Przetargi.pl
Remont Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie w zakresie dostosowania pomieszczeń na potrzeby instalacji linii BIOSPHERIX do preparatyki komórek macierzystych.

Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-663 Kraków, ul. Wielicka 265
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6582011 , fax. 012 6581081
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
    ul. Wielicka 265 265
    30-663 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6582011, fax. 012 6581081
    REGON: 35137588600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.usdk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie w zakresie dostosowania pomieszczeń na potrzeby instalacji linii BIOSPHERIX do preparatyki komórek macierzystych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest Remont Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie w zakresie dostosowania pomieszczeń na potrzeby instalacji linii BIOSPHERIX do preparatyki komórek macierzystych . Zamówienie obejmuje roboty remontowe w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM. Powierzchnia użytkowa 29,82 m2 Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45.00.00.00-7 roboty budowlane, 45.11.13.00-1 roboty rozbiórkowe, 45.23.24.10-9 roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, , 45.45.00.00-6 roboty budowlane wykończeniowe pozostałe, 45.33.00-7 roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne; 45.33.11.00-7 instalowanie c.o.; 45.33.12.00-8 instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45.21.51.40-0 - roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych, 3.2. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza produkty równoważne. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały i urządzenia aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, która to ocena będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu. W przypadku uznania przez Wykonawcę konieczności wykonywania robót nie objętych przedmiarem robót a niezbędnych dla realizacji zamówienia Wykonawca powinien uzupełnić tabele elementów scalonych o powyższe prace. W koszcie oferty należy przewidzieć wszelkie konieczne prace związane z oddzieleniem terenu budowy od części użytkowanej budynku, wszelkie roboty demontażowe budowlane i instalacyjne, wszelkie koszty związane z komunikacją i drogą transportu dla dostawy materiałów i ewakuacji materiałów wyburzonych i zdemontowanych. Organizacja robót winna zapewnić możliwość użytkowania pozostałej nie przebudowywanej części budynku. Zamawiający umożliwi Wykonawcy (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu) udział w wizji lokalnej części szpitala objętej niniejszym procesem inwestycyjnym w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. Wykonawca, który nie żądał lub nie wziął udziału w wizji lokalnej remontowanych pomieszczeń ponosi wszelkie ryzyko związane z wykonaniem zamówienia. Realizacja robót w funkcjonującym obiekcie. Konieczne zapewnienie możliwości komunikacji personelu i pacjentów poprzez budynek przez cały okres realizacji. W trakcie realizacji robót Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót o wartości do 10% zamówienia bez ponoszenia kar. 3.4. Wymagany minimalny termin płatności wynosi 60 dni. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych. 4. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH 5. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIA W OKRESIE 3 LAT OD UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO, ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 6.STANOWIĄCYCH NIE WIĘCEJ NIŻ 50% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO I POLEGAJĄCYCH NA POWTÓRZENIU TEGO SAMEGO ZAMÓWIENIA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 11.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego): BGK o/Kraków, 49 1130 1150 0012 1146 4720 0009 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 11.4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg EZP-271-2/163/2015. W pozostałych przypadkach (pkt. 11.3 b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 12.3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 11.5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 11.6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 11.7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 11.8. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 11.9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 11.10 i 11.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a. w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, b. pełnomocnictw c. listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej d. nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 11.14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie.. Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 ustawy Pzp. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania całości zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja- max. 8 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.usdk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach