Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 50226 Wrocław, ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 77 66 212 , fax. 71 77 66 200
- Data zamieszczenia: 2017-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
50226 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 77 66 212, fax. 71 77 66 200
REGON: 02118481900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Przedsiebiorstwo prowadzące działalność leczniczą
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont więźby dachowej wraz z pokryciem dachu w bud. G „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp z o.o.” - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Remont więźby dachowej wraz z pokryciem dachu w bud. G „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp z o.o.” Lokalizacja inwestycji: Wrocław, ul. Wybrzeże J. C-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej tj.: 1) przedmiar robót 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Zakres prac obejmuje: 1) Rozebranie pokrycia dachowego z blachy wraz z obróbkami blacharskimi. 2) Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku. 3) Rozebranie rur spustowych z przeznaczeniem do ponownego zamontowania. 4) Rozebranie deskowanie dachu, lukarn i wież w 100%. 5) Naprawa więźby przez częściową wymianę lub wzmocnienie krokwi zwykłych, narożnych i koszowych. 6) Naprawa więźby przez częściową wymianę lub wzmocnienie murłat. 7) Naprawa więźby przez częściową wymianę lub wzmocnienie pozostałych elementów. 8) Naprawa i odtworzenie elementów drewnianych wież i lukarn na wzór istniejących. 9) Dwukrotna impregnacja metodą smarowania preparatem biobójczym i ogniochronnym istniejących elementów więźby i elementów przeznaczonych do wbudowania. 10) Remont powierzchni kominów w sposób podobny do remontu elewacji. 11) Remont lub odtworzenie nakryć kominów. 12) Wymiana zasłon w kominach wentylacyjnych na nowe, wykonane na wzór istniejących. 13) Wykonanie rusztowań do remontu kominów i wież wraz z rozbiórką. 14) Wymiana świetlików na nowe, wykonane na wzór istniejących. 15) Odeskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej. 16) Osadzenie maty strukturalnej złączonej z folią o grubości około 0,7 mm na odeskowaniu. 17) Wykonanie pokrycia dachów arkuszami z blachy cynkowo-tytanowej na wzór istniejącego. 18) Renowacja płotków przeciwśniegowych. 19) Odtworzenie wszystkich elementów ozdobnych dachu na wzór istniejących. 20) Dwukrotne pomalowanie farbą ftalową zewnętrznych elementów drewnianych wież. 21) Wykonanie wszystkich obróbek blacharskich dachów z blachy cynkowo-tytanowej. 22) Montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm z blachy cynkowo-tytanowej. 23) Montaż rur spustowych z wykorzystaniem uprzednio zdemontowanych. 24) Oczyszczenie i dwukrotne pomalowanie farbą ftalową podrynników. 25) Inne niezbędne roboty – jako pomocnicze w stosunku do wyżej wymienionych – wg potrzeb. Warunki wykonywania zamówienia: Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami Inspektora nadzoru Zamawiającego oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, wytycznymi niniejszej SIWZ a także jej pozostałymi załącznikami. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: 1) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, 2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, 3) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, 4) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. Warunki rękojmi i gwarancji: 1) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi minimum 48 miesięcy. 2) Termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych. 3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania odbioru końcowego robót. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT : 1) Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym. 2) Prace powinny być realizowane zgodnie przepisami, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną; należy dostarczyć deklaracje zgodności na materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem oraz świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim. Wykonawca/oferent i podwykonawca (jeżeli oferent wskaże w ofercie podwykonawców) winien przedłożyć Zamawiającemu kompletny wykaz - listę pracowników zatrudnionych na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dn. 26.06.1974 - kodeksu pracy (Dz. U. z 2014 e. poz. 1502 ze zm.) przed podpisaniem umowy lub w dniu podpisania umowy - lisa taka powinna stanowić załącznik do umowy. W przypadku zmiany pracowników wykonawcy lub podwykonawcy w trakcie realizacji zadania - wykonawca lub podwykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu umowy o pracę zawarte zgodnie z w/w przepisami. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Przed wbudowaniem materiałów należy dostarczyć deklaracje zgodności wraz z wymaganymi załącznikami, świadectwami dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz karty przekazanych odpadów toksycznych w przypadku ich wystąpienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały, wyposażenie oraz zabezpieczyć wyposażenie zamontowane na stałe (które nie jest przewidziane do demontażu w trakcie realizacji robót). Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). Sposób transportu zużytych materiałów budowlanych uzgodnić z użytkownikiem i insp. nadzoru. Wykonawca każdorazowo po zakończonym dniu pracy zobowiązany jest do uporządkowania korytarzy i ciągów komunikacyjnych z resztek materiałów budowlanych oraz wykonać zabezpieczenie remontowanych pomieszczeń w sposób uniemożliwiający rozprzestrzenianie się pyłów i kurzu po części nie remontowanej budynku. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia ryzyk budowlanych „all risk" oraz odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej nie mniejszej niż wartość ofertowa. Wykonawca winien wnieść 5 % zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający komisyjnie dokona odbioru technicznego. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania robót, tzn. zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, Wykonawca dostarczy harmonogram rzeczowy do uzgodnienia z Zamawiającym w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ulicy Batorego i Sokołowskiego Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
Dodano: 2022-09-12 - Przebudowa i remont części budynku D, Oddziału i poradni Kliniki Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami i Pracowni Medycyny Nuklearnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu (Wybrzeże L. Pasteura 4) wraz z budową wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz przebudową instalacji elektroenergetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i medycznych wg pakietów 1 – 3 – dogrywka w zakresie pakietów 2 i 3
Dodano: 2021-07-09 - Wykonanie klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach komórek medycznych – ponowienie postępowania DZP.242.321.2020
Dodano: 2020-11-10 - Wykonanie klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach komórek medycznych
Dodano: 2020-10-09 - Remont pomieszczeń DDOM i remont pomieszczeń Prosektorium
Dodano: 2020-09-17 - Remont sal porodowych
Dodano: 2020-08-06 - Uruchomienie studni głębinowej i sieci wodociągów na potrzeby rezerwowego źródła wody dla kompleksu przy ul. Skłodowskiej/Pasteura/Chałubińskiego
Dodano: 2020-07-31 - Wykonanie remontów Klinik, ciągów komunikacyjnych i klatek schodowych
Dodano: 2020-06-22 - Wykonanie odciągów szkodliwych gazów znad zlewozmywaków do mycia narzędzi chirurgicznych oraz montaż osłon twarzy w pom. -1/42 i -1/144 w Dziale Sterylizacji bud. J
Dodano: 2020-06-09 - Przebudowa i remont części budynku D, Oddziału i poradni Kliniki Endokrynologii, Diabetologii i Leczenia Izotopami i Pracowni Medycyny Nuklearnej USK we Wrocławiu (Wybrzeże L. Pasteura 4) wraz z budową wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz przebudową instalacji elektroenergetycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i medycznych wg pakietów 1 – 3 – dogrywka w zakresie pakietów 2 i 3
Dodano: 2020-05-18