Przetargi.pl
Remont ulicy Krochmalnej w Warszawie- (znak sprawy: 33/ZP/13).

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5048586,87,89,90 , fax. 22 5048592
  • Data zamieszczenia: 2013-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5048586,87,89,90, fax. 22 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Krochmalnej w Warszawie- (znak sprawy: 33/ZP/13).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem ulicy Krochmalnej w Warszawie polegających na wymianie nawierzchni jezdni, chodników, wymianie krawężników oraz regulacji wysokościowej zjazdów i zatok parkingowych na dł. 390,18 m ulicy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - odtwarzanie trasy i punktów wysokościowych, - rozbiórki elementów drogi, - regulacja pionowa urządzeń podziemnych, - koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - nawierzchnie z kostki kamiennej, - nawierzchnie z betonu asfaltowego, - frezowanie nawierzchni asfaltowych, - oznakowanie poziome, - oznakowanie pionowe, - krawężniki betonowe, - chodniki z płyt chodnikowych betonowych, - chodniki z kostki brukowej, - betonowe obrzeża, - humusowanie. I. Drogi i organizacja ruch: 1) wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC - 11S gr. 5 cm dla kategorii ruchu 3-4, ogółem - 2701,15 m2, w tym: - nawierzchni remontowanej jezdni - 2626,26 m2, - nawierzchnia dowiązania przy zjazdach - 74,89 m2, 2) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej ogółem - 309,88 m2, w tym: - wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 8 cm - 167,89 m2, - wykonanie opaski z kostki betonowej gr. 8 cm - 141,99 m2, 3) przełożenie zatoki parkingowej z kostki nieregularnej 10 cm - 69,40 m2, 4) chodniki z płyt betonowych w wymiarach 35x35 (płyty koloru żółtego z wypustkami) - 38,40 m2, 5) ustawianie krawężników betonowych 15x30 - 306,29 m2, 6) wykonanie oznakowania poziomego - 195,64 m2. Zestawienie projektowanych elementów przedstawione w tabeli 13 str. 9 Projektu Budowlanego obejmuje wyłącznie nowe elementy, szczegółowy zakres prac ujęty jest w przedmiarze robót. II. Regulacja pionowa armatury uzbrojenia podziemnego: 1) regulacja studzienek rewizyjnych - 10 szt., 2) regulacja kratek ściekowych - 15 szt., 3) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych - 28 szt., 4) regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 1 szt. III. Inne roboty niezbędne do realizacji Przedmiotu Zamówienia. 2. Szczegółowy zakres robót został określony w nw. dokumentacji technicznej, która stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ 3. Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczenia do Zamawiającego Harmonogramu Rzeczowo - Finansowego stanowiącego załącznik nr 2 do umowy - zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, - przedstawienia Zamawiającemu do zaopiniowania, w terminie 14 dni od dnia wprowadzenia na budowę, projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót związanych z realizacją Przedmiotu Umowy, - rozpoczęcia robót budowlanych po wdrożeniu zatwierdzonego przez inżyniera Ruchu m.st. Warszawy projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Gwarancja: okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia powinien wynosić 36 miesięcy. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (tj. Formularzu Ofertowym) części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 6.000,00 (sześć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/83,zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach