - wyłożenie płytkami antypoślizgowymi schodów i pochylni po uprzednim wykonaniu podłoży betonowych, schody, pochylnia, - wymiana balustrad na schodach oraz montaż balustrad na pochylni. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.2 stanowią załączniki: -Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; -Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja inwetaryzacyjno - projektowa; Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót; Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.2: -na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454310007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach