Przetargi.pl
Remont wiat przystankowych, przystanków na terenie m. Legnicy w 2018 r

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 523 483 , fax. 768 523 478
  • Data zamieszczenia: 2017-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Wojska Polskiego 10
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 768 523 483, fax. 768 523 478
    REGON: 39027809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wiat przystankowych, przystanków na terenie m. Legnicy w 2018 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Wyszczególnienie robót: 1) Szklenie wiaty szkłem hartowany bezpiecznym gładkim o gr. 6mm. 2) Uzupełnienie kątownika metalowego 25mmx25mm. 3) Dwukrotne malowanie konstrukcji wiaty farbą olejną w kolorze szarym RAL 9006 , antykorozyjną do metalu, 4) Dwukrotne malowanie konstrukcji wiaty farbą olejna białą powierzchni metalowych pełnych, pas dolny, górny , podsufitka. 5) Uzupełnienie ścianki dolnej wiaty blachą powlekana, białą trapezową T-35 o grubości 0,700 mm. 6) Uzupełnianie podsufitki wiat blacha trapezowa powlekana T-18 o grubości 0,50 mm. 7) Uzupełnianie listwy drewnianej ławki o wymiarach 40mm x 40mm x 650 mm. 8) Uzupełnianie daszków wiaty płytą poliwęglanową komórkową o grubości 4.5 mm. 9) Uzupełnienie posadzki cementowej gr. 2-3 zatartej na gładko. 10) Szklenie wiaty szkłem hartowanym bezpiecznym gładkim 8mm. 11) Szklenie wiaty płytą z poliwęglanu o gr. 6mm i 8mm. 12) Przestawianie wiat – rozliczenie po wykonaniu prac wg stawek SEKOCENBUD. 13) Rozbiórki uszkodzonych elementów konstrukcji. 14) Zakup i montaż wiat / koszty zakupu wiat po stronie Zamawiającego/. 15) Wykonanie i naprawa nawierzchni pod wiatami przystankowymi. 16) Wykonanie ławek bez oparcia. 17) Wykonanie nawierzchni z kostki polbruk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, terminu realizacji zlecenia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; 2) kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem cen jednostkowych, 3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. 6) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach