Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-763 Poznań, ul. Siemiradzkiego 5a
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8668821 , fax. 061 8646314, 8660922
- Data zamieszczenia: 2015-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a 5a
60-763 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8668821, fax. 061 8646314, 8660922
REGON: 01751157500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wiaduktu drogowego nad torami PKP nitka prawa w ciągu DK nr 11 w km 183+949 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont wiaduktu drogowego nad torami PKP nitka prawa w ciągu DK nr 11 w km 183+949 Wiadukt zlokalizowany jest w ciągu drogi krajowej nr 11. Nitka prawa drogi krajowej nr 11 ma szerokość 7,05 m. Wiadukt jest ustrojem sprężonym, belkowym, czternastoprzęsłowym o rozpiętości przęseł w osiach podpór 15,7+12x16,4+15,7m. Na wiadukcie znajduje się ciąg dla pieszych. Nawierzchnia bitumiczna na jezdni ma stan dobry, spękania, łaty, poprzeczne pęknięcia występują w rejonie połączenia konstrukcji z nasypem. Nawierzchnia na chodniku wykonana jest z asfaltu lanego, który posiada nierówności w postaci pęcherzy. Balustrady na obiekcie są zabezpieczone powłokami malarskimi. Ustrój nośny posiada na traconych płytach szalunkowych liczne ślady zacieków i wykwitów, co świadczy o nieprawidłowej pracy izolacji. Widoczne zbrojenie na płytach świadczy o niedostatecznej grubości otuliny. Na powierzchni belek występują punktowe źródła korozji. Belki posiadają ślady niedowibrowanego betonu powstałe w trakcie wytwarzania belek. Łożyska są skorodowane, zanieczyszczone. W rejonie łożysk występują odspojenia betonu belek. Na powierzchniach przyczółków występuje korozja betonu. Na przyczółku występują punktowe źródła korozji prętów zbrojeniowych. Podpory pośrednie posiadają pęknięcia i zarysowania, odspojenia betonu. Na powierzchni oczepów podpór występują liczne zacieki świadczące o nieszczelnej izolacji w strefie płyt uciągających oraz o złym stanie technicznym w/w płyt. Parametry geometryczne istniejącego wiaduktu: - rozpiętość (teoretyczna) =15,7+12x16,4+15,7 m = 228,2 m; - szerokość całkowita = 13,43 m; - szerokości użytkowe: jezdnia = 2x3,525 m = 7,05 m; zabudowa gzymsowa (strona wewnętrzna) = 1,28 m; zabudowa chodnikowa (strona zewnętrzna) = 5.10 m; - kąt skrzyżowania wiaduktu z przeszkodą = ~ 90,0°; Obiekt w planie zlokalizowany na prostej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211216
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do składania ofert będą musieli wnieść wadium w wysokości 154.000,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt cztery tysiące 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dylatacji płyt przejściowych na wiadukcie nad linią PKP w m. Września w km 226+357 drogi krajowej nr 92 - obiekt wschodni
Dodano: 2015-08-13 - Wymiana dylatacji blokowej na modułową pomiędzy obiektami wiaduktów Solidarności nad dk nr 5 w km 132+047 w Gnieźnie
Dodano: 2015-05-07 - Wymiana dylatacji blokowych na modułowe wraz z wymianą nawierzchnio-izolacji na kapach chodnikowych wiaduktu Solidarności w ciągu ul. Gdańskiej dk 5, km 132+047 w m. Gniezno
Dodano: 2014-07-16 - Remont wiaduktu nad linią PKP (nitka lewa) w ciągu drogi krajowej nr 11 w km 183+949
Dodano: 2013-04-09 - Remont wiaduktu drogowego nad linia kolejową Poznań-Piła w ciągu dk nr 11 w m. Ocieszyn
Dodano: 2013-04-02 - Remont wiaduktu w ciągu dk nr 5 w m. Ligowiec nad linią kolejową nr 395 Zieliniec - Kiekrz
Dodano: 2012-09-13 - Przebudowa wiaduktów drogowych w ciągu ulicy Powstańców Wielkopolskich w Jarocinie wraz z dojazdami.
Dodano: 2012-04-27 - Budowa kładki pieszo - rowerowej przez rz. Wrześnicę w ciągu ścieżki rowerowej w km 0+553 w m. Września.
Dodano: 2011-08-29 - Budowa wiaduktu WS 22A nad linią kolejową Warszawa- Kunowice w ciągu drogi dojazdowej Nr 2.13-2.18 wraz z budową dróg dojazdowych - w ramach budowy Zachodniej Obwodnicy Poznania.
Dodano: 2011-07-29 - Odtworzenie zniszczonych stożków przy obiektach mostowych w m. Gniezno w ciągu dr. kr. nr 5 JNI 12030053, 12030054
Dodano: 2011-07-14