Gmina Miejska Polanica-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Dąbrowskiego 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8680600 , fax. 0-74 86 810 46
- Data zamieszczenia: 2013-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Polanica-Zdrój
ul. Dąbrowskiego 3 3
57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8680600, fax. 0-74 86 810 46
REGON: 89071794100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Górskiej w Polanicy-Zdroju oraz przebudowa chodnika w ciągu ul. Bocznej w Polanicy-Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Organizacja ruchu na placu budowy oraz przygotowanie projekt organizacji ruch na czas robót wraz z zatwierdzeniem - 1 szt 2.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej - 216 m2 3.Rozebranie krawężników kamiennych - 262 m 4.Rozebranie krawężników betonowych - 95 m 5.Rozebranie obrzeży betonowych - 264 m 6.Rozebranie nawierzchni z masy asfaltowej - 114 m2 7.Rozebranie nawierzchni z betonu gr 20 cm - 38 m2 8.Rozebranie chodników z płyt betonowych - 214 m2 9.Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - 108 m2, 10.Wywiezienie gruzu - 41, 22 m3 11.Ścinanie drzew piłą - 6 szt, 12.Demontaż słupków oznakowania i przestawienie - 4 szt. 13.Roboty ziemne- 253, 9 m3 14.Regulacja pionowa studzienek - 19 szt, 15.Zakup i montaż nowego włazu oraz wpustu ulicznego - 1 szt + 1 szt 16.Koryta o głębokości 40 cm - 500 m2, 17.Koryta o głębokości 15 cm - 354 m2, 18.Podbudowa betonowa B-20 - 502 m2, 19.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 10 cm - 502 m2 20.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - 15 cm (chodniki) - 354 m2 21.Nawierzchnia z kostki kamiennej 9-11 (materiał inwestora) - 252 m2 22.Nawierzchnia z kostki kamiennej 9-11 (nowa) - 301 m2 23.Nawierzchnia z kostki kamiennej 18-20 (materiał inwestora) - 44 m2 24.Nawierzchnia asfaltowa warstwa wiążąca i ścieralna - 95 m2 + 95 m2 25.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych - 0,625 t 26.Krawężniki betonowe bez ław - 187 m 27.Krawężniki kamienne bez ław (materiał inwestora) - 227 m 28.Obrzeża betonowe - 340 m 29.Ławy betonowe z oporem - 35 m3 30.Wykonanie chodników z kostki betonowej 8 cm - 354 m2 Zakres rzeczowy zamówienia - ul. Boczna 1.Organizacja ruchu na placu budowy oraz przygotowanie projekt organizacji ruch na czas robót wraz z zatwierdzeniem - 1 szt 2.Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej - 4 m2, 3.Rozebranie krawężników betonowych - 140 m 4.Rozebranie obrzeży betonowych - 6 m 5.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas asfaltowych - 15 m2, 6.Rozebranie chodników z płyt betonowych - 2 m2 7.Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - 8 m2 8.Wywiezienie gruzu - 7, 86 m3 9.Ścinanie drzew, karczowanie, odkopanie - 4 szt 10.Roboty ziemne - 59, 6 m3 11.Regulacja pionowa studzienek - 6 szt 12.Koryta o gł. 40 cm - 25 m2 13.Koryta o gł. 20 cm - 248 m2 14.Podbudowa betonowa B-20 20 cm - 25 m2 15.Podbudowa betonowa B-20 10 cm - 53 m2 16.Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 15 cm - chodniki - 195 m2 17.Nawierzchnia z kostki kamiennej 9-11 (nowa kostka) - 78 m2 18.Remonty cząstkowe nawierzchni - 9, 5 t 19.Rowki pod krawężniki i ławy betonowe - 140 m 20.Krawężnik betonowy bez ławy - 140 m, 21.Obrzeża betonowe - 150 m 22.Ławy betonowe z oporem - 12, 9 m3 23.Nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm - 195 m2 Szczegółowy zakres prac określony został w kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( załącznik 2). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 8 000, 00 zł PLN, słownie: osiem tysięcy zł, PLN w terminie do dnia 27.12.2013 r. do godziny 10:00. 2. Wadium może być wnoszone: 1. w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Gminy Polanica Zdrój BANK PEKAO S.A. Oddział w Polanicy Zdroju nr 34 1240 3464 1111 0010 3997 8269 z dopiskiem Remont ulicy Górskiej w Polanicy-Zdroju oraz przebudowa chodnika w ciągu ul. Bocznej w Polanicy-Zdroju 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust., 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwagi: gwarancje w oryginale mają być pozostawione w kasie Gminy Polanica Zdrój, natomiast kserokopie potwierdzone ze zgodnością z oryginałem załączone do ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 4. zobowiązanie gwaranta banku, zakładu ubezpieczeń do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego beneficjenta gwarancji zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 3. Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 4. Miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1. wykonawca, którego oferta została wybrana: a odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego Wykonawcy, 2 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium, jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy PZP. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.planica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa z nadbudową istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na dwie kancelarie oraz zaplecze techniczne w Szklarskiej Porębie ul. Szosa Czeska 5
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa z nadbudową istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na dwie kancelarie oraz zaplecze techniczne w Szklarskiej Porębie ul. Szosa Czeska 5.
Dodano: 2016-06-02 - Przebudowa z nadbudową istniejącego budynku biurowego z przeznaczeniem na dwie kancelarie oraz zaplecze techniczne w Szklarskiej Porębie ul. Szosa Czeska 5
Dodano: 2016-04-14 - Przebudowa w istniejącym pasie drogowym drogi powiatowej nr 2837D ul. Armii Krajowej w Jaworze wraz z budową zatoki postojowej i chodnika oraz drogi nr 2828D ul. Piłsudskiego wraz z chodnikiem - ETAP I- przebudowa chodnika przy ul. Armii Krajowej i budowa zatoki postojowej
Dodano: 2016-02-17 - Budowa chodnika przy ul. Górnej w m. Chobienia
Dodano: 2015-11-02 - Budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śl
Dodano: 2015-08-11 - Budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śl.
Dodano: 2015-07-08 - Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Oleśnica.
Dodano: 2015-06-23 - Budowa budynku podstacji Pogotowia Ratunkowego w Środzie Śląskiej wraz z rozbiórką budynków istniejących oraz budowa budynku podstacji Pogotowia Ratunkowego w Trzebnicy przy ul. Milickiej 20b wraz z rozbiórką budynków istniejących
Dodano: 2015-06-09 - Bieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Oleśnica w roku 2015.
Dodano: 2015-05-05