Przetargi.pl
Remont wraz z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265, decyzja z dnia 22.10.1957 roku wraz z remontem instalacji CO, oraz remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej i pracami remontowymi w zakresie zagospodarowania terenu, etap I i II robót. Zmawiający udziela zamówienia w dwóch częściach na: etap I roboty w zakresie remontu konstrukcji dachu, wymiany pokrycia dachowego, odbudowy kominów i wykonania nowych obróbek dekarskich, wymiany odwodnienia połaci dachowej oraz w zakresie poddasza użytkowego – kondygnacja 2. etap II roboty w zakresie remontu konstrukcji szachulcowej ścian

Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna im. Agnieszki Osieckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 74-240 Lipiany, Szkolna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 48(91)5641594
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna im. Agnieszki Osieckiej
    Szkolna 17
    74-240 Lipiany, woj. zachodniopomorskie
    tel. 48(91)5641594
    REGON: 320339564
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bibliotekalipiany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wraz z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265, decyzja z dnia 22.10.1957 roku wraz z remontem instalacji CO, oraz remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej i pracami remontowymi w zakresie zagospodarowania terenu, etap I i II robót. Zmawiający udziela zamówienia w dwóch częściach na: etap I roboty w zakresie remontu konstrukcji dachu, wymiany pokrycia dachowego, odbudowy kominów i wykonania nowych obróbek dekarskich, wymiany odwodnienia połaci dachowej oraz w zakresie poddasza użytkowego – kondygnacja 2. etap II roboty w zakresie remontu konstrukcji szachulcowej ścian
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Remont wraz z elementami przebudowy (wymaganymi pracami remontowymi), budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipianach wpisanego do rejestru zabytków pod nr 265, decyzja z dnia 22.10.1957 roku wraz z remontem instalacji CO, oraz remontem zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej i pracami remontowymi w zakresie zagospodarowania terenu: etap I roboty w zakresie remontu konstrukcji dachu, wymiany pokrycia dachowego, odbudowy kominów i wykonania nowych obróbek dekarskich, wymiany odwodnienia połaci dachowej oraz w zakresie poddasza użytkowego – kondygnacja 2”. Zakres robót obejmuje: - Konstrukcję więźby dachowej: wzmocnienie konstrukcji poprzez klamrowania w poziomie sufitu poddasza przy użyciu ściągów. -Remont pokrycia dachu – wymianę pokrycia dachu wraz z warstwami izolacyjnymi (wiatroizolacja, paroizolacja, termoizolacja) na dachówkę ceramiczną o kolorystyce, połyskliwości powierzchni i typie jak dachówka istniejąca. -Remont i odbudowę kominów i wykonanie obróbek dekarskich. -Wymianę elementów odwodnienia dachu. - Roboty na poddaszu użytkowym (kondygnacja nr 2). - Pozostałe prace wstępne, pomocnicze i towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I zamówienia zawierają załączniknr 7a, 8a, 9 i 10do SIWZ; etap II roboty w zakresie remontu konstrukcji szachulcowej ścian”. Zakres robót obejmuje dwa zadania: zadanie I - wymiana konstrukcji szachulcowej, dotyczy ściany zewnętrznej i polega na zastąpieniu warstwy konstrukcji licowej szachulcowej nową warstwą; zadanie II - wypełnienie pól szachulcowych materiałem izolacyjnym, dotyczy ściany zewnętrznej, i polega wypełnieniu pól szachulcowych nowymi warstwami. Pozostałe prace wstępne, pomocnicze i towarzyszące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II zamówienia zawierają załączniki nr 7b, 8b, 9 i 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. 1.1. Wymagania dotyczące wadium dla części I. zamówienia– zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych jeden tysiąc 00/100). 1.2. Wymagania dotyczące wadium dla części II. zamówienia– zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych jeden tysiąc 00/100). 1.3. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz.110). 1.1. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu:03.04.2018r. o godzinie11:30. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: BS Wolin o/Lipiany nr: 20 9393 1010 2611 7593 2000 0050 z dopiskiem odpowiednio: „Wadium – etap I roboty w zakresie remontu konstrukcji dachu, wymiany pokrycia dachowego (..) – część I zamówienia”. „Wadium – etap II roboty w zakresie remontu konstrukcji szachulcowej ścian – część II zamówienia”. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), w stosunku do części I zamówienia i /lub części II zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6a i/lub 6b do SIWZ, odpowiednio od Wykonawcy ubiegającego się o część I i/lub część II. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia, o którym mowa wyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach