Przetargi.pl
REMONT ZABYTKOWEJ KAPLICZKI W MIEJSCOWOŚCI OSINA MAŁA

Parafia Rzymsko - Katolicka pw. Św. Antoniego w Kiełczygłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-358 Kiełczygłów, Ks. Józefa Jansona
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438425097
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko - Katolicka pw. Św. Antoniego w Kiełczygłowie
    Ks. Józefa Jansona 14
    98-358 Kiełczygłów, woj. łódzkie
    tel. 438425097
    REGON: 04004689600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielczyglow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Parafia Rzymsko - Katolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ZABYTKOWEJ KAPLICZKI W MIEJSCOWOŚCI OSINA MAŁA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace remontowe które powinny stanowić zintegrowane działanie obejmujące równoległą konserwację – restaurację wszystkich jej elementów. Celem prac konserwatorskich będzie zahamowanie postępujących procesów niszczenia oraz poprawa stanu technicznego wyposażenia kapliczki. Prace restauratorskie pozwolą na przywrócenie wszystkim elementom wystroju wartości estetycznych możliwie najbliższych pierwotnemu wyglądowi. Nastąpi wyeksponowanie oryginalnej kolorystyki całej kapliczki, wydobycie finezji reliefu detalu architektonicznego i uczytelnienie kompozycji malarskich. 2. Zakres robót obejmuje następujące kategorie robót: a. Zakres prac remontowo – budowlanych: - remont ścian - remont sklepienia - remont gzymsu wieńczącego - remont filarów i wieńców - remont podłogi - wzmocnienie fundamentów i murów - wzmocnienie dachu b. Zakres prac renowacyjnych: - renowacja stolarki okiennej - renowacja stolarki drzwiowej c. Prace konserwatorskie przy wystroju kapliczki: - prace przy polichromii sklepienia i ścian kapliczki oraz dekoracji malarskiej występującej we wnętrzu - konserwacja ołtarza i dwóch nisz przyściennych wypełnionych rzeźbami - prace przy drewnianych rzeźbach i obrazach d. Zagospodarowanie terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92522000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i na okres związania z ofertą. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w Bank Spółdzielczy Ruścu o/Kiełczygłów nr konta: 57 9264 0009 0010 0003 2000 0030. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy w Kiełczygłowie, w sekretariacie - pok. nr 12 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. Z dokumentu poręczenia lub gwarancji powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie .W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zaleca się oferentowi podanie numeru rachunku bankowego na jaki ma zostać przekazany zwrot wadium. 9. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN dla przeliczenia czy wadium zostało wniesione w odpowiedniej wysokości będzie brany kurs danej waluty w Narodowym Banku Polskim z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych 10. Do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.- zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty należy składać dwu etapowo. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 10 ust. 2 SIWZ składane przez wykonawcę (na wezwanie zamawiającego), którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu na poziomach określonych przez Zamawiającego w rozdziale 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu. 1.2 Etap I. Ocena wstępna, której poddawani są wszyscy Wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty i stanowić będzie wstępne potwierdzenie że Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca lub podwykonawca nie podlegają wykluczeniu oraz czy Wykonawca spełnia warunku udziału w postępowaniu. 1.3 Etap II. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 2 SWIZ. 1.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał dokumentu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wskazując na formę korzystania z tych zasobów. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy a w sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. 1.5.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach